Coxo

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

3 meeldimist
0 postitust
43 kommentaari
Viimased kommentaarid

Mai alguse Ryanairi lendude piletite raha (kolm eri ostu) tagastati ka lõpuks pangakontole.

Tegin Swedbangale krediitkaardi tehinguvaidlustuse seoses Mytripist ostetud Tap Portugali piletitele, mille asemele pakutakse ainult voucherit. mingi lühikese kasutusajaga, selle aasta lõpuni vms. Mõlemad ettevõtted (Mytrip ja Tap Portugal) teevad võimatuks vastamise, et soovin raha tagastust, kõik pakkumised on ainult automaatsete valikuvõimalustega, kas ainult voucher või oled äkki ise probleemile lahenduse leidnud, mingit seaduse täitmist, et 7 päeva jooksul peaks raha tagastama ei ole. 

Swedbank on ka pigem suhtumisega, et ärge meie kaudu asja ajama hakake ja igale meilile vastab eri inimene ja suht keeruline on bürokraatiast läbi pugeda.  Mulje on küll hetkel selline, et kliendist või, et tulevikus ka kliente oleks, ei huvitu ükski nimetatud ettevõte. 

Reisikindlustusega Swedbanga Visa krediiitkaardi eest ei ole nagu mõttet ka maksta, sest esimest korda kui seda vaja oleks olnud, siis sellest mingit tolku polnud, sest pandeemia kehtestamine kaotas selle kehtivuse.

Kui veel teaks mis Ryanairi pakutud voucheritega teha, sest lubavad küll kunagi aasta pärast tagas raha maksta, aga võiks ju proovida chargeback, aga siis ütlevad, et ei luba tulevikus oma lendudele ja küsivad ka selle tagasinõutud raha tagasi kui üritad uusi pileteid osta. Kas nad seda teha ka reaalselt saaksid?

Äge inimeste kottimine ikka käib, see päris ok ei ole enam. Edaspidi teab arvestada, et Ryanairi teenuseid ei kasutaks, kuigi ma arvan, et see nende ähvardus päris seaduslik pole. 

Ryanairi Facebooki lehel on täna postitus, et voucherit saab kasutada kuni aasta ja kui ära ei kasuta, siis  maksavad raha tagasi, aga on ka võimalik seal sõnum saata, et lisataks rahatagastamise nimekirja. Täitsin ära, eks näis, mis saab.

Hetkel ei saagi nüüd sellest pakkumisest aru, et tegin refundi taotluse, kuid nüüd tuli voucheri pakkumise meil. Kui ma seda voucherit ikkagi ei soovi, siis kas ma jään automaatselt ikka refundi listi edasi või pean seda nüüd uuesti veelkord taotlema või mida peaksin tegema, et refund saada?

Tap Portugali piletid ostetud Mytripi kaudu, sain info, et lend ära jäetud. Kirjutasin Mytripi e-kirja, et sooviksin ikkagi pigem refundi saada kui voucherit, vastati, et kirjutaksin mingi veebivormi kaudu oma mure, läks nädalake ja vastus ikka sama, et voucherit pakume. 

Uurisin Swedbankilt kindlustuse kohta (Platinum Visa krediitkaart), vastati, et kindlustus pandeemia tõttu ei kehti ja hüvitamisele ei kuulu. Siis tegin krediidimakse tühistuse taotluse ja Swedbankist kirjutati, et küsigu ma uuesti juba kolmandat korda, et soovin ikkagi refundi  ja mida nad siis veel vastavad, siis saavad tgasimakse tühistamise alustada. Mul hakkab ainult lennuaeg kätte jõudma ja varsti ei saa ka voucherit enam. Tundub, et selline kassihiiremäng käib ja keegi midagi teha ei taha ja ainult venitavad. Hetkel juba põhimõtteliselt ajan asja edasi ja vaatan kaua läheb (kolm nädalat juba läinud) ja mis lõpuks saab.

Täitsin samal päeval kaks taotlust, voucheri oma täideti järgmine päev, pangamakset aga ootan veel, aga arvata on, et sellega läheb kauem aega.

Järjekorras vaadatakse silmaga kohvrite suurused üle ja kellel ikka nähtavalt suurem kohver, siis pandi kleeps külge. Kindlasti aitab pigem väiksemas suuruses kohver ja kohe pardalemineku järjekorra alguses olla, siis vast kindel, et ära ei võeta.

Takso oli odav, hinda ei mäleta, aga sõit oli ca 30 minutit.

Tioman oli mõnus, ilus ja samas rahulik koht, Langkawi ikka suht tavaline "igav" turistikas.

Eile täitsa töötas ja piletid olemas.

Piletid ostetud 19.okt Bangkokk ja 29.okt Osakast tagasi, hetkel confirmed.

Hull scrollimine on uuel lehel põhiline, mis kohe häirima hakkab. Üldmulje nagu laste/lastele tehtud lehekülg oleks, ilusaid kellasid-vilesid täis. Varasem oli küll koledam, aga informatiivsem ja kompaktsem ning telefonist, tabletist ja arvutist parem kasutada. Sorry kui kedagi riivama peaks.

Budgetair.lv ja Ukraine International - kellel on lend hiljem kui 26.3.16 siis Adria/NAG suve lennuplaan üleval ja piletid edukalt vahetatud.

Infoks, et kellel on Ukraine International lend hiljem kui 26.3.26, siis tasub oodata Adria/NAGi suvise lennuplaani süsteemidesse sisestamiseni, mis peaks toimuma järgmisel nädalal ning siis peaks saama lennud ümber vahetada Adria lendudele.

Kas saate anda Ukraine Internationali (UI) Eesti esinduse kontaktid, kus piletid ümber vormistati? Mulle helistas BudgetAir.lv ja ütles, et nad saavad ainult EstAiri pileteid ümber regada Adria piletitele, aga minu tagasilennu kuupäevaks lendu pole ja nad peavad mulle raha tagasi maksma... aga lubas mul ise UIst uurida, kuna aega on ja äkki tuleb veel mingeid muid võimalusi. Kas kellelgi on veel UI lend hiljem kui NAVi lennuplaan st. peale 26.3.16 ja mida vastatud?

Mul on ka Ukraine Internationaliga reis ostetud Budgetairi kaudu, esimene ots OV juba maha võetud, tagasi tulemine veel confirmed :) Võtsin Budgetilt piletit ostes ka lennufirma pankrotikaitse, kas abi on ei tea. Kuna reis õnneks alles märtsi lõpul, siis jään esialgu ootele, mida pakkuma hakatakse...

Nii ongi ja huvitav, et tagasi tulekuks pileteid eriti muudel kuupäeva polnud valida, kuigi minekuks soodushinnaga muidki võimalusi. Algul üritasin ka otse Balile broneerida, aga algul näitas odavat hinda, kui broneerima hakkasin, siis teisel lehel, et sold out tagasitulek ja pakkus tava hinda.

Easyjetil jääb Visa Electroniga maksmine ju siiski tasuta, nii et võimalusel see tasuta variant ka olemas. Sellega olen nõus, et lõplik hind peaks olema enne näha kui maksma hakkan, sest eriti närvi ajab just see Ryanairi puhul kui lõpuks neid lisasid iga sammuga ainult juurde tuleb, aga selline see odavlendamine juba on...

Pane lamellid, siis võid kogu aasta sõita!

Kas teevad flylali järgi? Müügikampaania, siis lendude vähendamine ning lõpuks ...

3-le piletit ostes 450 eeki kokkuhoida on juba päris märkimisväärne, et sealt osta, mitte lennufirma lehelt.

Ligikaudu 30 minutiga tuli mail kindlasti.

Rongipilet maksis lennujaamas mingi ~11 raha ja sai osta ka sularaha eest.