Volli22

Uus kasutaja, liitus Tripiga 1 kuu tagasi

2 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

Hea jaanusm

See, et TEIE foorumisse esimese postituse just praegu tegin on juhuslik, olen lugenud nii mõndagi teemat siin (ja ka infot saanud).  Otseselt pole tahtmist olnud varem vestlustesse sekkuda, aga seekord tekkis soov jagada oma kogemust.

Ka selle uue kommantaari kirjutan just sellepärast, et jagada oma kogemust ja lükata ümber sinu valeväited.

Läbi meie kohaliku esinduse sain mina kaudselt korda kütuse koguse tagastamisel.

Lugu ise oli järgmine: tagastasin auto teise linna ja seal nõuti täispaaki. Eeldasin, et selle 360 paketiga tuleb full/full, ja ei pööranud näidule tähelepanu. Tegelikult ma unustasin vaadata. Olin sõitnud umbes 50 km, kui lõpuks taipasin näidikut vaadata. Oli u. veerand paaki, tagastasin silmajärgi umbes sama kogusega ja siis nad tahtsidki mulle täitmise jms. tasusid juurde määrata. Helistasin Eesti esindusse ning rääkisin oma mure ära ja tegelikult oli lahendus otse nina all. Soovitati vaadata korralikult üleandmiseakt üle, et kas pole kuskil märkmeid. Leidsin pliiatsiga kirjutatud F1/4, ja näitasin vastuvõtjatele, need siis naersid ja vabandasid. Nad ei näinud seda lihtsalt. Mina väga ei naernud.

Sellist asja pole varem juhtunud ja tookord oli see pisut kummaline, aga hiljem on seda veel olnud ja olen pisut targem. 

Aga see selleks, minu peamine mõte oli algset kommantaari tehes, et kui rentida  ja maksta läbi Eesti esinduse, siis ka hiljem kaebuste korral suhtled sa meie esindusega.

Üsna küüniline on sinu poolt süüdistada mind milleski, milles ma süüdi pole ja rääkida asjadest millest sa midagi ei tea.

Rahu

Avisel on olemas väga hea pakett, mis on Avis360.

Seal on kõik hinnas, olen seda alati kasutanud.

Broneerinud (ja ka maksnud) auto ALATI Eesti esinduse kodulehelt juba ette. Erinevates riikides pole kunagi probleeme olnud, Horvaatias sain vastupidi klass parema auto, mis oli ka veel eriti ökopill diisel.