liisu33

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 20 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Klge targemad, rääkige, kas sama süsteem kehtib ka Kairo lennujaamas? Et lähed mingi suvalise liinilennuga kohale ja ostad piirilt viisa nagu Sharmist/Hurghadast? Kuskilt jäi silma, et on vaja ka hotellibookingut-vastab see tõele? Kas keegi seda ka kontrollib?

See, kas teenustasu (ja kui palju) lisandub, oleneb, kelle käest osta. Osad müüvad ka ilma teenustasuta, sest korraldaja maksab reiside müügi pealt komisjoni. Krediitkaardiga maksmise kohta ei teagi-enamuses vist ei saa. Levinumad makseviisid on ikkagi kohapeal või arvega.

Noval enam ei näe jah. Küll näeb aga kohtade arvu agentide müügisüsteemis. Tezil ei näe kohtade arvu ka mitte agent. Näeb, kas on või ei ole. Kui ON kast on kollane, siis peaks kohti olema alla 10, kui on järgi 1 või 2 kohta, siis on see arv märgitud numbrina.

Mul oli eelmise aasta lõpus klientidega sama jama. Top ei teatanud meile, et otselennud Tabasse on tühistatud. Klient tahtis reisi tühistada-kusjuures reisini oli üsna vähe aega ja kõik juba makstud. Top lubas trahvideta tühistada või pakkuda asemele HB asemel AI paketti.
Tegemist oli siis Ajaloo radadel ringreisiga (Iisrael+Jordaania). Lisaks muudeti oluliselt ringreisi plaani-võeti ära need vaatamisväärsused, mille pärast kliendid sinna üldse tahtsid minna (Surnumeri)-need muudeti ikka tagasi.
Õnneks saime suure protestimise järel (nii meie kliendiga kui meie Topiga) kokkuleppele, et klient reisi ei tühista ja Top annab lisatasuta AI paketi+veel mõned lisaasjad. Transfeer Sharmist Tabasse oli muidugi tasuta.
Kusjuures siis toimus lend Luxorisse läbi Sharmi (edasi Sharmist mindi mingi kohaliku lennuga). Alguses oli ka selline variant, et lend läheb Tabasse läbi Luxori. Igatahes oli sellega üks suur jama-ma ei jõudnud enam isegi jälgida, kuidas Top oma plaane muutis

Kui poliis juba väljastati, siis see eeldab ju kohest maksmist (makse tähtaeg on ju sama, mis kinnitamise kuupäev). Enne nagu poliisi ju ära ei kinnitata. Vähemalt ma pole küll kunagi nii teinud. Vahendaja käest ostes tekib poliisi kinnitamisel maksekohustus kohe vahendajale. See, kas klient ise ka maksnud on, ei ole enam teema.

Kõige paremad kogemused on Ergoga-ei ole vaja mingeid imetrike, et hüvitist kätte saada. Ifiga olen kuulnud, et on jamasid (ei taha nagu eriti maksta).

Aga dokument (pass, ID) peab nagunii kaasas olema. Ilma ei tohiks üldse reisida.

Ma olin Egiptis viimati veebruar-märts. Sularaha automaate oli ikka päris palju (Hurghadas, Kairos, Assuanis). Probleemi ei tekkinud, kui üks automaat kaarti ei aksepteerinud, lihtsalt jalutasin järgmise juurde (kohati oli neid lausa iga 100m järel). Assuanis tekkis probleem, kuna ei saanud kaarti masinast kätte (kaarti ei aksepteerinud), aga juurde astunud viisakas politseionu aitas kenasti probleemi lahendada ja ma sain oma kaardi ikka kätte. Pärast hoiatati, et ohutum on kasutada panga küljes asuvaid automaate, kuna kui automaat kaardi ära sööb, siis saab selle kas samal või järgmisel päeval kätte (õnneks selle asjaga kokku puutuma ei pidanud).

Minu teada saab netipangas maksta vaid EA piletit ostes. Kõik välismaised, mida ma kasutanud olen, nõuavad krediitkaarti (Easyjet, Blue1, Norwegian, Airbaltic, Skyways jne). Üks võimalus on pangas teha ka virtuaalne krediitkaart.

Happy Travel saatis mulle just järgmise meili:
Peame kahetsusega teatama, et alates 05.11. peatab Happy Travel oma tegevuse ning lõpetab alates 11.11 Tenerife ja Tai reisid. 04.11. ehk homne Tenerife reisi toimub plaanipäraselt.

04.11. reisi klientidel palume enne reisi minna läbi Tez Touri kassast, kust nad saavad uued lennuvoucherid. Happy Traveli poolt väljastatud majutusvoucherid kehtivad endiselt, samuti teenindab 04.-11.11. Tenerifel kliente Happy Traveli esindaja.

Järgmiste reiside kliendid, kes on sooritanud meile ettemaksed, saavad oma raha tänase päeva jooksul tagasi.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ning loodame teie mõistvale suhtumisele.

Naljakas on see, et just lõuna paiku suhtlesin nendega telefoni teel, aga kõik tundus OK olevat. Kas juhtus sama asi nagu SuperSeaCatiga?

Ma olen ka kuulnud seda varianti, et paketi hind jagatakse päevadega, mitte ainult hotelli maksumus. Konkreetselt oli oma klientidel kogemus Horizoniga, tagasi maksti ikka korralik summa.

Kuidas saab üldse ülebronne teha? Süsteemis on ju lennukohtade ja hotellitubade arv kindlaks määratud. Üle selle süsteem ei lase lihtsalt. Osadel süsteemidel saab panna ootelehele, aga minu arust Topil ootelehele ka panna ei saa. Siin peab mingi sahkermahker neil omal olema.
Aga Topiga on vahel tõesti imelikke juhtumisi olnud. Ntx eile helistasin agendiosakonda, et küsida Dubai väljumiste kohta. Ilmselgelt sattusin esimest päeva tööl oleva inimese otsa. Muid vastuseid ma ei kuulnudki, kui ma ei tea ja ma ei saa ka aru.

Kuulge, kõikide firmadega on jamasid olnud. Just oli üks nõme juhtum Teztouriga. Topist nii palju, et ma olen ise ka klientidelt kuulnud, et otse nendega normaalselt suhelda ei saa. Seetõttu on päris mitu klienti hoopis meie kaudu ostam hakanud. Meie ise saame kõikide korraldajatega normaalselt suhelda. Vahel võtavad hotellide kinnitused aega mõne päeva, aga see ei ole ka korraldaja süü.

Suurema rahatähe saab täiesti edukalt lahti vahetada poes, kui ostad vett (mida pead nagunii tegema). Aga vaata ette, et sa ei näita müüjatele, et sul on ka väiksemaid rahatähti. Ma tegin esimesel õhtul kohe selle vea, kui müüjad nägid, et mul on kotis ka peenikest raha-nad ei olnudki nõus mulle suurema rahatähe eest vett müüma (ehk siis suuremast raha tagasi andma), kuna tahtsid oma peenikesed kätte saada (vot nii väärtuslikud on väikesed rahatähed). Järgmine kord olin targem ja vehkisin oma 200ga ja ütlesin, et rohkem raha kaasas pole. Lisaks kui vahetad hotellis raha (dollaritest poundid), siis annavad nad sulle nii, et suuremad+mõned üksikud väiksemad rahatähed ja ei ole nõus lihtsalt niisama suuri rahatähti lahti vahetama. Sellised olid minu kogemused.

Ma soovitan ka osta reise edasimüüjatelt, kuna korraldaja reisikonsultantidel on tihti väga suur koormus-palju hinnapäringuid, bronne ja järelpärimisi. Suhtlen ise päris tihti erinevate korraldajate agendiosakondadega ja ka neil on väga kiire, tihti ootan vastust päris pikalt. Novatoursil on ka selline süsteem, et enamus hotellide kinnitumiseks (va kui on mainitud, et hotell kinnitub kohe) on vaja sihtkohast kinnitust küsida. Võite isegi arvata, kui kiiresti nendest manjana suhtumisega töötajatelt vastus tuleb. Vahel olen oodanud hotelli kinnitumist mitu päeva ja lõpuks ikkagi ei kinnitu, selleks ajaks aga on ka teised hotellid otsas. See ajab lõpuks närvi krussi.
Keegi siin mainis, et kodulehel on väljas valeinfo sooduspakkumiste kohta. Need ei saagi ju olla reaalajas. Viimasehetke pakkumised lähevad reeglina üsna ruttu ja kodulehte ei jõua nii kiiresti uuendada. Kõige täpsema vastuse saad, kui helistad või lähed mõnda edasimüüja büroose. Seal pakutakse ka alternatiive (kui ühel korraldajal on otsas, siis äkki teisel on midagi sobivat).

Ma panin tähele, et eurosid nad eriti ei taha, küsisid ikka USDe või pounde. Tänaval käisid lapsed ja palusid oma euromünte kas USDide või poundide vastu vahetada. Neil kohapeal pole midagi teha vist nende müntidega. USDidega sain igalpool kenasti hakkama, pounde võtsin automaadist, kurss tuli igatahes väga soodne (Hansapank), aga ma avastasin, et igast automaadist ei saa krediitkaardiga raha võtta.

Ega Travel In pole ainus Tezi edasimüüja. Neid on palju. Travel Inil endal suvel reise pole, seega üritavad ennast reklaamida ainsa edasimüüjana.

Vahendaja saab nii palju käkki keerata, et edastab reisi kohta ebapädevat või puudulikku infot. Reis ise on ju korraldaja teha, vahendajal sellega asja pole.

Teztour ei müügi otse eraisikule, neil on selline poliitika, et osta saab vaid edasimüüjalt, mis tegelikult päris hea süsteem. Hinnad on kõikidel edasimüüjatel samad, hindu saab ise kodukalt ja süsteemist vaadata, seda sama müügisüsteemi kasutavad ka edasimüüjad. Erinevus tuleb ainult teenustasudes.
Siiani on kogemused päris head, kliendid on rahule jäänud.

Flylal on üsna ok lennufirma. Seda kasutab ntx Teztour. 3* on nii ja naa, võib olla täiesti ok hotell, aga ka üsna madala tasemega. Üldiselt midagi väga uhket oodata ei tasu.