hanno1
Reisihuviline
hanno1
Liitus Tripiga 18 aastat tagasi
1 meeldimist
0 mittemeeldimist
9 postitust
9 kommentaari
Viimased kommentaarid

Lugupeetud Veigo

Vabandame, aga keegi pole ju piletitest ja rahast ilma.. ja kohe kindlasti pole nad lollid, aga Tarbijakaitse pöördumises on selgelt kirjas põhjused seisnevad peamiselt selles, et Reisiks on jätnud tegemata lennupiletite broneeringud ja pole väljastanud tarbijatele tähtaegselt lennupileteid, samuti pole ettevõte vastanud tarbijate kirjadele ja kõnedele. Tüssamisest pole ju kuskil kirjas!

0
0

Head Kliendid ja partnerid,

Nagu ilmselgelt on mõistetav tekitas veebist alguse saanud meediamull meie reisifirmale väga tõsiseid probleeme ja ülisuure lisatöö vajaduse. Mõistetav, et inimestel, kes on meie kaudu tellinud reisid, on tekkinud tõsised mured ja kahtlused kas tellitud reisid ka toimuvad. Kuivõrd igale üksikule kliendile eraldi olukorra selgitamise vajadusega seoses on raskenenud kommunikatsioon, sest kõnesid on äärmiselt palju, sama peame endiselt tegelema igapäevase tööga reiside korraldusel, teeme käesoleva pöördumise avalikult. Probleemiks on hetkeolukorras ka see, et firmas teevad kogu seda töömahtu kaks inimest. Esiteks sooviksime teatada, et peaaegu iga päev on siirdunud ja jätkuvalt siirduvad meie kaudu reisid ostnud inimesed oma soovitud reisidele – kõik on kätte saanud oma piletid täpselt õigel ajal, mis on üleval ka meie reisitingimustes ehk hiljemalt 5 päeva enne reisi. Informatsioon tähtaegade kohta on leitav iga meie saadetud email jaluses ja usume, et kõik kes meiega suhtlevad on nendega tutvunud. Mitmed neist on lubanud ka avalikult foorumites sellest teada anda ning mõned on seda juba ka teinud. Ilmselt on soovi korral võimalik ka nende reaalselt piletid saanud ja reisile läinud inimestega otse kontakteeruda (soovimata siiski nende privaatsust häirida), et saada kinnitus selle kohta, et kõik toimib. Selgitame, et oleme kõikidele meie poole pöördunud reiside tellijatele suutnud tõestada kõige olulisemat – meie oleme iga reisi eest reisi korraldajale maksnud, meile makstud summad ei ole kadunud, need on edasi makstud sihipäraselt reiside müüjatele. Soovijatega oleme koos käinud ka pangas kus reisi ostja on saanud panga töötajalt kinnituse, et makse on tehtud. See võimalus on eranditult igal reisi ostjal! Kõik isikud, kes on pileti tellinud, on reisile ka läinud. Juhul kui probleeme on tekkinud seoses sellega, et lennufirma on lennud üle müünud, oleme mõistlikkuse ja võimaluste piirides otsinud ja ka leidnud alternatiivseid lahendusi, tegeledes regressnõuetega lennufirmade suhtes ise hiljem. Seoses väga suure töö mahuga palume mõistvat suhtumist ja natuke aega, et iga pöördujaga jõuaks tegeleda ning olukorra ära tõestada. Kui meie esindajad ei ole hetkel kätte saadaval telefoni teel palume saata märgukiri emailiga info@reisikskaugele.ee, vastame kõikidele emailidele järjest. Teeme hetkel eelkõige tihedat koostööd Tarbijakaitseametiga, tõestades iga sinna pöördunud inimese osas, et meie poolt on kõik kohustused täidetud ja õigel lubatud ajal on pilet ka kohale jõudnud. Kõik meilt nõutud dokumendid ja tõendid on esitatud ja oleme kindlad, et algatatud järelvalvemenetlus lõppeb meile positiivse lahendiga. Täname mõistmise eest! Hanno

0
0

Head Kliendid ja Partnerid,

Nagu ilmselgelt on mõistetav tekitas veebist alguse saanud meediamull meie reisifirmale väga tõsiseid probleeme ja ülisuure lisatöö vajaduse. Mõistetav, et inimestel, kes on meie kaudu tellinud reisid, on tekkinud tõsised mured ja kahtlused kas tellitud reisid ka toimuvad. Kuivõrd igale üksikule kliendile eraldi olukorra selgitamise vajadusega seoses on raskenenud kommunikatsioon, sest kõnesid on äärmiselt palju, sama peame endiselt tegelema igapäevase tööga reiside korraldusel, teeme käesoleva pöördumise avalikult. Probleemiks on hetkeolukorras ka see, et firmas teevad kogu seda töömahtu kaks inimest. Esiteks sooviksime teatada, et peaaegu iga päev on siirdunud ja jätkuvalt siirduvad meie kaudu reisid ostnud inimesed oma soovitud reisidele – kõik on kätte saanud oma piletid täpselt õigel ajal, mis on üleval ka meie reisitingimustes ehk hiljemalt 5 päeva enne reisi. Informatsioon tähtaegade kohta on leitav iga meie saadetud email jaluses ja usume, et kõik kes meiega suhtlevad on nendega tutvunud. Mitmed neist on lubanud ka avalikult foorumites sellest teada anda ning mõned on seda juba ka teinud. Ilmselt on soovi korral võimalik ka nende reaalselt piletid saanud ja reisile läinud inimestega otse kontakteeruda (soovimata siiski nende privaatsust häirida), et saada kinnitus selle kohta, et kõik toimib. Selgitame, et oleme kõikidele meie poole pöördunud reiside tellijatele suutnud tõestada kõige olulisemat – meie oleme iga reisi eest reisi korraldajale maksnud, meile makstud summad ei ole kadunud, need on edasi makstud sihipäraselt reiside müüjatele. Soovijatega oleme koos käinud ka pangas kus reisi ostja on saanud panga töötajalt kinnituse, et makse on tehtud. See võimalus on eranditult igal reisi ostjal! Kõik isikud, kes on pileti tellinud, on reisile ka läinud. Juhul kui probleeme on tekkinud seoses sellega, et lennufirma on lennud üle müünud, oleme mõistlikkuse ja võimaluste piirides otsinud ja ka leidnud alternatiivseid lahendusi, tegeledes regressnõuetega lennufirmade suhtes ise hiljem. Seoses väga suure töö mahuga palume mõistvat suhtumist ja natuke aega, et iga pöördujaga jõuaks tegeleda ning olukorra ära tõestada. Kui meie esindajad ei ole hetkel kätte saadaval telefoni teel palume saata märgukiri emailiga info@reisikskaugele.ee, vastame kõikidele emailidele järjest. Teeme hetkel eelkõige tihedat koostööd Tarbijakaitseametiga, tõestades iga sinna pöördunud inimese osas, et meie poolt on kõik kohustused täidetud ja õigel lubatud ajal on pilet ka kohale jõudnud. Kõik meilt nõutud dokumendid ja tõendid on esitatud ja oleme kindlad, et algatatud järelvalvemenetlus lõppeb meile positiivse lahendiga. Täname mõistmise eest! Hanno

1
0
KathmanduÜldfoorum

Tänan Teid!

0
0

Qingdao

Kas keegi oskab öelda,kuidas saab kõige paremini Pekingist Qingdaosse ja mis Qingdaos hotellid maksavad ja kus oleks norm hotell? Kuidas Qingdaos ringi liikuda?

0
0
PattayaleÜldfoorum

Jah sama, jäta tel? Helistan sulle!

0
0
PattayaleÜldfoorum

Suured tänud

0
0
PattayaleÜldfoorum

Soovitage ,mida võiks Pattayal vaatamas käia ja külastada?

0
0

Tuleme Phuketisse 9detsember ja meid on 4 inimest,kaheks nädalaks.Kas on sul pakkuda meile mingit öömaja ja mis see makasaks? mastik@hot.ee

0
0