Mul oli eelmise aasta lõpus klientidega sama jama. Top ei teatanud meile, et otselennud Tabasse on tühistatud. Klient tahtis reisi tühistada-kusjuures reisini oli üsna vähe aega ja kõik juba makstud. Top lubas trahvideta tühistada või pakkuda asemele HB asemel AI paketti. Tegemist oli siis Ajaloo radadel ringreisiga (Iisrael+Jordaania). Lisaks muudeti oluliselt ringreisi plaani-võeti ära need vaatamisväärsused, mille pärast kliendid sinna üldse tahtsid minna (Surnumeri)-need muudeti ikka tagasi. Õnneks saime suure protestimise järel (nii meie kliendiga kui meie Topiga) kokkuleppele, et klient reisi ei tühista ja Top annab lisatasuta AI paketi+veel mõned lisaasjad. Transfeer Sharmist Tabasse oli muidugi tasuta. Kusjuures siis toimus lend Luxorisse läbi Sharmi (edasi Sharmist mindi mingi kohaliku lennuga). Alguses oli ka selline variant, et lend läheb Tabasse läbi Luxori. Igatahes oli sellega üks suur jama-ma ei jõudnud enam isegi jälgida, kuidas Top oma plaane muutis
Kui poliis juba väljastati, siis see eeldab ju kohest maksmist (makse tähtaeg on ju sama, mis kinnitamise kuupäev). Enne nagu poliisi ju ära ei kinnitata. Vähemalt ma pole küll kunagi nii teinud. Vahendaja käest ostes tekib poliisi kinnitamisel maksekohustus kohe vahendajale. See, kas klient ise ka maksnud on, ei ole enam teema.
Ma olin Egiptis viimati veebruar-märts. Sularaha automaate oli ikka päris palju (Hurghadas, Kairos, Assuanis). Probleemi ei tekkinud, kui üks automaat kaarti ei aksepteerinud, lihtsalt jalutasin järgmise juurde (kohati oli neid lausa iga 100m järel). Assuanis tekkis probleem, kuna ei saanud kaarti masinast kätte (kaarti ei aksepteerinud), aga juurde astunud viisakas politseionu aitas kenasti probleemi lahendada ja ma sain oma kaardi ikka kätte. Pärast hoiatati, et ohutum on kasutada panga küljes asuvaid automaate, kuna kui automaat kaardi ära sööb, siis saab selle kas samal või järgmisel päeval kätte (õnneks selle asjaga kokku puutuma ei pidanud).
Happy Travel saatis mulle just järgmise meili: Peame kahetsusega teatama, et alates 05.11. peatab Happy Travel oma tegevuse ning lõpetab alates 11.11 Tenerife ja Tai reisid. 04.11. ehk homne Tenerife reisi toimub plaanipäraselt.
04.11. reisi klientidel palume enne reisi minna läbi Tez Touri kassast, kust nad saavad uued lennuvoucherid. Happy Traveli poolt väljastatud majutusvoucherid kehtivad endiselt, samuti teenindab 04.-11.11. Tenerifel kliente Happy Traveli esindaja.
Järgmiste reiside kliendid, kes on sooritanud meile ettemaksed, saavad oma raha tänase päeva jooksul tagasi.
Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ning loodame teie mõistvale suhtumisele.
Naljakas on see, et just lõuna paiku suhtlesin nendega telefoni teel, aga kõik tundus OK olevat. Kas juhtus sama asi nagu SuperSeaCatiga?