Maigur

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

0 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Eile õhtul sain Ticket.fi-lt tagasisidet enda seotud broneeringu kohta. Kes soovib täpsemalt mu lendude jms kohta teada, siis seda saab lugeda mu eilsest kell 15:46 tehtud postitusest. Lisan siia Ticket.fi vastuse.

Your
booking has been cancelled by the airline. They can not offer you any other
alternatives other than to cancel the booking.

We
have applied for a refund from the airline. Due to the current extraordinary
situation, the handling times are longer than normal. The handling time
is at least six weeks but can in some cases be even longer.

We
are doing our outmost to take care of you as soon as possible. We will
come back to you when we have a status regarding your booking.

We apologies for the inconvenience

Mul olid piletid ostetud Ticket.fi vahendusel Mehhikosse 17.03 - 31.03 lendudega Tallinn-Riia-Pariis-Cancun ja tagasi Cancun-Atlanta-Amsterdam-Tallinn. Lende Tallinn-Riia-Pariis ja Amsterdam-Tallinn opereeris Airbaltic, kes rõõmsalt teatas, et sulgevad kõik lennud alates 17.03. Ärevusega kukkusin Airbalticu helistama, kus suunati mind Airfrance (opereerib Pariis-Cancun lende), kus 2h ootamisega ei õnnestunud kedagi tabada ja sain kingituseks 100€ kõnearvele otsa. Ise lähtun plaanist suhelda otse teenuse vahendajaga ehk Ticket.fi-ga, kuhu olen vastava sisulise ankeedi ka saatnud, kuid hetkel tagasiside puudub. Samuti esitasin Airfrance-le rahatagastus nõude kuna reis jäi ära puhtalt Airbalticu poolt lendude tühistamisega. Mul on ka LHV kuld-krediitkaardi poolt pakutav reisikindlustus, mida osutab IF kindlustus. Esitasin IF kindlustusele kahjunõude, mille nad kiirelt pikalt saatsid ja tõid põhjenduseks, et nad eeldavad lend jäi ära epideemia tõttu. Minu vastu küsimusele, et kuidas nad saavad eelduse põhjal mingeid otsuseid langetada ja nõudele esitada ametlikud dokumendid, vastati lakooniliselt, et nende otsus mitte hüvitada jääb jõusse ja kui soovin, siis pöördugu ma Eesti Kindlustusseltside Liidu poole. Seda ma kindlasti nii ei kavatse jätta ja pöördun ka tarbijakaitseametisse ning sõdin kuni lõpuks lennupiletite raha tagasi saan. Hetkel pole Airfrance-lt ega Ticket.fi-lt mingit tagasisidet saanud, kuid kui kellelgi on nende rohkem kontakti olnud, siis andke kindlasti märku.