tsheburashka

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
58 meeldimist
8 postitust / 285 kommentaari
40 (6.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Neil kordadel kui mina käinud olen, on Krabi lennujaamas olnud kõige parem kurss, järgmine Krabi linnas ja kõige kehvem Koh Lantal. Väljavõtmisel oleneb kurss summast (st. et fixed fee annab eelkõige tunda väiksemate summade väljavõtmisel), aga mul on sealt oluliselt kehvem tulnud kui vahetades.

Mina jätaks ära elevandipargi (aga see minu isiklik eelistus, et ma eelistan vangistatud elevante ja uimastatud tiigreid mitte vaadata). Nimetatud tuure ja kursusi peaks kohapealt soodsamalt saama kui siin kirjasolevad hinnad.

Krabi linna jaoks on mu meelest 3 ööd mõttetult palju, seal pole peale selle tiigritempli (2-3h) ja ööturu suurt miskit. Üks päev on piisav.

Samuti jätaks viiest saarest vaid kaks. Kui juba Krabisse minek, siis kas Lanta või Phi Phi ja seejärel Pagnan.

Minu meelest on Koh Lanta nii turistikas, et mina seal mingit kohalikku elu küll kunagi näinud pole. Vähemalt mitte sellel saareküljel, kus rannad on. Ja lennuvälja seal ka pole :)

Chiang Mai ja Bangkoki vahel oleks siis mõistlik juba öörongidega liikuda, ei kaota päevast aega nii palju. Kui magamiskohta tahad, tuleb pilet nädal-paar ette ära osta.

Juuni alguses ka mingeid probleeme ei täheldanud. Lisaks on hinnad (majutus) madalamad kui poolteist aastat tagasi.

Buss. Pole vaja ümber istuda ja aega kulub ca 30 minutit.

"Vedelikke võib käsipagasis olla spetsiaalses 1liitrises gripkotis 10 100 grammilist ühikut ja kott peab kinni olema. "

Ei pea ühtegi vedelikku üle kaaluma. Vedelikud võivad olla maksimaalselt 100-milliliitristes pakendites ning ära mahtuma üheliitrisesse taassuletavasse kilekotti.

Need pole ju tegelikult peatused vaid ümberistumised :)

Ma muidu ei saa loogikast ka aru, et kahe "peatuse" puhul tuleks lennukit vahetada, aga ühe puhul mitte.

Ma olen Chiang Mais olnud kaks korda, kummalgi korral nädala ja võiks vabalt veel minna :) Aga ma olen ka selline laid-back reisija ning mingit vaatamisväärsuste rallit ei tee.

BKK ja CM vahel olen alati öörongiga liikunud (hooajal minimaalselt nädal ette broneerida, et magamiskoha saaks). Seat61 lehelt saab infot, millised rongid on uuemad (ja mugavamad).

Kui ma ca 2 aastat tagasi Malapascuale plaanisin minna, siis sain ka just ühe backpackeriga kokku, kes sealt tuli. Saar ollagi sobivaim sukeldujatele just.

Batanayani kiidan mina ka. Kõige valgemad liivad, mis ma Filipiinidel näinud olen ja puhas vesi.

Kroks, minu lemmikud Siquijoril olid näiteks Salagdoong ja Sandugan. Sanduganis oli küll siin-seal natuke vetikaid, aga Salagdoong oli täiesti türkiissinine vesi ja valge liiv. Sanduganis mitu korda üle nädala peatunud ja lisaks muule on see rand ka täiesti inimtühi :)

Mõlemas korduvalt käinud ja rannapuhkuseks kindlasti Filipiinid. Seal oli ainult paar üksikut randa (Alona Beach näiteks), mis polnud minu jaoks piisavalt valge liiva ja helesinise veega. Kindlasti julgen soovitada Bantayani (Cebu külje all), Siquijori ja Port Bartoni (Palawanil). Söök on jama.

Gili Trawanganil pole käinud, aga Gili Airi randadest on Filipiinide rannad iga kell etemad.

Külmkapimagneteid :) Vanasti tõin ka muid suveniire, aga kuna ma koristamist suuremat ei armasta, siis nüüd tolmukogujaid rohkem ei too.

Pilti lisada ei oska...

Token556: Miks sa siis oma varasemas postituses imestad, et kuidas teised 800ga hakkama saavad, kui isegi kirjutad, et tegite seda, mida "keskmine eestlane Balil ei tee"? Nii saavadki - sõidavad rolleriga, võtavad toa homestays, söövad kohalikku toitu ning ei joo viina pudelitega.

Mina jällegi ei saa aru, miks läheb keegi Indoneesiasse ning sööb (ainult) läänelikku toitu seal :) Indoneesia köök on täiesti suurepärane ning pigem on nende muude euroopalike rahvusköökidega nii ja naa. Pastat ja pizzat söön pigem Itaalias kui Balil. Aga ütlen kohe ka ära, et ma pole seal sellise hinnaklassi kohtades söönud, kus õhtusöök 50+ eurot maksaks. Võimalik, et seal on kõik nii ehe ja maitsev nagu istukski vahemere ääres :)

Suva Etno sarja sokid? Käsitööšokolaadi viiksin - näiteks Karu Talu tumeda šokolaadi tahvleid. Aga üldiselt on keeruline midagi viia, kui huvisid ei tea.

Mulle on külalised muudest riikidest toonud DVDsid tolle riigi filmidega, veini, traditsioonilisi toiduaineid (Norra pruun juust) või maiustusi.

Kindlasti ei rõõmustaks mind ennast suvalised suveniirid jmt (rahvariietes nukud jmt).

Ubudis on neid autojuhte umbes iga kümne meetri järel kolmekaupa.

"Auto rent koos juhiga on umbes 40 eurot päev."

Meie võtsime Ubudis auto koos juhiga. Küsis 400K (ca 28 eurot siis), kauplema ei viitsinud hakata, tõenäoliselt oleks alla 300K peale saanud muidu :) Hommikul üheksast õhtul kuueni (3-4 templit, mingi mõttetu kosk, vulkaan, kohviistandus, paar niisama toredat küla).

sebin, aga kasvõi juba "meeldimise" ja "mittemeeldimisega" hinnatakse. Hetkel näiteks on teemaalgatus täiesti mittemeeldivaks hinnatud. Samuti vastamise või mittevastamisega. Kas sa näed siin postituses kasvõi ühtegi nö. sisulist vastust teemaalgatajale?

milord, meil oli ühe otsa pilet ühele 200K. Suur kinnine, meeletult külmaks konditsioneeritud ferry oli ja saarele sai nimetatud silda mööda kuiva jalaga :)

Samas käisid sealsamas sadamas turismiagentuuride tüübid ringi ja käisid peale, et me ka tagasisõidu ära ostaks, sest saarelt olla palju kallim. Saarel vaatasime huvi pärast ja mulle tundusid hinnad küll soodsamad :) Aga väga tähelepanu ei pööranud, sest me läksime Lombokile edasi.

Mis firmaga plaanis lennata, et juba pileteid ostes dokumendinumbrit vaja?

Ma ostsin eelmisel suvel selleks talveks piletid Taisse, vahetasin passi alles peale piletiostu ning esimest korda läks passinumbrit vaja nüüd veebruaris check-in'i tehes. Finnairiga lendasin.

PS. Ja mina saan küll hetkel, et pass kehtib nii reisi algusest kui lõpust lugedes kuus kuud ja natuke peale.

Aga kas mingid sanktsioonid on ka ette nähtud? Kui pole, siis peale lendu pole ju ka vahelejäämine enam oluline. Pluss oli kirjas, et mingi lennufirma võtab väravas läpakad enda kätte ja peale maandumist annab väravas tagasi ka. Umbes nagu teinekord käsipagasiga, et lennukiukse kõrval saad käru pealt kätte. Vähemalt selline mulje mul jäi. Ja siis oled nagunii seal turvakontrollis koos oma elektroonikaga.

Mul tekkis hetkel küsimus, et kuidas seda üldse kontrollitakse? Näiteks lendan Turkishiga üle Istanbuli Londonisse. Siis peaks ju keelatud olema? Tallinnast Istanbli peaksin ilusti saama, aga artiklist saan aru, et Istanbulis väravas siis võetakse ära? Kas nad hakkavad siis boardingu ajal kõiki kotte läbi vaatama?

Mul on kahel korral viimase kuue kuu jooksul toll (usutavasti toll, sest ega keegi sinna mingit märget ei jätnud) kile pagasi ümbert lihtsalt lahti lõiganud. Ära pole küll midagi võetud.