Tbilisi- Telavi, soovitan head reisijuhti..

Tulin just mõni päev tagasi Jürimaalt ja sain seal tuttavaks ühe giidi ja reisikorraldajaga. Temal on kaks elukohta Tbilisis suur korter ja Telavi lähedal oma talu. Korraldab majutust ja reise väga erinevatesse kohtadesse. Teeb ka agroturismi. Sain sellest osa ja võin öelda, et võrratu kogemus näha ja osa saada grusiinide maaelust. Käisime tšatša vabrikus, meie jaoks tapeti siga, valmistati kohapeal mtsvadi koos sinna juurdekuuluvaga, viidi vaatama ja tutvuma veinitalu igapäevatöö ja eluga. Väga hea tamada. Järgmisel päeval tegime väga toreda reisi Alazani orus. Gremi kindlus jne. Käisime Khareba veinitehase veinitunnelis mäe sees, mis on üle seitsme kilomeetri pikk ja kus on seintes riiulitel tohutud veinipudelid, mida müüakse oksjonitel. Saime degusteerida veine, vastavalt ostetud piletile. Viimasel päeval korraldas Gela meie edasiliikumise Borjomi ning sealt Batumi. Küsisin, et kui suuri gruppe ta saab vastu võtta ja majutada, vastas ühest-kahest kuni sajani. Nimi on tal Gela ja telefon +995 599 353 383. FB-s on konto Gela Giorgevichi https://www.facebook.com/gela.giorgevichi ja GG- Travel https://www.facebook.com/GG-Travel-1033536510073053/?pnref=story

Olime aprilli lõpus Jürimaal, seitse ööd, 11 liikmeline grupp ja meil oli ette antud vaid mõned soovid, kus tahaksime käia. Kõik kogu reisi korralduse jätsin Gela teha. Olid varakult lennujaamas kohal MB Sprinter bussiga. Ööbisime Telavis, Kazbegis ja Tbilisis, kõik hotellid olid väga korralikud. Reis oli päris tiheda graafikuga ja nägime väga palju ilusaid paiku Jürimaal. Mitmed kohad olid minu jaoks esimest korda külastad, nagu Gergeti Kolmainu klooster, Zedazeni, Shiomgvime jne. Igal õhtul oli ühine peolaud Georgia tavade kohaselt parimate kohalike toitudega. Meie reisigrupp jäi väga rahule reisijuht Gelaga, tema väga südamlike ja kaunite toostide, väga hea oma maa tundmise ning kogu reisi korraldusega. Samuti hea bussijuhiga ja meeliülendav oli kui nad koos teel laulsid. Öösel, kui lennujaama jõudsime, aitas Gela meid hetkeni mil pidime passikontrollist läbi minema.