alias

Reisisell, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
3 meeldimist
8 postitust / 35 kommentaari
8 (1.3%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Furama Bukit Bintangi vaatasime ise ka. Pärast Tripadvisoris olevaid kasutajate pilte (seinalt maha tulev tapeet, mustad linad jne) kadus aga huvi selle hotelliga lähemat tutvust teha. Kas teie tuba on OK ja probleeme pole?

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g298570-d2170088-Reviews-Furama_Bukit_Bintang-Kuala_Lumpur_Wilayah_Persekutuan.html

Laps on 3,5 aastane, KLis oleme 14.02-21.01.

Koos hommikusöögiga üle 50-60 euro maksta eriti ei tahaks.

Corus tundub huvitav ja mõistliku hinnaga.

Edah,

Majutust otsin kahele täiskasvanule ja ühele lapsele. Aeg veebruari lõpp.

Tip,

Aitäh hea soovituse eest. Kas sõite ka hommikust ja miks otsustasite just budget toa kasuks?

Tundub, et lõpuks on midagi konkreetsemaks muutunud ja Turkish Airlines alustab otselende Tallinnast Istanbuli. Konkreetsetest kuupäevadest veel (avalikult) juttu pole.

http://www.tarbija24.ee/848300/turkish-airlines-avab-istanbuli-tallinna-liini

Vaadata võiks Hua Hini, mis on kohalike seas nädalavahetustel väga populaarne koht. Ise käinud pole. http://wikitravel.org/en/Hua_Hin

Tuleks siiski mainida, et BKK lennujaamas raha vahetamine on kasulikum kui seda Tallinnas teha. Soovitan lennujaamas vahetada väike kogus (nt 1000 BHT), mis on vajalik linna saamiseks ning ülejäänud raha vahetada juba linnas.

Mis kell avatakse check-in Aerosviti lennule Riia-Kiiev Riia lennujaamas? Kui teha online check-in, kas siis saab pagasit ära anda ka kl 6 hommikul? Lend väljub 8.50.

Ootaks kommentaare inimestelt, kes Aerosvitiga Indias või Tais käinud. Kuidas on olnud teenindus? Kuidas toimub Kiievi lennujaamas (terminal 2) lennukite vahetus? Kas lendude kestvus on vastanud eelnevale infole?

Tänud kõigile soovituste ja vihjete eest.

Sõelale jäänud kaks hotelli, mis jäävad mõlemad BTS-ist 5 minutilise jalutuskäigu kaugusele ja mille hinnaklass alla 2000 BHT. Kas keegi on ööbinud ühes neist?

Glow Trinity Silom - http://www.glowhotels.com/
FururamaXclusive Sathorn - http://www.furamaxclusive.com/sathorn/

Hindade suhtes tulevad kõige soodsamad hinnad hotellide enda kodulehekülgedelt. Agoda ja Asiawebdirect panevad mõlemad hinnale 200-300 BHT juurde

  1. Piletihind tundub natuke kallis olevat. Air Asiaga peaks saama 1000 krooniga ühe otsa.

  2. Krabi sees ja ümbruskonnas liiguvad songthaewid ("kastibuss", millele fikseeritud hinnad sõltuvalt marsuudist. Pikematel marsuutidel liiguvad marsuudid. Taksosid, kui selliseid Krabis veedetud nelja päeva jooksul ei kohanud. Krabi ja ümbruskonna taksohinnad jäid tunduvalt alla 100 BHT (Ao Nang ja Krabi oli midagi 50 BHT ringi).

  3. Songthaewid liiguvad mäletamist mööda kuni pimeduse saabumiseni (19.00). Pärast seda nendega enam ei arvestaks.

Üks päev on Ajutthaya jaoks piisav.

Kui tahad kaht päeva veeta, siis tasub külastada Bang Pa Ini http://en.wikipedia.org/wiki/Bang_Pa-In_Royal_Palace. Ise sinna ei jõudnud, kuid väidetavalt peaks olema maaliline koht.

Kui oled käinud Baganis (Myanmar) või Angkoris, siis ei soovita Ayutthayasse minna. Nendega kohtadega Ayuttjaya võrdlust välja ei kannata.

Kuna hakkavad Stockholmis jõulude järgsed allahindlused - kas need juba käivad või algavad alles pärast aastavahetust?

Kindlasti lähevad Ko Lantale mikrobussid Krabi kesklinnast (lähtekohta tasub vaadata viidete pealt, mis asuvad tänanurkadel kesklinnas). Võimalik, et buss läks ka lennujaamast, kuid selles väga kindel pole:)

Pole küll mais Tais käinud aga äkki on kommentaarid abiks.

Phi Phil on ööbimine keskmiselt kallim, kui mujal. Kui soovid mõnele saarele minna soovitan ise Ko Lantat, kus on väga ilusad rannad. Kuna praegu on seal kandis vihmahooaeg, ei ole aga kindel, kas seal midagi teha on. Väga kena bungalow peaksid praegu saama kätte 400-500 bahtiga öö eest kahele (100-140 krooni öö).

Krabis on ööbimine väga odav (200-300 bahti eest leiad kindlasti midagi). Süüa tasub seal õhtuti kindlasti ööturul, mis paikneb otse mere ääres. Ümbruskonnas on palju vaatamisväärsusi (Tiigri Tempel, erinevad allikad jne), kuhu sõitmine kohaliku transpordiga ei maksa palju.

Kui soovid transpordilt raha säästa, soovitan kasutada kohalikke käru-taksosid songthaew. Välismaalastele keevitatakse tihti mitme kordne piletihind, kui kui oskad tänava äärsetelt siltidelt hindasid vaadata näed ka kohalikud hinnad ära.

Looduse poole pealt sooviks käia kindlasti Puise poolsaarel - asub matsalu lahe ja Väinamere vahel piltilusas kohas. Kui otsid eraldatust ja puhast loodust, siis peaks Tauksi saar olema huvitav (kuidas sinna pääseb ei tea). Lisainfot saab siit http://et.wikipedia.org/wiki/Tauksi

Kaldun ka arvama, et piir Myanmari ja Bangladeshi vahel välismaalastele off the limits. Käisime veebruari keskel Mandalayst lääne poole jäävas Montywas, mis pole India ja Bangladeshi piirist kaugel ning kohalike sõnul turistid edasi sealt liikuda ei tohtinud.

Viisa taotlemise kohta saab täpsema info saatkonna kodukalt http://www.botschaft-myanmar.de/resources/Tourist_Visa.pdf. Posti liikumine Berliini ja Tallinna vahet võttis detsembris aega kaks pool nädalat, selle aja peaks kindlasti viisade kättesaamiseks arvestama.

Kindlasti soovitaks külastada Yangoni, Inle Lake, Mandalayd ja Bagani. Mandalay võib mõneti olla kõige ebahuvitavam, erinevad vaatamisväärsusest asuvad üksteisest väga kaugel. Kui võtta piisavalt endale aega (kaks päeva Mandalays, kaks-kolm päeva linnast välja jäävate vaatamisväärsuste juures) avab ka Mandalay oma võlud. Kui pole just eriline arhitektuuri fänn soovitaks vahele jätta Bago ning pühendada aega Yangonist lõunasse jäävate deltaalade külastamisele (praegu turistidele ligipääs piiratud) ning riigi lõunaosa uurimisele (ligipääs samuti turistidele piiratud, osadesse piirkondadesse pääseb lubadega), kus peaksid asuma imeilusad ja rannad, mis väidetavalt ületavad oma iluga ka Tais Krabi ja Surat Thani provintsis leiduvaid saari.

Turistimarsuutidest kõrvale jäävatest kohtadest soovitaks kindlasti käia Monywas, mille lähedal asub maailma üks kõrgemaid Buddha kujusid.

http://en.wikipedia.org/wiki/Monywa

Samuti leiab lähedusest mitmeid huvitavaid payasid, mis erinevad teistest Birmas nähtud vaatamisväärsustest.

Kui peaks Birmasse tagasi minema külastaks kindlasti Baganile sarnanevat Mrauk U-d ja riigi põhjaosa, mis peaks oma ilusa ja puutumatu loodusega meenutama Nepaali ja Tiibetit. Samuti soovitaks kindlasti kaaluda jõeretke tegemist mööda Irrawaddy jõge (pikemad retked võtavad aega 1-2 nädalat).

Kirjutan praegu reisiblogi ning varsti peaks üles saama ka valik reisipiltidest. Kui need tehtud, panen ka lingid siia üles.

Birmalased on südamest siirad ja seda on tunda igal hetkel. Sõnadesse on seda raske panna. Kohtasime reisi jooksul mitmeid teisi reisijaid, kes olid käinud kümnetes erinevates riikides ning nemad rääkisid ka birmalaste erakordsusest. Arvatavasti on tegemist riigi pikast isolatsioonist tingitud kohalike uudishimu ning budistliku eluhoiaku seguga, mis mõjutab kohalike elu igal sammul.

Isiklik kogemus puudub, aga kuna plaanisin algava aasta alguses retke samasse kanti (lõpuks sai otsustatud siiski Myanmari kasuks), siis sai natuke asju uuritud. Mina mõtleks marsuudi Guagzhou - Guilin - Kunming - Dali - Lijang - Kunming - bussiga Kunmingist Laose suunas Luang Prabangi (kaks - kolm ööpäeva). Luang Prabangist juba Vietnamesse ja Lõuna-Laosesse ja sealt edasi Angkori liikumine kergem. Hiinast Laosesse jõudmise variantide kohta vaata lisainfot siit

http://www.lonelyplanet.com/thorntree/message.jspa?messageID=13593281
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/thread.jspa?messageID=14329294&#14329294

Kui ei taha Laost läbida, siis Luang Prabangist peaks vähemalt kahe päevase bussisõiduga pääsema Vietnami.

Mugavaks läbimiseks eeldab see marsuut 5-6 nädalat.

Variandiks oleks ka läbi Guangzhou ja Guilini minna Vietnami ja sealt rongiga lõunasse, kust edasi siirduda Angkori. Angkorist tasuks edasi minna Bangkokki, kust Air Asiaga saaks soodsalt Hong Kongi või Macausse, kust Guangzhou/Shanghai juba lähedal.

Air Asia lendab alates 1 detsembrist Tiruchirapalli (Tamil Nadu) ja Kuala Lumpuri vahet. KList on Indoneesia juba kiviga visata

Äkki täpsustad kuupäevi, millega sa sellise hinna said? Proovides erinevaid kuupäevi jaanuarist veebruarini ei näinud ma ühtegi hinda, mis oleks alla 15 000.

Miskipärast usun, et tulenevalt majandussurutisest on nõudlus piletite järgi väiksem nii Eestis kui Soomes. Isegi siis, kui pilet on odav, tähendab reisimine inimestele küllaltki suurt väljaminekut (kui kahekesi minna) ning arvatavasti on see üks esimesi kohti, kust pere oma eelarve kokku tõmbama hakkab.

Suure tõenäosusega piletid sama hinnaga, mis Soomes, või paarsada krooni kallimad.