Kex

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

1 meeldimist
0 postitust
3 kommentaari
Viimased kommentaarid

@vatse

Support package on lendu bronnides mingisugune lisatasu ehk customer support (googeldades leidsin hinnaks 16$). Meie seda muidugi ei tellinud.

Helistasin täna hommikul MyTrip numbrile +44 20 3794 7674. Peale valikute tegemist läks max 1 minut ja oli härra teiselpool liini.
Sain refund taotluse käima lükata. Nemad peavad saatma taotluse Lufthansale. LH peab kinnitama ja tagasi saatma taotluse seejärel maksavad nad raha tagasi. (enne seda olin saanud ka LH kätte 1 minutiga, kes endiselt ütles, et pean MYTripiga kõigepealt rääkima). 
Õhku jäi mul küsimus, et ta telefonis rääkis oma india aktsiendiga 30 EUR tasust. Kodulehel selline info selle kohta:

"The airlines continually evaluate and modify their refund policies and we are therefore not able to guarantee you a refund. Our ‘’fee’’ for assisting you in this extraordinary situation, is EUR 30 per reservation. You will also need to pay our support package if you have not purchased it in advance."

Huvitav, kas "per reservation" käib terve broneeringu kohta või iga inimene broneeringus? Ehk kui meid on 9 siis kaotame 270€?

Meil oli bookitud Salou 2.-9.mai. Majutuse maksumus oli 1200 ja tühistades oleksime 300 kaotanud. Kuna meie lend ilmselgelt tühistati, siis kirjutasin  hotelli (läbi bookingu) ja nad palusid mul suhelda otse bookinguga ja booking lubas tühistada bronni ja raha tagasi maksta 100%.

Kirjutasin eelmine nädal ja täpselt 7 päeva läks, et raha kontol oleks 100%.

Hotell ise ei saanud muuta sätteid tagasimaksetes (nemad ju maksavad ka teenustasusi bookingule).