Tere!
Kas keegi on Ryanair'ile baggage claim'i teinud. Kuidas on lootust/kogemust, kas sealt saab midagi? Mul läks lapsekärul raam katki ja siis tean, kas on mõtet mürgeldama hakata.
Tere. Meil jäi pagas hiljaks sihtkohta jõudmisel. Saime selle kätte alles järgmine päev. Ostsime hädavajalkud asjad ise poest lootes, et need meile kompenseeritakse. Kulud olid mõislikkuse piires (umbes 35 EUR-i kahe peale). Sai tehtud claim ja pandud juurde kõik vajalikud tśekid/dokumendid ning lennufirmasse saadetud. Korra küsiti veel mingit numbrit, mis sai veelkord saadetud ja päras seda oli vaikus. Mingit vastust ei järgnenud ja kompensatsioon jäigi saamata.
Kui pagasil tekib kahju lennu käigus, siis tuleb enamasti sellest kohe sabudes teada anda. Saabuva pagasi saalis on vastavad kohad, kus saab taotluse teha.
Ma Ryanairi süsteeme ei tea. Äkki neil tõesti pole kadunud ja kahjustunud pagasi jaoks kohapeal teenust sisse ostetud ja suunatakse kõik kugugi internetti. Siis jääb minu jaoks oluliseks küsimuseks see, et kuidas sa tõestad, et just sellel lennul pagas kahjustada sai. Ju siis teed kohe saabudes terve hulga pilte pagasist, mille taustal on näha saabuva pagasi saali erinevad tablood, letid jms, millega saad tõestada, et kahjustunud pagas asub veel lennujaama üldosast väljas jne.