Kiisuemme

Uus kasutaja, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari
Viimased kommentaarid

OT, aga inspireerituna Sven111 postitusest. Olen Tais olnud 3 korda ja viimati ei viitsinud ma tänavakaubitsejatelt midagi osta. Kuna tegu oli high seasoniga, tekkis teatud tülpimus, kui vaatad mingit asja, mis ilmselgelt on väärt maksimaalselt 100 bahti (tean, sest olen sarnase hinnaga, või isegi odavamalt sarnase asja varem ostnud) ja hinaküsimuse peale öeldakse sulle 500 bahti. Ma ei viitsi enam kaubelda, see esimene rõõm kauplemisest on möödas ja seda ei saagi tekkida, kui sulle antakse mingi jabur number ette. Päris mitu ostu tegin nii, et vastusena sellele 500-600 bahtile raputasin pead ja ütlesin, mis rahaga oleksin nõus ja soovisin viisakalt head aega. Muidugi jooksis müüja järgi ja andis mulle täpselt selle numbriga, mida pakkusin. Oli erandeid, kellega kauplemine lõbus oli ja kokkuvõttes võib-olla natuke rohkemgi maksid. Aga selline tüüpiline tänavakaubitseja turismipiirkonnas on kuidagi ebameeldivamaks muutunud varasemate aastatega võrreldes. Ja veel, Bangkoki taksojuhid on täitsa muhedad vennad, loogiline et nad ei taha meetriga sõita, kui nüüd kütuse hinda vaadata. Tavaliselt andsin ikka korraliku tipi, kui olin meetriga sõitmise välja kaubelnud. Aga näiteks tuk-tuk´i juhtid Phuketis, no vabandage väga. Tahan sõita Karonist Patongi, kutid vedelevad tee ääres võrkkiiges ja mängivad kaarte. Lõpuks üks tuleb kuulama, mida sa tahad ja ütleb hinnaks 600 bahti! Ok, naeratad halva mängu juures ja ütled 200, mis ongi tegelikult normaalne hind maksta (jällegi tean, sest eelmisel õhtul just selle hinnaga sõitsin) ja tegelikult objektiivselt võttes on seegi kallis. Selle pakkumise peale juht ütleb uuesti 600 ja minu pearaputuse peale läheb võrkkiike tagasi.

Mina lendasin LTU´ga Bangkoki ja tagasi nii kuu-kaks tagasi. Istmevahe oli ok, aga me olime selles esimeses reas peale WC´d ka, seal vist oluliselt suurem reeglina. Teenindus oli nii ja naa, kuna räägin saksa keelt, polnud probleemi. Aga minu mehele näiteks unustati ühel korral söök andmata ja teisel korral kohvi pakkuda. Ja inglise keelt nad väga hea meelega seal küll ei kasuta. Ühesõnaga lennukimeeskond võiks natuke abivalmim ja sõbralikum olla küll. Ja üldiselt, kui võrrelda Finnairi ja KLM´ga, siis esimesed on paremad. Aga midagi väga hullu ka polnud, filmid olid suht. värsked, söök nagu lennukitoit ikka, ei midagi väga häirivat, aga midagi erilist ka polnud. Ahjaa, varu eurosid, sest kõrvaklapid maksavad kas 2, või 3 EURi. Meil tagasitulles polnud muud valuutat peale bahtide ja nii me ilma istusimegi :)