tsheburashka

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
54 meeldimist
8 postitust / 272 kommentaari
40 (6.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Token556: Miks sa siis oma varasemas postituses imestad, et kuidas teised 800ga hakkama saavad, kui isegi kirjutad, et tegite seda, mida "keskmine eestlane Balil ei tee"? Nii saavadki - sõidavad rolleriga, võtavad toa homestays, söövad kohalikku toitu ning ei joo viina pudelitega.

Mina jällegi ei saa aru, miks läheb keegi Indoneesiasse ning sööb (ainult) läänelikku toitu seal :) Indoneesia köök on täiesti suurepärane ning pigem on nende muude euroopalike rahvusköökidega nii ja naa. Pastat ja pizzat söön pigem Itaalias kui Balil. Aga ütlen kohe ka ära, et ma pole seal sellise hinnaklassi kohtades söönud, kus õhtusöök 50+ eurot maksaks. Võimalik, et seal on kõik nii ehe ja maitsev nagu istukski vahemere ääres :)

Suva Etno sarja sokid? Käsitööšokolaadi viiksin - näiteks Karu Talu tumeda šokolaadi tahvleid. Aga üldiselt on keeruline midagi viia, kui huvisid ei tea.

Mulle on külalised muudest riikidest toonud DVDsid tolle riigi filmidega, veini, traditsioonilisi toiduaineid (Norra pruun juust) või maiustusi.

Kindlasti ei rõõmustaks mind ennast suvalised suveniirid jmt (rahvariietes nukud jmt).

Ubudis on neid autojuhte umbes iga kümne meetri järel kolmekaupa.

"Auto rent koos juhiga on umbes 40 eurot päev."

Meie võtsime Ubudis auto koos juhiga. Küsis 400K (ca 28 eurot siis), kauplema ei viitsinud hakata, tõenäoliselt oleks alla 300K peale saanud muidu :) Hommikul üheksast õhtul kuueni (3-4 templit, mingi mõttetu kosk, vulkaan, kohviistandus, paar niisama toredat küla).

sebin, aga kasvõi juba "meeldimise" ja "mittemeeldimisega" hinnatakse. Hetkel näiteks on teemaalgatus täiesti mittemeeldivaks hinnatud. Samuti vastamise või mittevastamisega. Kas sa näed siin postituses kasvõi ühtegi nö. sisulist vastust teemaalgatajale?

milord, meil oli ühe otsa pilet ühele 200K. Suur kinnine, meeletult külmaks konditsioneeritud ferry oli ja saarele sai nimetatud silda mööda kuiva jalaga :)

Samas käisid sealsamas sadamas turismiagentuuride tüübid ringi ja käisid peale, et me ka tagasisõidu ära ostaks, sest saarelt olla palju kallim. Saarel vaatasime huvi pärast ja mulle tundusid hinnad küll soodsamad :) Aga väga tähelepanu ei pööranud, sest me läksime Lombokile edasi.

Mis firmaga plaanis lennata, et juba pileteid ostes dokumendinumbrit vaja?

Ma ostsin eelmisel suvel selleks talveks piletid Taisse, vahetasin passi alles peale piletiostu ning esimest korda läks passinumbrit vaja nüüd veebruaris check-in'i tehes. Finnairiga lendasin.

PS. Ja mina saan küll hetkel, et pass kehtib nii reisi algusest kui lõpust lugedes kuus kuud ja natuke peale.

Aga kas mingid sanktsioonid on ka ette nähtud? Kui pole, siis peale lendu pole ju ka vahelejäämine enam oluline. Pluss oli kirjas, et mingi lennufirma võtab väravas läpakad enda kätte ja peale maandumist annab väravas tagasi ka. Umbes nagu teinekord käsipagasiga, et lennukiukse kõrval saad käru pealt kätte. Vähemalt selline mulje mul jäi. Ja siis oled nagunii seal turvakontrollis koos oma elektroonikaga.

Mul tekkis hetkel küsimus, et kuidas seda üldse kontrollitakse? Näiteks lendan Turkishiga üle Istanbuli Londonisse. Siis peaks ju keelatud olema? Tallinnast Istanbli peaksin ilusti saama, aga artiklist saan aru, et Istanbulis väravas siis võetakse ära? Kas nad hakkavad siis boardingu ajal kõiki kotte läbi vaatama?

Mul on kahel korral viimase kuue kuu jooksul toll (usutavasti toll, sest ega keegi sinna mingit märget ei jätnud) kile pagasi ümbert lihtsalt lahti lõiganud. Ära pole küll midagi võetud.

Mul on isegi šokolaaditahvlid pihta pandud äraantud pagasist.

See läpakate/tahvlite/fotokate käsipagasi keeld on kõige keerulisem vist re-routimise korral, kui pole broneerides ja pakkides osanud arvestada sellega.

Gili Airil polnud viga, aga Filipiinidega ei anna kindlasti võrrelda :) Suurem osa rannast oli kas koralliklibune või siis betoonist (rannabaarid). Paar kena liivaranda oli muidu ka.

Mul on hannes41ga sama taktika olnud :)

Kroks: "Nii Tais kui Balil on mõistlik hinnatase aga Malaisia on juba veidi kõrgem hind. "

Minu kogemus on Malaisia ja Tai osas just vastupidine - Tai on märksa kallim kui Malaisia. Bali, eriti Ubud on väga odav. Kuta olevat kallis.

Mina pikendasin 2 aastat tagasi Filipiinide viisat, ma ei tea, kas see on piisavalt hiline kogemus. Ca 3000 PHP vist maksis.

Jah, erinevad hinnaklassid on tõesti :) Mugavusklassis vahet ei näinud. Meie maksime 200k, sakslased maksid samalt agentuurilt ostes 350k ja olime kõik samas bussis ja praamis.

Ecokaya vmt, millega me sõitsime, oli tunniajaline fast ferry ja ma ei näe ühtegi põhjust, miks aastane sellega sõitma ei peaks.

Ostad travel agencyst shuttle + ferry paketi. Näiteks Ubudist maksis 200k ühele. Hinnad suht samad kui Ubudis. Valuutavahetusi on ka. Tänane eurokurss 13.900.

Selle nädala seisuga on Krabi lennujaamas parem kurss kui Krabi linnas, Koh Lantal või ATMist välja võttes.

Meie rentisime Lissabonis ja käisime sellega ka Sevillas. Küsisime enne üle, et kas Hispaaniasse võib minna ning probleeme polnud. Bron sai tehtud koos kindlustusega, aga kohapeal surusid nad veel ühe kindlustuse peale, nii, et algselt ca 300 eurot maksva pidanud rent läks ca 550 maksma. Tegelikult poleks seda teist vaja olnud, aga tervet pühapäeva seal letis vaidlemisele ka ei tahtnud kulutada...

Minul on ka telefonis need kasutajate piltide ümber olevad rõngad teksti peal. IEd kasutan telefonis. Screenshoti võin ka saata kui siin sõnumiga saata saab. Või on mingi meiliaadress?

Ise küsin - ise vastan :) SAS lehel on ka siiski vorm olemas ning järgmisel päeval peale claimi esitamist tuli kinnitus, et hüvitis makstakse mu soovitud kontole ning vähem kui nädalaga oli raha arvel.

Nordica lehelt siiski kohta ei leidnud (leidsin vaid tagasiside vormi, kus sai neid kiita-laita).