Sai käidud Sitsiilias ja kohapeal tekkis probleem autorendiga, ehk oskab keegi siin nõu anda, kas on mingi võimalu sraha tagasi saada.
Auto rentisin http://www.carhire3000.ie/ kaudu, kui kõik makstud siis tuli voucher ning selgus, et auto saab Locautost http://www.locautorent.com/autonoleggio/. Jõudes lennujaama ja esitades teenindajale vousheri ning krediitkaardi üritas ta sellelt broneerida kahte erinevat summat (miks kahte eri summat see jäigi meile arusaamatuks), kuid see ei õnnestunud. Kaart oli toimiv, raha oli olemas aga nende aparaat viskas välja kviitungid, et seda kaarti ei saa kasutada (Sampo krediitkaart). Lõpuks ei jäänud meil muud üle, kui võtsime auto teisest firmast (Maggiore),kus ei nõutud krediitkaarti ja tasusime deebetiga. Locauto töötaja teatas, et me jääme ilma 3 päeva rendist ja ülejäänud raha saame tagasi. Nüüd oleme tagasi, olen saanud ka kirja carhire`lt, kus selline tekst Your reservation, ref: 2......, has been cancelled and EUR0 has been refunded to your payment card.
Dependent upon your card provider this may take up to 7 working days to process. Nüüd on sellest möödas 9 päeva, kuid mingit raha kantud ei ole, samas ma ei saa sellest tekstist aru, kas eur0 kantakse tagasi või on seal ikka ilma numbriteta euro. Pank ütleb, et kaardiga oli kõik korras ja nendepoolne see probleem ei olnud. Autorendi firma viitas kohapeal sellele, et me ei suutnud esitada toimivat krediitkaarti. Kas sellisel juhul on üldse võimalik nende firmadega vaielda ja mingi positiivne tulemus saada?
Tagantjärgi tarkusena soovitan vahendajate kaudu rentides firmat googeldada, ise leidsin sellise lehe http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g187849-i143-k1942307-o140-Car_Rental_Locauto-Milan_Lombardy.html