AirAsia võtab kasutusele nädalalõpu vormiriietuse

Kümnendat tegevusaastat tähistav odavlennufirma AirAsia on tõsiselt käsile võtnud korporatiividentiteedi värskendamise. 5 miljonit dollarit maksva aktsiooni käigus läheb uuendamisele AirAsia logo, reklaamid, lennukite välimus, kontorid ja lennujaamade check-in lauad. Esmajärjekorras saavad uue ilme AiraAsia suuremad sõlmjaamad Kuala Lumpuris, Bangkokis ja Jakartas. Seejärel võetakse ette väiksemad sõlmjaamad ning muud sihtkohad.

Lisaks visuaalidentiteedile muudetakse ka pardapersonali nädalalõpu vormiriietust. Et aidata klientidel paremini lõdvestunud lainele jõuda, riietuvad nii piloodid kui pardasaatjad nädalavahetusel mitteformaalsemalt teksadesse ja vabama lõikega särkidesse.

Nagu AirAsia juhid on tunnistanud, kardeti vabama identiteediga varem välja tulla põhjusel, et neid ei võeta tõsiselt. Täna seda probleemi enam ei tunnetata. Julgust jagub ka kohustusliku, kuid igava reisieelse turvameetmetest teadvustamise uuendamiseks. Keda lähemalt huvitab, võib youtube'ist vaadata <a href=

klippi (teavitus lõppeb nii: „Kui sa soovid suitsetada, siis palun tee seda väljaspool lennukit!“)

Muide, 20. maini on AirAsial käimas sooduspakkumine (lendamiseks 4. jaanuar - 22. mai 2013).