Viimased kommentaarid

Maad mööda Myanmari "põikamiseks" on vaja viisa enne ära teha (e-viisa sobis minu mälu järgi vaid lennujaamade kaudu sisenemiseks). Lähimad võimalused vist Helsinkis ja Berlinis. Kui ma ise omal ajal seda varianti uurisin, siis minu meelest läks ebamõistlikult pikk aeg bussiga piiriületusele.

Kui ma ise veel kunagi kolmandat korda Põhja-Taisse peaks minema, siis lendaks pigem Paisse, sealkandis tundub huvitav olevat :)

Soomes. Minu meelest öeldi lausa USA - CPH lennul, et kellel CPHs ainult transiit, neil custom clearance lõppsihtpunktis.

Ma olen samamoodi teinud - bussiga teeotsa ja sealt jalgsi üles. Allatulles enam nii palju entusiasmi polnud ja kui siis mingi auto kinni pidas ja küsis, et kas me küüti tahame, siis kasutasime juhust :)

Meil just nädal tagasi bronniti tagatiseks 1000 eurot (MasterCard krediitkaart).

Kui plaan 9 päeva kohapeal olla, siis 3+3+3 ei tule kindlasti välja. Näiteks Ubudist Gilile saamiseks kulub juba üle poole päeva (shuttle sadamasse, seal ootamine, ca 1,5h üle, sadamast hotelli). Meie hakkasime hommikul liikuma, laev hilines ca 2h ning hotelli jõudsime (Gili Air) ca kella neljaks. Gililt lennujaama saamisega tõenäoliselt sama teema.
Nii lühikesse aega nii palju mahutades läheb vähemalt kaks päeva transpordi alla.

Ma olen Barcelonas käinud ca 10 korda ja ikka imestan, et just Barcelonaga seoses alati taskuvarguse teema nii muret tekitab. Samas ma muidugi La Ramblal ainult ühe korra käinud...

On veel selliseid vöökotte, mis on õhukesed ja käivad riiete alla. Vaata näiteks Jack Wolfskini oma.

Ma ise ostsin omale reiside jaoks eBags crossbody, aga mul oli oluline, et see riidest oleks, mitte nahk või kunstnahk (kaalu tõttu).

Kuidas Helsinkis seda uut turvakontrolli teha? Seal on see kontroll ju kohe peale lennukist mahasaamist. Enne kui terminali pääsed.

Merimetsa nakkuskliinikusse tasub alati ette helistada ja küsida, et kas kõik soovitud vaktsiinid on seal olemas. Üks kahest, kas tüüfuse või difteeria-teetanuse oma kipub neil pidevalt otsas olema.

Olenevalt paki suurusest maksab Tai Posti kodulehe andmetel näiteks poolekilose paki saatmine Taist Eestisse 115 kuni 900 bahti (3-23 eurot). Bangkoki suurust arvestades näiteks Khao Sanilt Sukhumviti ja tagasi sõitmine kulutab juba rohkem kui kolm eurot :) Lisa sellele veel nimetatud "väike meelehea" ning mingit erilist hinnavõitu ei pruugi tullagi.

"Liikudes mitte-Schengeni alast Schengenisse on turvakontroll vastavalt lähtelennujaama riskiastmele: Londonist saabudes ei ole turvakontrolli, mujalt saabudes võib vabalt olla."

Jah, Bangkokist tulles olen alati turvakontrolli pidanud läbima, JFKst tulles sai otse passikontrolli ja terminali.

Mina tahaks teemaalgatuses viidatud liiga napis riietuses naistele lisada ka ilma särgita mehed. Ja need häirivad mu silma isegi rohkem. Tundub, et ka kohalikke, sest erinevates maades olen kohanud ka silte söögikohtades, mis annavad teada, et palja ülakehaga mehed sinna oodatud ei ole.

Ma olen anni33 ja Martin Sepa soovitustega täiesti nõus - Siquijor ja Port Barton ka minu lemmikud :)

Sabangis olen ka olnud, kuigi maa-alusele jõele ei läinud. Minu jaoks oli tegemist ühe kõige vähemmeeldiva ranna ja külaga Filipiinidel.

Boholi ma vahele ei jätaks, eriti kui looduse vastu huvi on - seal need šokolaadimäed ja tarsierid on küll megaturistikad, aga väga ägedad.

Sukeldumise osas kiidetakse nii Moalboali (paar tundi bussiga Cebu Cityst) kui Apot (jäi vist Siquijori ja Dumaguete vehele).

Kui piletid ostmata, siis ma lendaks otse Cebu saarele ja ära näiteks Palawanilt. Manila jätaks täitsa vahele :)

Mina kasutan Finnairi punkte tavaliselt kohe järgmise lennu broneerimisel, saab olenevalt punktide kogusest allahindlust. SASi omade eest olen pikematel lendudel wifi eest maksnud. SAS sellist allahindlust nagu Finnair ei võimalda ja nii palju ma nendega ei lenda, et terve lennu punktide eest broneerida saaks :)

Peale Filipiinide pole Kagu-Aasias kuskil küsitud.

Finnairi hinna osas: ma olen viimased korrad ostnud alati Bangkokist Helsinkisse päevase lennu pileti. Saad hommikul enam-vähem mõistlikul ajal tõusta, lennujaama minna, hommikust süüa ja siis see 9-10 tundi lennukis möödub päevasel ajal mu meelest üsna ruttu. Kuna ma lennukis magama ei jää, siis need öised lennud, kus ise üleväsinud, on minu jaoks ikka paras piin. Nii, et mul oleks soodsama päevsae lennu pileti üle eriti hea meel :D

Neil kordadel kui mina käinud olen, on Krabi lennujaamas olnud kõige parem kurss, järgmine Krabi linnas ja kõige kehvem Koh Lantal. Väljavõtmisel oleneb kurss summast (st. et fixed fee annab eelkõige tunda väiksemate summade väljavõtmisel), aga mul on sealt oluliselt kehvem tulnud kui vahetades.

Mina jätaks ära elevandipargi (aga see minu isiklik eelistus, et ma eelistan vangistatud elevante ja uimastatud tiigreid mitte vaadata). Nimetatud tuure ja kursusi peaks kohapealt soodsamalt saama kui siin kirjasolevad hinnad.

Krabi linna jaoks on mu meelest 3 ööd mõttetult palju, seal pole peale selle tiigritempli (2-3h) ja ööturu suurt miskit. Üks päev on piisav.

Samuti jätaks viiest saarest vaid kaks. Kui juba Krabisse minek, siis kas Lanta või Phi Phi ja seejärel Pagnan.

Minu meelest on Koh Lanta nii turistikas, et mina seal mingit kohalikku elu küll kunagi näinud pole. Vähemalt mitte sellel saareküljel, kus rannad on. Ja lennuvälja seal ka pole :)

Chiang Mai ja Bangkoki vahel oleks siis mõistlik juba öörongidega liikuda, ei kaota päevast aega nii palju. Kui magamiskohta tahad, tuleb pilet nädal-paar ette ära osta.

Juuni alguses ka mingeid probleeme ei täheldanud. Lisaks on hinnad (majutus) madalamad kui poolteist aastat tagasi.

Buss. Pole vaja ümber istuda ja aega kulub ca 30 minutit.

"Vedelikke võib käsipagasis olla spetsiaalses 1liitrises gripkotis 10 100 grammilist ühikut ja kott peab kinni olema. "

Ei pea ühtegi vedelikku üle kaaluma. Vedelikud võivad olla maksimaalselt 100-milliliitristes pakendites ning ära mahtuma üheliitrisesse taassuletavasse kilekotti.

Need pole ju tegelikult peatused vaid ümberistumised :)

Ma muidu ei saa loogikast ka aru, et kahe "peatuse" puhul tuleks lennukit vahetada, aga ühe puhul mitte.