Päris magus pakkumine, 5000 Air Canada Aeroplan miili iga Accor võrgustikus veedetud öö eest. Tingimused https://www3.aeroplan.com/promotions/promotion_details.do?promotion=promo_webup1000489_Accor
Rohkem infot http://onemileatatime.boardingarea.com/2014/10/16/accor-hotels-participating-aeroplan-promotion/
Sinu viidatud funktsiooni nimetatakse inglise keeles tavaliselt "multiple destinations". Skyscanneril sellist otsinguvarianti ei ole, kasuta näiteks http://www.momondo.com/, või mis veel parem http://matrix.itasoftware.com
Osta kohapeal, hinnad on odavamad kui ostes läbi interneti välismaise IP-aadressiga . Teine võimalus on osta Peruu VPN-i kasutades. http://www.peruvian.pe/es on eriti soodne, kui kasvõi maandumisel kohe lennujaamas läbi kohaliku WiFi võrgu osta.
Ei ole küll otseselt odavlennufirmadega (hetkel veel) seotud postitus, kuid sellegipoolest oluline diskussioon uue Delta poolt sisse viidud innovatsiooni majanduslikest alustest. http://cheeptalk.wordpress.com/2011/01/05/be-very-afraid/
Margus, sinu postitused tekkitavad peavalu, ausalt. Kuidas saab nii pikalt ja nii mööda kirjutada? Amadeus jt. ei ole otsingumootorid, need on piletite reserveerimiskeskkonnad, ja nad ei jagune üldse nii geograafiliselt, nagu sa kirjeldasid. Loe palun enda harimiseks kasvõi Vikipeediast juurde http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_reservations_system Kohe lisanduv neljas VIP klientide süsteem on ilmselt mingi müstifikatsioon? Üldiselt ma oletan, et sõnad VIP ja eksklusiivne võiks oma sõnavarast välja jätta, sest enamikel inimestel ei põhjusta nad enam mingeid positiivseid emotsioone, vaid pigem arvamust, et neid peetakse idiootideks.
Lisaks on ikka naljakas mõelda sellise ärimudeli peale, kus inimesed maksavad mingit raha ja saavad agentideks, samas tegelikult nad ei saagi õigust mingit teenust osutada, ainuke õigus on juhatada klienti kohta, kus talle sobivat teenust ka lõpuks osutatakse. Muidugi ilmselt sa oled piisavalt tegija tüüp ja saad läbi aetud koolitustega, kus koolitatakse siis välja inimesi, kes saavad omakorda kliente õigesse kohta juhatada jne. Wtf, kas meil ongi sellist kolmanda maailmas levinud struktuuri vaja? Ja palun töö vähemalt üks näide, kus GoNice saab osutada teenust, mida näiteks Estravel ei suudaks pakkuda. Palun mitte tuua näidet stiilis "muutma oma lende kuni 2 tundi enne väljumist", see on mõtetu loba mis ei seostu kuidagi teie VIP programmiga, vaid lennupileti pardaklassiga ja sellest tulenevate reeglitega.