Qantas: Austraalia siselendude piletite ostmine

[Update: postkasti pole pilet jõudnud, kuid Qantase lehel on olemas "confirmed" broneering]

Jagan kogemust, ehk kellelgi sellest kasu.

Just maandlesin pikalt Qantase Austraalia siselendude piletite ostmisega. Andis kaardi osas vea - proovisime erinevaid kaarte (Swedbank Platinum kaks erinevat kaarti ja Revolut). Koguaeg sama veateade - probleem kaardiandmetega. Täpsemat infot ei olnud, lihtsalt "probleem".

Helistasin Swedbanki ja sealt öeldi, et neile ei ole ühtegi Qantase päringut üldse jõudnud, kuigi ma kohe väga mitu korda üritasin.

Esimene kõne Qantasele oli mõttetu - neiu soovitas vaadata üle, kas mu kaart ikka on krediitkaart ja kas mul ikka seal raha on ja äkki limiit otsas. Siis pakkus, et saab ise enda poolt proovida bronnida, kuid uups, piletid olid kallimaks läinud (ilmselgelt, minu omasid oli seal 4 "bronnikatset" vähemalt).

Teine neiu oli natuke abivalmim ja pakkus varasemaid lende, mis olid soodsama hinnaga saada. Keeldusin ja pahandasin väga viisakalt, kui pettunud ma Qantases olen ja et lendan siis Virginiga. Laiatasin, et näe, mul on OneWorld Gold ja tahtsin Qantasega lennata oma lojaalsusest, aga eks siis lendan kellegi teisega. Ja näe - imeväel sai "nende poolt" pakkuda mulle algne hind minu algselt soovitud lendudele ja isegi kõnekeskuse kaudu broneerimise tasu ei võetud. Swedbanki Platinumi makse läks ka neil läbi.

Igatahes kaardilt raha läinud, bronn kuuldavasti "confirmed" ja pilet peaks millalgi postkasti laekuma.

Lisaks on Qantas nende automaatteadete kohaselt loonud meile samadele lendudele sama hinnaga veel 3 broneeringut, mis hoitakse veel 20h.

Väga kummaline kogemus. Hoian siis neid lisabronne igaks juhuks, kui lubatud pilet järsku kohale ei jõua.

P.S: just potsatas postkasti järjekordne teavitus veel ühe broneeringunumbriga, et Qantas hoiab mulle pileted veel ca 20h.

Lennupakkumised
Reisikaaslased