trip-krainetrip-ukraine-dark
Bangkoki lennujaam

Endal oli(on) umbes sama probleem.Nimelt oli ostetud lend Tallinn-Bangkok. Seda et lendu ei toimu,oli näha juba lennule eelneval päeval kell 13.00 Schipoli kodulehelt.Imelik oli see ,et KLM müüs veel tunnikese lende edasi st.kella 14.00 -ni.Mobiilile tuli SMS alles 19.18 KLM-ilt lennu tühistamise kohta. Võtsin siis ühendust Bookinghousega,kellelt ma olin piletid ostnud,kliendit eenindaja aga väitis et lend toimub(tegemist oli 03.12.2008)lennuga. Pärast veenmist,et tuleks andmed üle kontrollida,tunnistati fakti et lendu ei toimu ja lubati saata mailile tagastusdokument,et see täita ja faksida siis tagasi.Kahjuks pole seda siiamaani laekunukud kuna KLM pole nendega ühendust võtnud.Nii et raha tagasisaamine pole lihtne.Isegi kui tegemist on Euroopa suurima lennufirmaga.On kuhu areneda,kas või info poolest.Selles et telefoni kaudu neid Riiast kätte ei saa(KLM)-i,pole mõtet rääkidagi. Aga loodan et kõik laabub.