trip-krainetrip-ukraine-dark

emmar0130

Uus kasutaja, liitus Tripiga 4 kuud tagasi

1 meeldimist
3 postitust
3 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kas keegi teab, kuidas uut working holiday viisat taodelda?

Soovin uue viisa teha, et uuel nädalal lennata saaks, aga selle koha peal, kus pead kinnitama oma andmeid (lk 4) ütleb, et "Applicants that have previously been granted and entered Australia on a Working Holiday (subclass 417) visa or a Work and Holiday (subclass 462) visa are not able to apply for a visa of this type. Check the details provided and correct if necessary. The applicant will not be able to continue and should review the eligibility information on our website."

Samas kui tahan vale nimega viisat canceldada, siis kàseb lisada Austraaliast lahkumise kuupäeva, aga ma ei ole ju lennule saanudki, et riiki siseneda.

Ja uuel googeldamisel grantitud viisat ei saagi tühistada?!

Hetkel täitsa peata olek. Ei saagi whv'ga aussi minna? Pigem taodelda hoopis turistiviisa ja kohapeal tegeleda selle jamaga?

Tere!

Sai just läbi asi tehtud- peale tunde kônesid Berliini Austraalia saatkonnale (pidi viisa küsimustes sealt abi saama- liin suletud juba aastast 2020(?), Eesti vm'sse, Stockholmi Austraalia saatkonda (sama teema mis Berliiniga), Finnairi ja lõpuks otse Austraaliasse anti ainult meiliaadress, kuhu murega pöörduda, aga peale 1-kuulist kirjade saatmist ja helistamist (sõbranna Austraalias käis lausa kohapeal immigratsiooniametis- igalt poolt oli immi ära kolinud ja ei osatud lōpuks kuhugi saata) ei vastanud probleemile keegi ning otsustasime ehku peale minna ja vigase viisaga proovida lennule saada. 

Mainin veel kord, et kõik muud dokumendi numbrid, nimed, andmed (isegi passipildi pidi panema) olid õiged.

Tallinna lennujaama check-in'is lõpetati reis hästi ruttu- sellisel nimel viisat ei ole ning lennule ei lasta. 

Ei piisanud sellest, et application oli prinditud ja muu kõik klappis jne. 

Ja muidu oleks koheselt uue viisa teinud, aga saatuse tahtel on Austraalia immi leht hetkel mitmeks tunniks maas. Niiet hetkese seisuga sai sõit lükatud kolmapäeva peale ja kohe, kui immi lehel hooldustööd lõppevad, proovime uue viisa teha ja eks siis kohale jõudes tuleb kurja häält minna tegema:

  1. miks ei vastatud mitte ühelegi meilile? Miks ei suudetud probleemi lahendada telefonitsi? 

  2. kui viga oli selles, et sõbranna kirjutas perekonnanime valesti (mida endiselt ei tea..), siis miks süsteem laseb üldse läbi applicationi, kus passinimed jne ei ühti viisale sisestatud nimega?

Samas on perekonnanimi selline, et väga palju kordi Eestiski sama viga tehtud (üks täht vähem kirjutatud) ja 50:50 võimalus, et viga oli siiski nendepoolne ja sellisel juhul läheb tänu neile reis vâga kulukaks. 

Loodame, et kolmapäevaks saab siiski uue viisa ära teha ja lõpuks lennule astuda. 

Ja loodan, et tänu sellele postitusele saab keegi endal sellist kulukat jama ära hoida (ehk siis telefonitsi pommitada neid senikaua, kui lõpuks probleem laheneb)

Proovisin helistada Berliini, telefonitoru otsast öeldi, et nemad enam ei tegele viisateemaliste küsimuste ja probleemidega.. ilmselt siis oleks kõige mõttekam helistada otse Austraaliasse ikkagi? Immi.gov.au lehelt ei saa ka muuta, st nime sai küll muuta, aga see muutis lehekülje sisese nime ainult, aga kuna viisa juba kinnitatud, siis seal esinevat nime see ei muutnud.