Alitalia plaanib avada liini Milano Linate - Tallinn
Tripi külastaja
10. juuli 2013 08:42

Juuli algul kuulutas Itaalia lennufirma Alitalia välja kolmeaastase (2013-2016) strateegilise plaani, mis peaks praegu kahjumit tootva tagasi kasumisse aitama. Strateegia paar olulisemat punkti on järgmised:

  • Alitalia tegevus keskendub Itaalias kolme lennujaama: Rooma Fiumicino (FCO), Milano Malpensa (MXP) ja Milano Linate (LIN).
  • Alitalia odavlennundusmudelit kasutav tütarfirma Air One tõmmatakse kahelt Milano lennuväljalt ja Roomast tagasi, Air One'i uuteks põhilennuväljadeks jäävad kaks Sitsiilia lennuvälja (Palermo ja Catania) pluss Veneetsia ja Pisa.
  • Milano Malpensa jääb teenindama Alitalia mitte-Eu sihtpunkte (Kairo, Tunis, Moskva Šeremetjevo ja Tirana).
  • Milano Linatest plaanitakse avada uued liinid Kopenhaagenisse, Budapesti, Viini, Maltale, Varssavisse, Stockholmi, Tallinnasse ja Prahasse. Liinide avamisaeg ei ole teada, kuid ilmselt ei juhtu see kindlasti enne 2014. aastat. Samuti pole teada, kas kõik need liinid ka tegelikult realiseeruvad.
  • Alitalia plaanitavad uued kauglennud Roomast on Nairobi Seoul, Santiago de Chile, San Francisco ja Johannesburg; Milano Malpensast Shanghai, Abu Dhabi ja Osaka; Veneetsiast (Marco Polo) Tokyo Narita. Liinid avatakse ajavahemikus 2014-2016.
  • Konkureerimaks odavlennuliinidega (näiteks Milano-Tallinna liinil tuleks võistelda Ryanairiga, mis lendab Milano Orio al Serio ehk Bergamo lennuväljale), vaadatakse üle Alitalia hinnastamispoliitika. Detaile pole teada, aga ilmselt saab see olema sarnane mitmete teiste lennufirmade hinnapoliitikaga, kus odavaima pileti (light, eco jne) saab käsipagasiga reisija.
Kui tulla plaanitava Milano-Tallinna liini juurde, siis Linate lennuväli asub Milanole kõige lähemal (7 km linna keskusest). Bussiga jõuab Milanosse 25-30 minutiga. Linatest kauglende ei välju, põhiliselt saab sealt edasi Itaaliasse või Lääne-Euroopa suurlinnadesse.

Alitalia on kuulsust võitnud sellega, et aeg-ajalt saab nendega kõigest 200-300 euro eest lennata Aasiasse, USA-sse ja Lõuna-Ameerikasse. Samuti on Alitalial kombeks pakkuda -25% hinnasoodustusi. Alitalia ja Etihadi koodijagamine on samuti tekitanud väga huvitavaid lennuvõimalusi.

Lõpetuseks, plaanid on plaanid, kas ja kunas need teoks saavad, on hoopis teine asi. Aga asi juba seegi, et meil on lootust Tallinnasse uus liin juurde saada.

Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased