Vello55

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 kuud tagasi

1 meeldimist
1 postitust
8 kommentaari
Viimased kommentaarid

helenak89, kui firma ühel kuul lubab 20 päevaga broneeringu täies mahus tagastada ja kui 26-ndal päeval saadetakse korduskiri, kus broneeringu omajal (piletiraha aga on Ryanairil) palutakse firma lingile minna ja VALIDA,, kas broneeringu omaja soovib voucherit või reisist ilmajäänuna rahatagastust...?!? Samas SELLEL lingil endal on kirjutatud ainult sellest, et kui hea on VOUCHER, kuid Firmalt broneeringu tagastuse valik (eelpooltoodud lingil) puudub, siis pole ju ka usaldust...?!? Kui SELLISELT käitutakse objektide- (või ka !SUBJEKTIDEGA!), usun et toetuste eraldajate otsustajatel on KA olemas INFO SARNASE "käitumises mustrist", mida otsustamisel EHK KA otsustatakse .... Kui kõik on OK, siis võib Ryanairi teenuseid kasutada, vastasel juhul poeb firma kõikvõimalike põhjustega OMA URGU....

Pjotr1962, ostnud pole, tegin proovi (lugedes eelnevaid jutte SIIN) ja jumalaõige...!?! Kardan, et nad SELLE kriisiga kõrbevad, sest (võimalikust riigi toest) näevad nad (tõenäoliselt) ainult und, mille on tinginud nende suhtumine ja SENINE (üleolev) kommuniktasioon klientidesse ja võimalikesse konkurentidesse....

Ryanairil on nagu RIKKIS PLAADIMÄNGIJA, raha makstud broneeringutelt REAALSELT tagasi ei saa, küll aga Vouchereid, millega ostma hakates duubelduvad nende piletihinnad (ÕPPINUD SELLID lootusega MEISTRIKS saada)...!?! Sellega aga kaotab Ryanair usus, lootuses ja armastuses, sest broneeringu RAHAS tagastajad saavad UUSI (potentsiaalseid) kliente juurde....

minul sama asi, nagu LiisuLiisul, ilmselt proovitakse jamada, seni kuni klient ära tüdineb ja loobub....

easyjet annab raha tagasi ainult peale telefonikõnet nende ainsale telefoninumbrile, helistamise võimalus ainult tööpäeviti 8 tunni jooksul. Kodulehelt saab (ilma komisjonitasuta) ainult reisi vahetada ja või covid-voucher tellida...