e-suslik

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

1 meeldimist
0 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Minu lend pidi olema 11.06, tagasi 18.06. Helistasin mai alguses, siis öeldi, et ei tea, helistage hiljem uuesti. Järgmine kord helistades sattusin tegelase otsa, kes ingliskeelset kõnet kuuldes lihtsalt katkestas kõne. Proovisin lennufirma saadetud meilide abil lendu ümberbroneerida sügiseks, ei õnnestunud. Proovisin lennufirma lehel oma lendu tühistada - ei õnnestunud. Lõpuks proovisin lennufirma lehel oma bookingut leida - kah ei õnnestunud. Siis andsin asja krediitkaardi kindlustusse. Seal tahetakse lennufirma kinnitust lennu ärajäämise kohta, mida mul ei ole, sest Aegean ilmselgelt ei saada seda ja ei paku ka reaalselt toimivaid ümberbroneerimisvariante. Vaatab, mida kindlustus suudab. Mina igatahes Aegeaniga kontakti pole saanud.