kastan

Reisisell, liitus Tripiga 9 aastat tagasi. Tahab minna:
5 meeldimist
17 postitust / 38 kommentaari
1 (0.2%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

mind huvitab moodne mask, kus toru on külge ehitatud (otsaette). Tundub palju mugavam ja ohutum, kogu nägu on maski taga. Ilmselt ei tule ka vett sisse? Kust osta, palju maksab? Hiina teeb ka?

Mitmetel firmadel on käsi- ja äraantava pagasi kaalu aeg-ajalt muudetud. Kui sul on piletil ka äraantav pagas olemas, pole kahju eriti suur- saad ju mõlemad veidi ümber pakkida. Tavaliselt käsipagasit ei kaaluta, ja kui kott pole silmatorkavalt suur, võib ta ka raskem olla. Paljud lennufirmad, kes lendavad riikidesse, kus on pagulasi, lubavad rohkem pagasit.Justkui pagulastele jagamiseks. Kes on sellega kokku puutunud, jagage kogemusi seda võimalust kasutada ka oma huvides.

Lisan oma esitatud küsimusele veel: 2.sept. sain järjekordse e-pileti selle uudisega, et economy klassis on pagasilimiit 20 kg, (mitte 30 kg nagu piletit ostes).
Aga ilmselt seoses põgenike abistamisega on Norwegian jt. lennufirmad lubanud põgenikega riikidesse lendamisel suuremat tasuta pagasilimiiti. Türgi lähiriikides on põgenikke igas riigis, seega ei sobi Turkish Airlinesil praegu pagasilimiiti alandada, ja lubatud on 2x 23 kg? Mul on My Bookingsite juures oleval piletil sama jutt nagu siin lillekke´sel. Kas ma saan õigesti aru?
Mu lend Hurghadasse on kuu aja pärast, kas saan olla kindel, et tingimusi jälle ei muudeta?

Enamuste pankade krediitkaartidega saadav aastane reisikindlustus kehtib iga reisi korral vaid 1 kuu alates Eestist lahkumisest. SEBi oma 3 kuud. Kuidas olete lahendanud olukorra, kui reis on pikem? Korra võtsin lisakuu netist Travelnomadist, aga tundus väga kallis.

senine kord jäi kehtima paketireisijatele. Aga juba pidi Hurghada lennujaamas üksikreisijaile kehtima uus kord. Või on see lihtsalt võimalus altkäemaksudeks?

aga kui viisa on riigis vajalik, siis pole kummalgi inimesel lootust teist näha?

käisin tookord (3,5 a.tagasi) Tiibetis ära, aga oli oktoober, enam Kailashi palverännakule ei saanud. Hiina viisat tehes tuleb vaikida Tiibeti soovist. Eriloa saab Chengdu mõnest reisibüroost. Isegi üksikturisti paketi saab, aga mida rohkem inimesi, seda soodsam päevamaksumus. Bürood aitavad ka teisi huvilisi leida, aga parem on ise hostelitesse kuulutused panna. Hotelli ja sööke ei sunnitud paketti panema, st oli võimalik odav dorm või tuba,ja iseseisev söömine. Džiibi hind oli sees, aga transfeerid ja transport tuleks üksikasjalikult fikseerida. Lõpuks viis auto vaid hotellide tänavale kesklinna, kuigi transport oli ka kloostrite külastamiseks makstud. Määrati muidugi giid, meie oma ei vaevunud õnneks meid enamasti saatma, tihti aga on giidiks hiinlane- siis jälgib igat sammu.
Tookordki oleks mõttekam ja odavam olnud Nepaalist reisibürooga minna. Tiibeti grupiviisa teeb Nepaali reisibüroo, Hiina kehtivat viisat passis olla ei tohtinud.
Praeguseks võib midagi muutunud olla

Kuna piletid on väljastatud kõigile sellise lühikese ümberistumisajaga, peaks paluma nendes lennujaamades: lennujaamatöötaja eraldi kiire transpordiga vastutulemist, kes viiks kiirelt, järjekordadeta kuni järgmise lennuni.
Mulle on startides ka vastu tuldud sellega, et kogu pagasi olen võtnud endaga kaasa. Kindlam on midugi sinnalennul vähendada pagasi hulka, tagasiteel (kui pakke nagunii rohkem),saab kasutada pagasi äraandmist.
Kes teab sellise piletiga mitme check-ini tegemist kodus?

Mul on checkmytrip`is kõik 4 segmenti mõlemas suunas confirmitud praeguse seisuga. Kuigi oleks ülihea, kui 2 viimast mõlemal suunal ära kaoks. Plaan on Delhist Srinagari ja Ladakhi minna. Ega see keelatud pole?

Raipuri ikka läbi Delhi. Kas pean ikka samale Budgetairi meilile oma nõustumisest muudatustega teatama? või mujale? 48 tunni jooksul meili saamisest.
Mumbais on õnneks sama terminaal. Zürichi kohta ei tea,kui suur nende lennujaam on, kuidas seal kiirustada ühelt lennukilt teisele.
Mõni aeg tagasi sai Tallinnas,vist Raekojaplatsi kandis India viisat teha. Nüüd vist ainult tähitud postiga Helsinkisse saatmisega?
Kust pardakaarte jõuan saada kiirustades? Jääb mulje, et selliste olematute lendudevaheliste aegadega tahetaksegi saavutada, et reisijad ei jõua lendudele ja jäävad juba sinnalendamisel oma lennust maha. Ka ei pakutud võimalust reisist loobuda ja raha tagasi saada.

Sain ilma helistamata Budgetairilt meili Mumbai lisamisega marsruuti (Riia- Raipur- Riia). Aga ümberistumisteks on aega vaid 45 min- Zürichis, lisakstulnud Mumbais 35 min! Ja tagasiteel Mumbais 50 min. Kuidas jõuda, ka ainult käsipagasiga? Ja veel ei saa ma aru, kuhu pean teatama 48 tunni jooksul selle meili saamisest, et aktsepteerin neid uusi aegu? Kas veel keegi stardib 28. aprillil, või alustab tagasiteed Raipurist 10. juunil? Hea oleks seda võidujooksu kellegagi koos teha.

kas tõesti peab igaüks helistama? miks nad ise mingit lahendust ei paku? olen oodanud,reisostetud Budgetairist Riia-Delhi-Raipur 28.aprill kuni 10. juuni

minu Swedpanga deebetkaart (ka krediitkaardi blanketil) ei võimaldanud küll soovitud lennukompaniide kodukal maksta. Sama Visa Sebpangast võimaldas aga seni kõike, mida olen soovinud. Lisaks jääb asutustele mulje tõelisest krediitkaardist. Kas kõigil on sama kogemus?

kirjutasin sulle sõnumitesse

Novatours ja Teztour tühistasid okt ja nov lennud Hurghadasse. Nüüd ma ei teagi, millega kohale lennata. Vajan 1-otsa piletit.

mina olen seni pehmemad kotid ja seljakotid, mis tublisti lubatust suuremad ja raskemad- nõudmisel jõuga surunud mõõteraudade sisse. Isegi kui pärast mitme mehega välja sikutame, pole midagi juurde nõutud.
Muidugi on vahel kunst kontrollijatest mööda kõndimine kerge koti tundega.
Ja kaugelt ei näita oma kotti, peidan teiste selja taha.
Need pagasimaksud on enamikul firmadel väga suured.
Ei tea miks Novatours tšarterile vaid 15 kg lubab?

Minul sarnases olukorras nõuti viisa tegemist lennujaamas (+ üpris kallis fotode tegemine kohapeal) Kui passipildid kaasas, on see ainus kokkuhoid.
See variant olgu ka arvestatud. Vähemalt lennukile jõuad.

Igatahes praeguseks on tänavune viinamarjasaak ammu koristatud. Aga ootaksin ka kõikvõimalikku teavet neilt, kes seda tööd teinud. Kas lepid mõne eraomanikuga kokku ja töötad "mustalt", nagu oleksid külaline, jms nüansid.

Linnaliinibuss, 1 eur. Sõidab üsna pikalt, mitmetest eemalasuvatest hotellidest ikka ka mööda. Aga öösiti ta ei sõida. Netis on kõik olemas.

Kas sul on kõik lennud Aerofloti või temaga võrdsustatud lennufirmaga?, siis on OK. Eriti, kui äraantava pagasiga ise ei pea enne uut lendu tegelema. Muidu on Sheremetjevos mitu terminaali, osad üksteisest kaugel- nende vahel sõidutab tasuta lennujaama mikrobuss. Arvestavad ikka, et inimene jõuaks järgmisele lennule- siis sõidutavad kasvõi sind üksi.
Ja kui su järgmine lend sõiduplaani järgi stardib enne 24 tundi, pole isegi transiitviisat vaja. Ma ei tea, kuidas siis viisaga on, kui lend edasi lükatakse ja vahe venib üle 24 tunni pikkuseks. Mulle tundus, et lennujaamas oli mõningatel tööaegadel võimalus transiitviisat vormistada, aga lennu edasilükkamine ju ei peaks reisija süü olema ja transiitviisat nõudma.

Olen keetnud spiraaliga näit. raudtee- ja lennujaamades, kämpingute või mistahes välipistikute juures (kusjuures ise kämpingus ei elanud).
Telgiga liikudes ikka vahel satud pistiku ligi. Akusid laadinud nii kauplustes, asutustes jne. Igatahes olen eelistanud elektrit lõkkele kuival lõunamaal. Kiirem ja mugavam. Seljakotiga varjan pistiku suurema rahvamassi silmade eest.
Raskem on see seljakott linnakohas kuhugi jätta ajutiselt- kardetakse pommi vms. Kui olen juba lootust kaotamas, jätan ta näit. kõnniteele, selle asutuse v. kohviku akna taha, kus keelduti seda hoiule jätma. Arvan, et potensiaalsed kõigesthuvituvad vabalthulkuvad migrandid oletavad, et kohvikupidaja peab kotil silma peab.
Kas kellelgi on olnud pahandusi telgi klaasfiibrist vaiade vedamisel lennuki käsipagasis?
Julgust matkamisel tundmatutes kohtades!

Mind ei tõmba nn. arenenud riigid. Pealegi on seal väga kulukas reisida, ja nad on olemuselt üksteisega sarnased. Kõige rohkem tahaks näha erinevate piirkondade ürginimesi, kes pole veel raha mõjust rikutud. Nii saangi arengumaades palju pikemalt reisida. Pean küll ütlema, et raha hukutav toime on kõikjale jõudnud. Kergemad sõjaohud just panevad mind tundma end "rohkem elusana" ja seni olen jõudnud enne suuremat möllu edasi liikuda.

oktoobris 2011 käisin Tiibetis- peamiselt Lhasas. Ja sel vana-aasta õhtul näitas üks peamistest vene tv-kanalitest pikemat dok-filmi Bhutanist. Oli ikka erinev ja ilus küll. Madalam asukoht tingib suurepärase looduse. Ja rahvas on uuringutes nimetatud maailma õnnelikuimaks. Tiibetiga võrreldes rikkam riik ja eksootilisem. Tekkis ka tahtmine sinna sõita. Nepaalist on ka Tiibetisse minek odavam ja mugavam, Kailashi palverännakul jäi ju käimata. Eraldi retke võtaks Bhutani. Rahalistel põhjustel võibolla nihkub kõik vbl aasta võrra edasi.