Kui keegi on olnud viimasel ajal nendega Sharmis, siis huvitaks, kas vastavalt lubadustele on nüüd nende kasutada olevates hotellides infokaust? Ja kas giidiks kõlbmatu Irina IKKA VEEL alles?
on jäänud kogemus, et teenindada tõesti ei taheta. Giid Irina, kes rääkis eesti keelt raskustega, näis arvavat, et tema põhitööks on ekskursioonide müük. Seoses sellega, et hotellides puudusid infokaustad, pidi info saamiseks talle iga kord helistama ja kui ta vastust ei teadnud, katkestas lihtsalt kõne. Teine giid, kahjuks nime ei tea, vaikis bussis kogu tee lennujaamast hotellideni, samas teiste firmadega reisides giidid on jaganud kogu tee piisavalt esmast infot. Firma poliitikaks on, et anna raha, aga hoolitse ise enda eest. Seega ärge laske end meelitada veidi odavamast hinnast, pigem makske veidi rohkem ja saate muretuma puhkuse.