hüvitisenõue reisikorraldajale

Algselt pidi GoAdventure lend Sharm el Sheikhi väljuma 27.okt kell 02.00, nüüd on lennuaega muudetud ja lend väljub 27.okt 23.45.seega vahe peaaegu 23 tundi. Tarbijakaitseseaduse alusel on mul õigus nõuda hinna alandamist, kuna mu puhkus lüheneb 22 tunni võrra. GoA kodulehel on info, et lennugraafiku muudatuse tõttu ja kes ei ole nõus lennuaja muudatusega, on õigus reisilepingust taganeda vastavalt VÕS § 872 või esitada reisikorraldajale hüvitisenõude avaldus hiljemalt 10 päeva jooksul peale reisilt naasmist. Kõik tähtaegselt laekunud avaldused vaadatakse läbi 15 päeva jooksul ja lahendatakse konkreetse juhtumi põhiselt. Kas on üldse mõtet selle 22 tunni pärast asju ajama hakata? (Sellest kadumaläinud päevast on kahju.)

Igal juhul on mõte vaidlusel olemas, sest 22h on ju terve ööpäev, millest jääd ilma sinust mitteolenevatel põhjustel(kui reisi tellisid, siis oli ju väljalennu aeg absoluutselt sobiv ja sellega sa ka arvestasid)ja kas tagasilend on samal ajal või on seda ka muudetud? sulle kahjulikul moel?Ja selle tühja päeva oled ju kinnimaksnud!!!

Sain mõned aastad tagasi Tez Tourilt terve ööpäeva raha, kuna lend lükati edasi ca 12 tundi ja jäi kasutamata terve päev jne. Muidugi toimus see Tarbijakaitse vahendusel.

Olen saanud samuti raha tagasi, mitte Tarbijakaitse vahendusel. Mõned aastad tagasi olin juba jõudnud lennujaama kui jama peale hakkas. Iga paari tunni tagant teatati uus väljalennu aeg. Jõudsin lennujaama kell 7 hommikul ja lennuk startis õhtul peale seitset. Tagasi jõudes kirjutasin reisikorraldajale viisaka kirja ja palusin kompensatsiooni. Umbes paar-kolm nädalat hiljem sain vastuse, küsiti kas olen pakutavaga nõus, olin nõus ja asi oli lahendatud. Raha laekus umbes nädala jooksul.

Mina suhtlesin ka enne mitmel korral Tez Touriga, aga sellist ülbust ja halba suhtumist klientidesse ei kohta elus just tihti. Lõpuks ei jäänudki muud üle. Rohkem ei reisi nendega.