jamad Easyjetiga

Täna hommikuselt lennult Stanstead Tallinn jäeti vähemalt kaks inimest maha, kuigi nad olid õigel ajal lennujaamas, lausa neelmisest õhtust passisid seal.Nad seisid sabas ja mingil hetkel öeldi, et chek-in on lõppenud,kusjuures tänane lend hilines tehnilistel põhjustel. Suure jagelemise peale vahetati neil (soolase tasu eest muidugi) piletid homseks. Kas on teistel ka selliseid kogemusi? Ja kas on siin tagant järgi midagi üldse jageleda? Ise olen päris palju lennanud, küll mitte Easyjetiga ja olen näinud, et kui ei jõuta chek-in õigeks ajaks lõpetada, siis pannakse rohkem teeninduslaudu seda tegema või minnakse veidi üle aja, aga et niisama lihtsalt maha jäetakse, kui sa oled mitu tundi sabatanud, kuulen esimest korda. Või on see Easyjeti puhul tavaline? Oskab keegi soovitada, mida edasi teha?

Sinu algatatud teema sobiks suurepäraselt siia: http://trip.ee/node/50373

Minu arvates ei sobi see teema sinna, sest tegemist on rahaülekande probleemidega. Aga mida ette võtta, kui Sind lennukist lihtsalt maha jäetakse, kuigi Sa oled õigel ajal kohal. Millega seda tõestada või kuidas üldse asju ajada,eileõhtused London-Stanstedi piletid on neil olemas, aga see ei aita ju.

Sobib, vältimaks järgmist uut pealkirja stiilis: "mured Easyjetiga"!