plus

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 7 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

kõik majutuse hinnad keskeltläbi kolmekordistuvad kevadiselt tasemelt - mõttetult kallis,
sai aprillis käidud ja erinevaid hinnakirju nähtud
augustis pidavat kogu mandri-Itaalia puhkuse ajaks Sardiinia hõivama

Juhul kui suudategi mõne Ryanairi maili leida (kodulehelt te seda ei leia), vastust sealt pole mõtet oodata. Ryanairil puudub e-maili kliendiabi ja kõik info käib tasuliste telefonide kaudu. Kui läheb õnneks siis saate liinile. Seoses sellega on neil olnud väga palju tarbijakaitse juhtumeid.
Ei ole kliendi seisukohast nii mõttetut süsteemi varem kohanud.

Muu transpordivahendiga raiskad niigi reisi kallist aega ja ei satu kunagi kohtadesse kuhu autorattad võiksid viia. Kasutasime ka Peugeoti Club teenuseid - oli märksa odavam ja kõik kokkulepped pidasid vett.
Pilte Horvaatia reisist, juuli 2007: http://www.gerphoto.com/horvaatia

Kui just kindlasti Cagliarisse ei taha maanduda, siis Sardiinia otsa teeb piisava ettebronnimisega Tallinn-Berliin-Olbia liinil ja tagasi 2000 eek/inimene. Lennufirmaks EasyJet. Testitud vähem kui 2 nädalat tagasi.

Kui su lennuajad kehtivad ning muutuste kohta infot pole, siis pole vaja muretseda. Meil lihtsalt õnnestus lennu kuupäev nii õnnetult valida, et ainult sel päeval muudeti aegu ja kahest lennust sai üks, teised kuupäevad ees- ja tagapool jäid samaks - isegi vaatasin, et no on alles ebaõnn.

Alghero lendude maksumuse sain tagasi, Riia lendude kohta seda ei saa (veel) öelda. Kuna nende nn. "call center" on mind täielikult väljavihastanud, siis pommitan neid elektrooniliselt. On olemas inimesi kes võtavad sõjakäiku Ryani vastu väga tõsiselt ja sellest on sündinud alljärgnev veebileht.

Kellel probleeme Ryanariga, siis soovitan soojalt kasutada sellel lehel leiduvat infot: http://www.ryanaircampaign.org

Sõbrale tuli siiski ka sama kiri, küll pealkirjaga "2nd Notice", esimest teadet talle aga ei tulnudki.

Kuna Ryanairiga oli võimatu ühendust saada kahe päeva jooksul - tel. olid kinni kogu nende märgitud lahtiolekuaegadel üle maailma ja e-maili teel puudub võimalus kontakteeruda - siis viskas mul see asi üle.
Leidusid Easyjetis samas hinnas piletid sama sihtpunkti teise linna läbi Berliini, ostsin need ära ning Ryanairi Alghero lennud küsisin vastava veebivormi kaudu tagasi (lennuaeg muutus üle 3 tunni, see on üks vähestest võimalustest kui Ryanair raha tagasi maksab). Sinnasamma vormi mahutasin ära ka selleks küll mittemõeldud lühikese jutu koos kinnituskoodiga, et tahan saada ka Riia lendude raha tagasi kuna see osutus nüüd samuti kasutuks.
Jään põnevusega raha tagastamist ootama.