Tip

Rändur ja toimetuse liige, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

373 meeldimist
133 postitust
1595 kommentaari
 

2 külastatud kontinenti

90 külastatud riiki, 46% maailma 195st riigist

52 külastatud linna või piirkonda

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Käisime just Maldiividel ja sertifikaati kontrolliti ca 3 korda - Helsinkis Doha lennu peale minnes, Dohas Male lennu peale minnes ja pisteliselt (st mitte kõigil) Male lennujaama piirikontrollis. Qatar Airways teeb sertifikaadist ka pildi, mis kuhugi nende süsteemi läks. Sertifikaadil olevate andmete töötlemiseks tuleb täita eraldi veel nõusolekuvorm (consent form), millega lubad Qatar Airwaysil testi andmeid (terviseandmeid) saada jne. Meie testi sertifikaatidele tehti ka mingeid märkmeid "negative" juurde. Seega vähemalt Qatariga lennates soovitaksin võtta paberil sertifikaat ja tegelikult koguni templiga (me lasine sertifikaadid Synlabil välja printida ja templid peale lüüa, et ikka kindel oleks).

20. septembril tühistatud Brussels Airlines piletite (lennud pidid olema oktoobri keskpaigas) tagastuse teostamise kinnitus saabus 11.11, raha laekus 17.11. 

Lufthasa - juuli alguses tühistatud piletite eest tuli raha juuli lõpus. 

Õde sai Kiwi kaudu ostetud Lufthansa piletite eest Lufthansalt koguaeg abi ja infot, lõpuks sai teada ka seda, et LH oli Kiwile raha üle kandnud. Kini kandis suurema osa tagasi, kuid mistahes põhjusel ca 50 euri on hüvitamata. Õde nüüd vaidleb Kiwiga.

Kokkuvõttes meil kõik rahad tagasi saadud ja üks Qatar voucher juba ka ära kasutatud :)

Kas keegi oskab öelda, kas Tallinna lennujaamas saab testi teha ka siis, kui saabud mitte lennu, vaid autoga. Nimelt oleme Eestisse tulemas, autoga. Nagu kord ja kohus, plaanis teha testi (kuigi teoorias ega keegi ei teakski, et me saabusime üldse). Siit ka küsimus, kas ma saan kohe Eestisse tulles lennujaamast läbi käia ja see test ära teha? Kuidas see seal toimib? 

Tänud!

Minu kindel soovitus on praegu reisida soovijatele - võtke piletid otse lennufirmalt ja kõik lennud ühel piletil. Sellisel juhul lennufirma hoolitseb, et saaksite ikka lennata (nt kui Tallinnast lend mõnda lennujaama tühistatakse, broneeritakse reisija lõppsihtkohta teise lennujaama kaudu). 

Sel samal põhjusel jätsin ostmata väga odavaid pileteid Guadeloupele. Lennud olid Pariisist miski 260 euriga. Paraku mujalt ühendusega lendu AirFrance ei pakkunud, seega oleksid pidanud omal käel Pariisi saama mõne teise lennuga. Vaatasin, et neid lende tühistatakse edasi-tagasi ja pidevalt muudetakse, ehk siis oleks suur risk, et lennukava kokkuvõttes ei klapi ja ma oma järgmisele lennule (eriti veel vajalikku lennujaama vahetust arvestades, ei jõua). Lõpuks valisin teise sihtkoha, kuhu ostsin pileti otse Tallinnast (ümberistumistega, aga kõik ühel piletil). See tundub hetkel mõnevõrra kindlam variant.

3a tagune kogemus. Lend oli DUS-AMS-Boston, kõik ühe pileti peal. Ümberistumise aeg AMSis oli 1h 20 minutit. 

Düsseldorfi lend lend jäi üle poole tunni hiljaks, seega saabusin AMSi ca 50 min enne järgmist lendu. Paraku selleks ajaks lõpetas KLM juba järgmise lennu boarding´u. Sisuliselt kohe kui ma AMSis veel lennukis mobiilse interneti sisse lülitasin, tulid mulle meili juba uued pardakaardid, päev hilisemale lennule. Majutus ja söök vahepeal KLM poolt, aga nende saamiseks tuli KLM service desk´is ikka päeis pikalt passida (et need voucherid saada). Ja kuigi meid oli selel DUS lennu pealt nii 10 inimest Bostoni lennule minemas, siis väravas vastas kedagi ei olnud ja keegi meid ei oodanud ega kutsunud, vaid kohe bronnitigi järgmisele päevale ümber. 

Siin kindlasti mängis rolli ka see, et edasilend oli USAsse, kus on täiendav kontroll. Kuid samas ega see ei erine palju Schengenist väljumisega - seal võib ka pikk järjekord olla. 

Ma soovitan kindlasti üle vaadata, mis on järgmise lennu pardalemineku ajaraam, see võib väga oluliseks osutuda. Osad lennufirmad panevad pardalemineku pikamaalendudel nii 30-40 min varem kinni - siis võib Sul jama majas olla. 

Pagas ka ei pruugi kohe üldse jõuda muidugi.

Minu kogemus (Qatar Airways ja Lufthansa) on see, et voucheri saab valida ainult kuni selle hetkeni, kui on esitatud rahalise refund´i taotlus. Ehk siis see hetk, kui MyTrip esitab taotluse Turkishile, ei saa seda enam voucheriks pöörata. Vähemalt nii on mu sõbrannal Qatariga. Ta sai alguses kohe voucheri, aga ei soovinud seda ja palun BudgetAir´il ikkagi raha taotleda. Nüüd aega on läinud juba VÄGA palju, BudgetAir on väidetavalt esitanud miski taotluse (vähemalt nii nad väidavad) ja Qatar ütleb, et nad ei saa enam voucheri väljastada, kuna broneeringu juures on märge, et sooviti refund´i ja see protsess käib, 

Seega seda peab uurima Turkishilt, kas on võimalik veel voucheri saada.

Isiklikult arvan, et kui on ikkagi plaan edasi reisida, ja sõltuvalt voucheri kehtivusest (mul Turkishiga pole selles asjas kogemust), siis võib voucher olla kindla(ma) peale minek. 

Ma isiklikult ühed piletid sain väga pikka sõdimise tulemusena BudgetAirilt kätte (Qatari lennud), teised võitsin voucherina ja praeguseks olen voucheri juba ka käiku lasknud - eks näis, kas saab ka lennata või muutuvad ka need piletid voucheriks :)

Maldiivid - nõutud on koroona-test, mis tehtud 96 h enne reisi. Qatar pakkub ka mõistliku hinnaga pileteid sinna, algusega Tallinnast (st kogu reis on ühel piletil). Rwanda, Keenia, Tansaania, Gambia, Egiptus, Moroco jne. Kohti on täitsa palju, kuhu minna.

Maree, täitsa nõus jah, et termin on vale. Kahjuks ma ise ei teagi, kuidas seda lühidat oleks õige eesti keeles nimetada. Peaks vaatama, mida nad Valitsuse määrustes kasutavad, seal teoorias peaks õige termin olema - vähemalt õiguslikust vaatest.

Ärme palun tee siin trollimist. Eesti kordaja on 40. Usaldusväärne allikas kogu EL kohta: https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea

(P.S. ma ise ei ela Eestis ja minu elukohariigis on nakatumiskordaja kõvasti kõrgem)

Suveks 2021 pole küll võimalik midagi ennustada. Mina julgen "pikemalt" pileteid ette osta ainult juhul, kui lennufirma pakub täielikult paindlikkust piletite muutmisel. Nt Qatar pakub väga paindlikke tingimusi ja seetõttu on nad hetkel minu esimene valik. 

KLM tingimusi ma ise hetkel veel analüüsinud ei ole, aga siin tundub olevat ka üsna paindlikke valikuid: https://www.klm.com/travel/be_en/prepare_for_travel/up_to_date/flight_update/index.htm

Vaata see üle ja siis otsusta, kas tasub pileteid hetkel osta. 

Ma hakkan millalgi ise ka KLM piletite tingimusi analüüsima, sest plaan on jõuludeks kuhugi sõita ja ühe potentsiaalse sihtkoha puhul on kõige paremad lennud just KLMil. 

Ja kindlasti osta piletid otse lennufirmalt, mitte vahendajalt!

Liisa H - Kanada osas pole asi päris nii selge, sest Kanada ameltiku info kohaselt on transiit lubatud: https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/corporate/publications-manuals/operational-bulletins-manuals/service-delivery/coronavirus/travel-restrictions.html#transit

Transit passengers

The Orders exempt persons arriving at a Canadian airport aboard a commercial passenger conveyance and who are transiting to a country other than Canada and remains in a sterile transit area within the meaning of section 2 of the IRPR.

Ma ei ole ise veel seda põhjalikult uurinud, mul hetke seisuga transiit vajalik veebruaris (piletid olemas). Aga ei välista, et ka varem võib vaja minna sealt kaudu reisida - siis tuleks detaile kindlasti saatkonnast välja uutida, et hiljem üllatusi ei tuleks :)

Blue, 

Sul on õigus selles osas, et nö niisama varasemat ärasõitmist Salva ei kata. Kahjuks see on hetkel ainus reisikindlustus, mis midagigi koroonaga seonduvat katab. 

Minu jaoks on kõige olulisem, ravikulud on kaetud (kui peaks vaja olema). Kui diagnoositud koroonat ei ole, siis tuleb minna testi tegema - siis saab kas diagnoositud koroona või siis mitte-koroona. Testi saab ju ka sihtkohariigis teha, kui tekib koroona-kahtlus. Kui oli valepositiivne, siis selle tuvastamiseks on ikkagi tehtud juba paar test. Ei tea, kas reis sellest tingimata pikeneb just. 

Arvestada tuleb, et kõik lennupiletid on muidugi praegu muudetavad. 

Ja muidugi tervikuna reisib hetkel palju vähem inimesi :) 

Kahtlemata peab olema valmidus istuda karantiinis ja ka vabad rahalised vahendid kuluvad ära. Ma küll ei kujuta ette, et see oleks 10 000, aga võibolla tõesti.  Küll aga pole nõus, et see on ainult EL-ist väljapoole reisides - ELis maksad Sa samamoodi ju hotelli, uute lennupiletite, ja ka ravi eest  (Haigekassa kaart annab üksnes võimaluse saada ravi kohalikega samadel tingimsutel - ja nt Belgias see tähendab, et kõigepealt maksad ise ravi kinni ja alles hiljem siis kohalikust kindlustusseltsist, kuhu tehakse jooksvaid makseid, saab osa kulusid tagasi - seega Eesti turist sealt tasuta ravi ei saaks, kui reisikindlustus ei hüvita). 

Muidugi reisides praegusel ajal peab olema valmidus kuhugi "lõksu" jääda mingiks ajaks, lennuaegade muutumiseks, eneseisolatsiooniks jne. Meil tööl on nt nüüd korraldus, et kuhu iganes minnakse, peab tööarvuti kaasas olema. Sest kui pead kuhugi jääma või kasvõi kodus isolatsioonis istuma, siis saab kodutööd teha ja business continuity ei kannata. 

Ehk siis minu pere saab rahulikult kuhugi "lõksu" jääda ja suurt midagi ei muutu, ainult loomulikult kohaliku majutuse hind lisandub. Samas minu ema, kes on õpetaja, ei saa hetkel kuidagi reisile, kuigi väga tahab. Ta ei saa jääda kuhugi lõksu ega ka Eestisse naasmisel karantiinis olla, sest peab ju koolis füüsiliselt tööl olema. 

Eks see olegi igaühe hinnata kasud ja riskid ning oma isiklik seis, töö, finantsid jne. Kindlasti peab otsus olema läbimõeldud ja valmidus ootamatuteks olukordadeks olemas.

to Gex

Aitäh info eest! Minu info Synlabist sertifikaadi saamisega on augustist, tundub et nüüd nad muutsid oma süsteemi oluliselt mõistlikumaks. Kui ma testi tegin, siis vastuse sain küll järgmisel päeval, aga serdi kohta kohe öeldi, et see om valmis ainult tööpäeval.

Nüüd siis tean, et põhimõtteliselt saaksin ka laupäeval oma serdi kätte ja testi teha reedel (mul lend on pühapäeva lõuna paiku, seega ma jõuan 72 piiridesse ka neljapäeva pärastlõunal testi tehes).

Gex, sellisel juhul mine Synlabi kohale ja lase ära parandada. Täna nad vist kinni, aga homme avatud. Ega Sul muud valikut pole.

Kas saad öelda - kas Sa siis sertifikaati siis täna? Minule nad rääkisid, et serte saab ainult tööpäevadel. Ehk siis laupäeval ei saavat seda anda. Ma oleksin väga huvitatud, kuidas Sa said eile proovi ja täna serti, mul endal sama asja vaja varsti :)

Ma kardan, et siin on Sinu ja mitte Synlabi viga. Sertifikaati saab alles testi tulemust saades. Tulemuse saab alles pärast analüüsi elik proovi andmisele järgmisel kuupäeval. V.a. kui Sulle tehti miski võimatu erand ja Sa andsid proovi ja see analüüsiti ära ja Sa said tulemuse kõik samal päeval (st eile 9.10).

Kas Sa proovi andsid eile või üleeile? 

Minul Synlab väljastas sertifikaati alles järgmisel tööpäeval. Ma andsin proovi 19.08. Siis 20.08 (riigipüha) sain küll tulemuse, aga sertifikaadi sain 21.08 ehk järgmisel tööpäeval. Serdi peal kirjas ikka 19.08, sest see on proovi kuupäev ja see peabki olema märgitud.

Ma just tegin ise samateemalise matemaatika läbi - lend on pühapäeval, seega sertifikaadi pean saama kindlasti reedel ja testi tegema neljäeval võimalikult hilja, et 72 h mahuks. Ja rääkisin Qvalitasega üle (Synlabi kätte ei saanud seekord), et nad serdile ka kellaja paneks kirja. Pidi olema võimalik.

Blue, kui ma ei eksi, siis see tulenes erinevatest lennunduse konventsioonidest (Varssavi jt konventsioonid), aga kindlasti on see kirjas lennufirmade tingimustes. 

Nt Lufthansa tingimuste p. 7. Teistel lennufirmadel, mida ma kunagi ammu olin uurinud, oli sama punkt ka.

Improved, see ongi igaühe oma lähenemine ja kindlasti ei ole kohane nimetada teiste inimeste valikuid idiootsuseks. Lugupidamine kaasfoorumlaste vastu on ikka elementaarne (ma ei tunne ennast isiklikult puudutatud, sest sageli toimetan Sinuga sarnaselt, Improved). Foorumis avaldatakse oma arvamus ja antakse oma soovitus / nägemus asjast teiste suhtes lugupidavalt. 

Ma olen ka oma jagu lennanud ja reisinud pandeemia ajal - ma küll ei välista, et Sa oled seda hetkel rohkem teinud. 

Hiljuti samuti lendasin nii, et lõunast ostsin pileti ja järgmine hommik lendasin, väga tore. Just ostsin pileti kaugemaks reisiks novembri alguseks (täpselt 1 kuu ette) ja ennustan, et lennud muudetakse. Minul selles osas vahet ei ole. Ka siis, kui lend tühistatakse, elan selle kenasti üle - kas valin teise sihtkoha, võtan voucheri vms. Minu jaoks vahet ei ole, küll aga meeldib mulle teada, et ees on (potentsiaalselt) ootamas tore puhkus. 

Kuuldavasti Finnair tühistab massiliselt lende, mis ilmselt toob kaasa ka osa minu lennusegmentidest tühistamise. Mul vahet pole, Qatar bronnib mind siis mõne teise lennujaama kaudu. 

Kahjuks "viimasel hetkel" ei ole paljudel inimestel tihti võimalik pikemaid / kaugemaid reise planeerida - kas siis tulenevalt tööst, vajadusest kaaslastega ajastada vms. Mis sobib ühele, ei pruugi kohe üldse sobida teisele - ja see pole idiootsus, vaid inimeste enda valik, kui nad soovivad nii teha. Oluline on erinevaid valikuid kaaluda ja riske teadvustada. 

Küll aga tahaksin märkida, et koroonaga seotud juhtumeid kattev kindlustus on vajalik tänapäeval isegi ELis reisides. Reeglid muutuvad ja kindlustus kulub ära, v.a. muidugi kui teil rahaline seis on nii hea, et tuhanded siia-sinna karantiiniks jms rolli ei mängi. Kuivõrd enamiku inimeste jaoks see mängib rolli, siis ei tasuks kindlustuse lihtsalt kõrvale lükata. Aga eks ma olen alati kindlustuse vajalikkust rõhutanud ka mitte-koroona ajal. Jällegi, inimesed on erinevad, aga oma rahalise seisu ja võimaluste reaalne hindamine tuleks siinkohal kasuks.

Kindlasti soovitan broneerida otselennufirmalt. Erinevad vahendajad teevad olukorra mistahes ebaregulaarsuse puhul veelgi keerulisemaks ja närvikulu (ja potentsiaalne rahakulu) oluliselt suurem. 

Lufthansa pakub hetkel kõikidele piletitele flexible rebooking option´i: 

For flights booked on or after August 25, all fares of the Lufthansa Group airlines worldwide can be rebooked free of charge (except for travel originating in Japan). This is part of your fare conditions, which you can view at any time. The departure and destination airports can also be changed.* If the rebooked fare is more expensive due to a change of route or a necessary change of travel or booking class, an additional charge may be necessary.
*Exception: a domestic German ticket cannot be changed to an international route.

Blue, ma siinkohal mainin, et 

  1. kui riik on kinni ja riiki ei pääse, siis tühistab lennufirma Su pileti ära. Lennufirmal on kohustus kontrollida, kas Sa riiki pääsed ja kui ei pääse, tühistatakse Su pilet ära; 

- osad lennufirmad (vähemalt Qatar nt) pakub võimalust muuta nii aega kui sihtkohti; 

- kui lennu tühistad, pakub enamus lennufirmasid võimaluse võtta ka voucher - sellega lenda kuhu soovid. 

Seega ma ei ole nous selle väitega, et kui lend lendas, aga ma ei ole seadusega lennule lubatud, siis jääb see pilet kasutamata. Nad ei lase Sind pardale ja tühistavad Su pileti ära. Muidugi olukorrad on erinevad ja kui Sa ise ei täida mingeid tingimusi, siis on vaielda keerulisem (nt nõutud on koroona-test, aga Sa ise seda ei teinud). Kui aga nt Eesti kodanikud on keelatud riiki siseneda, siis lennufirma ei võta Su pardale ja pilet tühistatakse. Sest KUI lennufirma Sind sinna viib, ja siis Sind ei lasta riik, peab lennufirma Sind tagasi tooma oma kuludega (nn hiljem vb saab tagasi nõuda, aga see on juba palju küsitavam - sest kui NEMAD on süüdi, et Sind üldse lennule lubasid, siis ei ole neil Sinult midagi nõuda).

Blue, Salva kindlustus katab suurema osa neist asjadest (reisi ärajätmine,  kui saad Eestis positiivse tulemuse enne lendu, karantiinikulud sihtriigis, varasem kohalelendamine jne). 

Ma muidu pole kunagi Salva fänn olnud, aga hetkel on see ainuke kindlustus Eestis, kes neid riske katab. 

Muus osas on aga väga kasulik lihtsasti muudetav pilet ja majutus. Minu majutus on tühistatav kuni 1p enne saabumist. Kui ma kodus positiivseks testin enne lendu, siis tühistan ära majutuse ja vahetan lennud ära.

Sõltub, mis tähendab "rohkem kursis". Eesti karantiini-reegeleid ennustada pole võimalik, see on tegelikult hetkel kõige suurem takistus reisimisel. Paljud riigid võtavad turiste kenasti vastu, erinevate tingimustega (nt Moroko, Tuneesia, Egiptus, Maldiivid, Keenia, Tansaania, Dominikaani Vabariik, Kuuba, Omaan, mitmed Kariibimere saared jne). Siin on päris hea ülevaade (uuendatakse vahelduva eduga, viimane uuendus on 8.10.seisuga): https://www.bradtguides.com/which-countries-are-open-for-travel/?fbclid=IwAR1bdv4Lh8GBvhLN5TXs2nZIcs\_56QaKPJK3GahQKbp2u1DJ5o4BZ3n69Qc

Needless to say, kohapeal tuleb ikka mõislikult käituda ja reegleid järgida jms. 

Ma ise plaanin küll reisida ja olen läbi mõelnud mitmeid kriteeriume, millest lähtuvalt oma plaane teen: 

- täiesti vabalt muudetavad piletid; 

- osta otse lennufirmalt ja eelistada suurt ja seni hästi toiminud lennufirmat; 

- osta kõik lennud ühe piletina, et muudatuste korral koik toimiks; 

- täiesti vabalt muudetav ja tühistatav majutus; 

- selgeks teha erinevate riikide hetkel kehtivaid reegleid ja arvestada sisse vajalikku aega jne (nt mul on lend pühapäeval, st hiljemalt neljapäeval pean tegema koroona-testi, et hilljemalt reedel sertifikaat kätte saada - nädalavahetusel sertifikaate ei väljastata)

- olla valmis / arvestada sisse vajalik karantiin naasmisel (mina saan nt kodutööl olla, ma olengi juba märtsist saati kodutööl :) )

- teha koroonaga seotud riske kattev reisikindlustus, kohe piletite ostmise järel. Ostsin täna piletid ja tegin kohe ka kindlustuse; 

- valida lendamine läbi nende lennujaamade, mis on nö puutumatu nimekirjas Eestis (need 6 lennujaama, kuhu lennud peaksid teoorias igal juhul toimuma - Helsinki, Riia, Varssavi, Frankfurt jt). 

Ma usun, et need sammud võimaldavad reisi kenasti planeerida. Muidugi valmis tuleb olla ettenägematuteks asjaoludeks - seetõttu ongi pilet ja majutus tühistatavad / muudetavad. Ma ise hetkel kaldun eeskätt Qatar Airways´i ja Lufthansa poole, nemad on läbi kogu pandeemia lennanud ja ma olen nende teenindusega väga rahul ka ärajäetud lendude raha kättesaamisega ja ka kõnekeskusi olen alati kätte saanud. Kui nt Soome peaks Qatari lennud ära tühistama, bronnitakse mu ümber läbi Saksamaa nt jne. 

Mul on hetkel dilemma, kas riskida jõuludeks osta KLMi piletid või pigem minna kuhugi, kuhu saaks Qatari või Lufthansaga. Aga kuu aja pärast loodan ka reisile minna, fingers crossed :)

Kaalume sel talvel Maldiividele minekut (koroonaolukorda arvestades, muidugi). Kuivõrd seekord reis oluliselt erineks minu tavapärasest reisistiilist, siis vajan rohkesti nõu ja abi resort-maailma avsastamisel.

Vaatasin-lappasin siin Tripis teemasid ja tekkisid mõned küsimused: 

- All-inclusive vs full board vs half-board (h/s + õ/s). Ma pole AI-s käinud oma 13 aastat vist ja ei oskanud sellest puudust tunda. Aga - kui palju siis maksavad joogid (võtame tavalised, mittealkoholsed joogid) Maldiivide resortides? Kuskil 2009.a teemas käis läbi hind 4,2 USD per 1,5 L vett. Tänapäeva mõistes pole seda sugugi palju. Kas keegi oskaks mind valgustada, milliste hindadega enam-vähem tuleks arvestada, kui võtta full või half-board ja maksta jookide eest eraldi?

- Sarnaselt ülaloleva küsimusega, palju siis maksab näiteks miski kerge snäkk või kerge eine? (pizza, burger, mingi jäätis vms)

- Ekskursioonid ja tripid. Vaatasin, et AI-s sisaldub mingeid aktiviteete, millest paljud küll erilist huvi ei pakkunud (a´la 1h tennisetundi või 1h snorgeldamist). Küll aga kindel on see, et sooviks kohapeal tegevusi - paar korda sukelduda, vaalhaidega ujuda, kanuud rentida vms. Kas keegi oskaks mind valgustada, mis hinnad on sellistel tegevustel? 

Kas juhul, kui peatuda nt kuskil idapoolsetel saartel, nad teevad trippe ka vaalhaidega ujumiseks jms? (tundub, et vaalhaid on eeskätt lääne pool)

Kõik muud mõtted ja soovitused Maldiividel peatumiseks on teretulnud! Kahjuks island-hopping jms ei ole hetkel võimalik - koroona.

Anneliis24,

Mul täpselt ssma kogemus. Algselt oli tingimustes kirjas  et oluline on country of residence (aga seda ankeedis ei küsitud), country of employment võis justkui igal pool olla. Aga täna öösel olid "country of employment" valikus ainult need riigid, kust Qatar otse lendab :( 

Kahjuks seekord siis nii :(

Meil on veel kevadel soetatud piletid veebruariks Trinidad ja Tobagole. Tegin veidi eeltööd ja tundub, et peaks üsna OK olema. 

intstrt - kui viitsid, võiksid T&T kohta soovitusi ja muljeid jagada, oleksime väga tänulikud! :)