kidd

Uus kasutaja, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
6 kommentaari
Viimased kommentaarid

raha me oma reisidel välja ei ole võtnud, küll aga saab kaardiga üldreeglina maksta. On muidugi ka erandeid. Hea kui on mitu erinevat kaarti kaasas sest kõiki ei pruugita tõesti igal pool acceptida

Jah, ca kuu tagasi sai tehtud pikem ring ülevalt alla. Kaugeimaks punktiks jäi Nizza ja Monaco (kus matkaautot näiteks ei tohi parkida linna territooriumile. On üks ainus parkla mis suletakse kell 20.00 :) Kui sa ütled kui pikaks ajaks plaanid reisima minna siis võin natukene valgustada ja soovitusi jagada. Tunnistan et hindasin endal näiteks aeg vrs läbitav vahemaa päris tõsiselt üle. Eriti Itaalias mis oli nii "muhe" et ei suutnud sealt enam eestisse tullagi. Ja muidugi Alpides kohaliku tähtsusega teedel, kus keskmiseks liikumise kiiruseks jäi ca 40km/h. Tippkiirusel 70 km/h teatas mu kaardilugeja et nüüd on bussi põrandas varbaküünejäljed raudselt sees :)

´Kohad kuhu minna on puhtalt maitse asi. Sõltub sellest mida parasjagu oma reisilt otsid. Soovitaks tõesti pigem vaadata ära Veneetsiad, Roomad jne. Milaano hoolimata oma nimest on paraku pigem tööstuslinn.. (vabandan kui solvasin mõnda Milaano tulihingelist pooldajat aga see on minu arvamus). Teine asi, kui aega natukene rohkem siis soovitan edasi liikuda Monaco ja Nizza poole.. ilusaimaid kohti maailmas.. Minu teekond oli ülevalt alla ringiga (Saksa, Prantsuse, mööda suvalisi mägiteejuppe üle Alpide Shveitsi, korraks veel Pransusmaa.. Nizza ja sealt Monacosse. Sealt Itaalia, Austria, Tsehhi, Poola, Leedu, Läti). Ütleme nii et mina olin üksinda roolis ja Tallinn-Viin vahelise otsa sõitsin ära kahes etapis 48 tunni sees. Poolat (kui ei plaani seda just uurima hakata) soovitan läbida öösel. Ei jää vähemalt koperdama hobuvankrite ja tuhandete Fiat 127 sappa. Seal jälgi ka kohalike liikumiskiirusi. Igal pool on üleval märgid kiirust mõõtvatest kaameratest. Kohalikud teavad kus need on ja tühjade "kastide" ees nad suurt ei pidurda. Öömaja osas ma sul ei soovitaks väga muretseda. Neid leidub teede äärsetes linnades hulgim

Igal juhul, meeldivat tripimist!

Rendi parem matkaauto. Mugavam liigelda.. Muidu tegeled vähemalt poole ajast manööverdamise ja parkimiskohtade otsimisega. Lisaks sured sa igal mäkketõusul (mida jääb tee peale kindlasti nii mõnigi)

Kokku 5000 km peale ei tulnud meil kordagi dokumente näidata. St ei pidanud meid keegi kinni.. Läbi sai lapatud Saksa, Prantsuse, Monaco ja Itaalia.. kiirsõidul ka Shveits, Austria ja kohustluslikud kodutee maad.. Seega, kui riskid siis probleeme ei ole. Küll aga teades nüüd millised ohud võivad valitseda kiirteel kiiruste juures siis mina ei riskiks ilma turvavööta inimistega. Matkabussid selleks väheke kõrged ning raskuskese on selline, et tekitab ümbermineku tunde päris kergesti (eriti ebamugav näiteks Alpide ületamisel :)) PS Eestisse tulime möödunud kolmap... seega kogemused verivärsked

terve Euroopa turneel matkabussiga. Abiks oli toosama Autoroute ja TomTom. Need kahepeale suudavad väga hea tulemuse anda (va Ida-Euroopa) seal vahel teed uuemad kui kaardid. Prantsusmaal aga näitas TomTom ka kõikvõimalikud tagahooviteed kätte.