Mis on lahti Estraveliga? (lisatud Estraveli kommentaar)

Viimasel ajal on täheldada Eesti suurima reisibürooga seotud küllalt ebameeldivat tendentsi. Nimelt ei kipu Estravel enam hinnapäringutele vastama.

Kuna kõigil võib juhtuda, siis enne teema tõstatamist kogusin natuke infot. Ja kahjuks kinnitavad mitmed inimesed sama tendentsi – Estravel lihtsalt ei vasta ja kõik. Minu enda viimase aja praktika kolme reisibürooga on järgmine: Baltic Tours ja Hermann vastavad hinnapäringutele, Estravel ei vastanud kahel juhul kolmest. Umbes samasugust infot sain Estraveli kohta ka muudest allikatest.

Ma mõistan, et reisibüroodel ei pruugi olla huvi pidevalt pakkumisi teha. Pole ju kunagi garanteeritud, kas midagi ka tegelikult ostetakse. Ja muidugi pole Estravel ka ainuke, kust vastused võivad saamata jääda. Ka Baltic Toursist on üsna otse öeldud, et mis teiega jännata, niikuinii te meilt midagi ei osta.

Nagu ma aru saan, sõltub kõik konkreetsest reisikonsultandist, kellega suheldakse või kes hinnapäringuga tegelema satub. Ja usun täiesti, et iga hinnapäring on konsultandile lisatöö. Aga teisalt – kas reisibürood just mitte selliste tegevuste jaoks polegi? Või kavatseb Estravel kasutusele võtta uue slogani - veel üks põhjus mitte olla Estraveli klient?