Luisk

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

2 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Lufthansa õnnestus mul eile kätte saada Soome klienditoe numbrit kasutades (+358 9817 10037), küll pärast 40 min. ooterežiimil muusika kuulamist. Aga tasus ära - küsisin Light Fare (Basic) piletite rebookimist aga kuna nad suveks sama tariifiga pileteid asenduseks pakkuda ei saanud, siis olid nõus 100% piletite eest makstud raha tagasi maksma. Ametlikult nad seda võimalust praegu küll veel välja pole reklaaminud (räägivad ainult võimalusest rebookida).

Paljud lennufirmad maksavad praeguses situatsioonis piletiraha tagasi, ka kõige odavamate (Basic / Light Fare) piletite puhul. Hommikul oli just kogemus Lufthansa TLL-LAX piletitega. Nad reklaamisid ise välja, et saab rebookida. Aga kuidas, seda ei reklaaminud. Eesti klienditoe tunber oli tumm, helistasin Soome klienditoele ja pärast 40 min ooterežiimil ootamist sain teenindaja kätte. Üritasin rebookida suveks ja pärast veel 20 min ootamist selgus, et ikka sama hinnaga ei õnnestu ja teenindaja pakkus, et praguses situatsioonis maksavad piletite eest 100% raha tagasi. Tundub, et ainus viis seda tagastust reaalselt saada vähemalt Lufthansa (Basic fare piletite) puhul ongi klienditoe telefoni teel. Kodulehel (iseteeninduses) seda võimalust pole. Ma kardan et see töötab vaid otse lennufirmalt ostetud piletite puhul aga mingi võimalus siiski on. Kuigi ka Lufthansa ise ei ole 100% refundi veel ametlikult välja reklaaminud.