Mida teha kui on vaja veoettevõtte õiendit lennu hilinemise põhjuse kohta aga lennufirma ei vasta?

Maikuus lendasime Sky Expressiga Korfult Ateenasse ning Ateenas pidime ümber istuma Aegean lennule Ateena-Tallinn. Sky Expressi lend hilines Korfult väljumisega 50 minutit, mistõttu ei jõudnud enam järgmisele lennule. Kui olime Ateenas maandunud läksime kohe infosse, et küsida õiendit lennu hilinemise põhjuse kohta. Infost öeldi, et Sky Express-iga saab ühendust ainult tööpäeviti 9.00 - 17.00. Meie maandusime Ateena lennujaamas laupäeval 23.20. Lisaks ei ole Ateena lennujaamas Sky Expressi piletiletti. Info soovitas pöörduda Ateena lennujaamas Skyserv poole, kes pidi olema Sky Expressi esindaja lennujaamas. Skyserv-ist öeldi, et nemad sellega ei tegele ja mingeid õiendeid ei väljasta, et peame võtma kas e-kirja või telefoni teel ühendust Sky Expressiga. Oleme nüüd nädalase vahega kirjutanud Sky Expressile juba 2 e-kirja kuid kummalegi pole vastust nende käest tulnud. Isegi mitte seda, et nad on kirjad kätte saanud ja tegelevad asjaga. Esitasime nüüd Eestis meie reisikindlustusfirmale kahjunõude. Nad küsisid lisadokumente ning muuhulgas ka õiendit lennu hilinemise põhjuse kohta. Kirjutasime, et meil ei ole seda ning selgitasime ka põhjuseid ja saatsime ka edasi mõlemad e-kirjad, mille oleme Sky Expressile esitanud. Lisaks on meil ka Korfu lennujaamas tehtud foto sellest, et lend on edasi lükatud. Minu küsimus on, et kas kellelgi on olnud kogemusi Sky Expressiga ja kuidas me saaksime nende käest kätte õiendi lennu hilinemise põhjuse kohta?