Lennufirma töötajate streigi puhul õigus hüvitisele

Nüüd siis jälle British Airways. Tühistatud lennuks piletit omav klient rahuldub streigi tõttu tühistatud lennu puhul selgitusega, et streigist tulenev olukord oleks nagu tekkinud asjaoludest mis asetseb väljaspool lennufirma kontrolli. On küll, kuid ainult teiste kompaniide jaoks. Mitte lennufirma jaoks kelle töötajate taotluseks ongi mõjutada lennukompanii omanikke tühistatud lendudega seonduvate lisakulude läbi. Teatavasti peab lennufirma kandma materiaalset kahju ehk seega lisakulusid klientidele lendamiseks alternatiivseid lende leides ning nende eest tasudes ja reisijatele hüvitisi makstes. Seda viimast aga paraku keegi kannatanutest ei küsi kuna sellest õigusest ei olda teadlikud ja rahuldutakse lennufirma "Reisijate- ja pagasiveotingimused" või EL määruses nr 261/2004 kirjas oleva märkusega vastutuse puudumisest streigi puhul. Lennufirmad, kes pole seda olukorda põhjustanud võivad piirduda ainult reisijate eest hoolitsemisega, aga olukorra põhjustanud kompanii maksku välja kompensatsioonid mis on määratud eelpool nimetatud määruse Artikkel 7-ga. Kellel teist on selle teemaga kokkupuudet viimasel ajal olnud pöörduge minu poole (nõue aegub ühe kalendrikuu möödumisel tühistatud lennu plaanijärgse toimumise päevast).