Arco

Uus kasutaja, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

1 meeldimist
1 postitust
5 kommentaari
Viimased kommentaarid

Oskad sa umbes ka öelda, mis nende erinevate trippide (päevaste) hinnad olid ja mida seal üldse pakuti? Ilmselt kõik sellised snorgeldamise tripid, eks?

Aga mis saar oleks mõistlik võtta või kuhu majutust planeerida?

Aga mis saartel peatusite, kuhu soovitaksite majutuse võtta?

Tere!

Minu üllatus oli suur, kui lugesin siin seda viimast postitust. Nimelt töötan ise ABC Reisides ja tegelesin ka antud seltskonna reisiga. Lisan siis siia postitusse täpsemalt kõik selle, kuidas asjad arenesid.

Reis sai broneeritud juba sügisel ja 23-ndaks detsembriks 2007 oli reisikorraldaja Top Tours tõesti oma väljalennu kellaaegu muutnud. Sellest sai informeeritud klienti enne reisi nii suuliselt (telefonitsi), meili teel kui ka voucherite näol. Kogu info oli saadetud reisijatepoolsele organisaatorile. 4 päeva enne reisi toimumist saatsin ka selge meili, et lennuaega on muudetud ja panin kirja ka uue lennuaja 23.12.2007 kell 00:30 Samuti on voucheril kirjas, et 24 tundi enne väljalendu peab üle kontrollima oma reisi väljumise kellaaja. Veel reisi hommikul rääkisime reisijatepoolse eestkõnelejaga, kuidas tuleb voucheritega lennujaamas käituda ja kuhu neid esitada, kui palju enne tuleks lennujaama minna ja kus kohast saab viisad passi jne. Olgu öeldud, et reisijad ise olid pärit Tartust. Ka sel ajal ei esinenud ühtegi märki, et kogu seltskond võiks lennust maha jääda või oli väljalennu aega valesti mõistnud. Siinkohal tekibki küsimus, et miks ei jaganud reisijatepoolne grupijuht infot reisi kohta ülejäänud 9-le inimesele või ei andnud enne reisi reisivouchereid reisijate kätte? Keegi 10-st inimesest oleks ju ometi märganud, mis kellaaeg on voucherile märgitud ja mis ajaks tuleb sel juhul lennujaama minna. Elementaarne kella tundmine. 

Äärmiselt inetu on kirjutada siin, et reisi müünud inimene ei olnud sel ajal enam Eestiski ja oli läinud ära reisile. Olin sel ajal ise Eestis ja tegelesin juba järgmisel päeval 24-nda detsembri jõuluhommikul reisi maha maganud reisijatele asendusreisi leidmisega. Samuti sain lõunaks ühendust ka reisijuhi endaga, kes tunnistas, et ajas kuupäevad lihtsalt segamini. Lihtsalt inimlik eksitus. Samuti leppisime kokku, et leiame üheskoos reisile mitte jõudnud inimestele soodsa asendusreisi.

Head inimesed, andke palun nõu, mida peaks reisihaldur tegema, et inimesed oskaks kella õigesti vaadata või lihtsalt jõuaksid broneeritud lendudele? Kas peab tõesti reisipäeva hommikul (ka laupäeval ja pühapäeval) helistama ja manitsema nagu väikeseid lapsi, et täna õhtul peate lennujaama minema??? See pole mõeldav, kui eelnevalt on kõigi vahenditega teada antud, mis kell on väljumine ja inimesel endal sama infoga voucherid käes. Siis on ju kõik vaid reisija oma kätes, kas ta jõuab lennule või ei. Kas kellatundmise probleemidega tuleb tõesti tänapeval kohtusse abi saamiseks pöörduda?

Meeldivaid reise soovides :-)