Maria Eero

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

1 meeldimist
0 postitust
6 kommentaari
Viimased kommentaarid

Tere! 

Sain ka täna l6puks MyTripi kätte, kuigi väga raske oli aru saada, sest teenindajal oli tugev India aksent. Öeldi, et nad saadavad taotluse lennufirmale ja meili teel v6etakse minuga ühendust. Ning et nende teenuse eest läheb tasu refundist maha.

Mina proovisin kirjutada agent@mytrip.com ja sealt tuli vastus: 

For urgent issues please contact our customer support department by phone at +442037947674, available 24/7. Aga  sealt ei saa kedagi kätte muidugi.

Mina sain täna vastuse Mytripist, kirjutaisn neile hommikul läbi chati ja vastus tuli 6htul. Öeldi, et pean siiski LOTi ja TAPi poole pöörduma, kuigi nemad samas kinnitavad, et kui läbi Mytripi ostetud, siis pean nende poole pöörduma- et mul on k6ik sama seis, kumbki pool ei taha  aidata.

Helistasin Nordicasse ja mulle öeldi, et maksavad tagasi ainult siis, kui läbi nende pilet ostetud, aga kui läbi MyTripi, siis tuleb nende poole pöörduda :S

Tere! 

Mul on pilet ostetud Mytrip.com kaudu LOT ja TAP lendudele, kuid ei saa muidugi kumbagi telefoni teel kätte. 

TAP pakub hetkel ainult vaucerit, kuid selle saamiseks peab sisestama pileti numbri, mida mul pole ning LOT leheküljel, kui klikin "Ticket refund" on leht täiesti valge. Mu mure on selles, et kui ma pole neid enne 24h enne lendu korda ajanud, kas siis pärast saab ka ikka neid asju 6iendada? Lihtsalt v6imatu on kedagi kätte saada :( :(  

Mures Maria