Easyjeti hilinemine

Mul on vaja EasyJetilt saada ametlik kiri laupaevase Tln-Lon lennu hilinemise kohta (hilines 4 tundi ning suur hulk rahvast jai maha jargnevalt lennult). Kysisime seda nii Tallinnas kui Stanstedis ja kummastki ei saanud. Kasti kysida kas veebilehelt voi siis helistada.

Nende kodukalt ei leidnud ma aga yhtegi kontakti ega tagasiside vormi (paar vormi oli, aga taiesti valedel teemadel). Helistama ei taha siit hakata, yle 50 krooni minut. Samas on reis nii pikk, et ma ei saa oodata kontakteerumisega nii kaua kuni uuesti Eestis.

Kas keegi on sellist kinnitust EasyJetilt kysinud ning teab, kuidas seda saada?

Vabandan, tapitahti siin pole.

Ma lopuks leidsin ka koha, kust seda "insurance letterit" kysida sai ja saatsin tellimuse ara. Vastuseks tuli automaatne teade, et EasyJet saab palju kirju ja neil laheb vastamisega kovasti aega. Aga argu klient mingil juhul kirja uuesti saatma hakaku.

Ma siis loodan, et kiri tuleb ikka lahiajal kohale.