torres

Uus kasutaja, liitus Tripiga 4 kuud tagasi

1 meeldimist
0 postitust
1 kommentaari
Viimased kommentaarid

Ostsin Mytripi kaudu novembris 2019 piletid augustis 2020 toimuvale reisile, mis tühistati. AirBaltic andis segasevõitu e-kirjaga teada, et reisikorraldaja (seega Mytrip) maksab raha tagasi. Mytrip teatas e-kirjaga, et asjaga tegeletakse, paluti kannatlikult oodata ja anti teada et mind informeeritakse iga kahe nädala tagant. Tegelikult ei informeeitud kordagi. Kirjas olnud Eesti telefonil vastas inglikeelne automaatvastaja, mis soovitas olla kannatlik. Sama soovitus oli korduvale kirjale saadetud vastuses. Veebruaris pöördusin Swedbanki reisikindlustuse poole. 120 päeva oli muidugi möödas. Kindlustus oleks kompenseerinud, kui mul oleks olnud ette näidata, et Mytrip on kohustunud mulle raha tagasi maksma (ilmselt oleks siis kindlustus Mytripile nõude esitanud). Aga Mytrip oli kohustunud ainult asjaga tegelema. 

Vargabande. Rootsi firma, mille teenuste eest makstud raha läheb Soome ja Eestit esindavad mingid tabamatud fantoomid.