mann32

Reisisell, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

9 meeldimist
3 postitust
71 kommentaari
 

12 külastatud riiki, 6% maailma 195st riigist

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Meil oli ka tehtud raha tagastamise taotlus märtsis. Suhtlesin aeg-ajalt läbi messengeri. Nad ju ise väidavad, et raha tagastatakse avalduse esitamise järjekorras. Viimases kirjavahetuses viitasin sellele ja mainisin a’la, et “eesti tripi foorumis on inimesi, kes esitasid taotluse aprillis ja on juba raha tagasi saanud, kus meie raha on”, sellele tuli vastus, et “teie raha tagastatakse 14 päeva jooksul”. Tegelikult laekus mingi 5 päeva möödudes. Kokku ootasin ca üle 4 kuu. Torkida tuleb ja lausa peab...

Meil laekus LOT ära jäänud tagasilennu eest raha nõks ca 4 kuu möödudes. Malaisias ära jäänud majutuse eest 5 kuud hiljem. Aga ka mitmed kirjavahetused ja mitmed korrad lubadused, et “teie raha on tagastuses ja laekub 30 päeva pärast”. Kui siis lõpuks läbi messengeri kirjutasin rõhutasin, et kuidas Lexis Group hotellikett saab anda tühje lubadusi... vastati suht kiiresti, et raha laekub 7 päeva pärast... nii ka läks. Tundub, et ikka ise peab pushima ja rohkem peale käima.

Meile laekus ka lõpuks täna märtsi lõpus ära jäänud Langkawilt tagasilennu raha... juhuuu...

Minule tuli ka lõpuks teade läbi mitme fb messengeri kirjavahetuse, et raha tagastatakse 14 päeva jooksul. Eks näis... tagasilend Malaisyast jäi ära märtsi lõpus.

Tundub, et nüüd messengerist täiesti vaikus... 11.06 kirjutasin ja ei mingit vastust, kuigi eelnevalt vastasid suht kiiresti. Kuidas teistel?

Meie läksime vahetult enne pandeemia välja kuulutamist Malaysiasse. Sinna saime, aga tagasi ei saanud. Ostsime uued lennud, et koju saada. Ühe otsa raha tagastuse taotlus tehtud märtsi keskel ja messengeris tšattisin, et millal raha tagastatskse. Sama ümmargune vastus, tagastus on kinnitatud, aga ei tea millal reaalselt toimub. Kõik käivat järjekorras, kes ees see mees, ehk  siis kes ennem taotluse esitas saab ka esimeses järjekorras raha tagasi jne... kas see nii ka on ei tea...

Päike12, mann32 ei ole sellel teemal üldse sõna võtnud, meie jõudsime täna koju.

Välisministeeriumsaatis meile vastuse, et kui soomes piirid kinni pannakse, siis transiit reisijatele kodumaale on lubatud ja laevad käivad.

to Eda, laevaliiklus Tallinnaga ei ole veel katkenud 17.03 muutub graafik aga jätkatakse inimeste koju toomisega.

Kas keegi on minemas transiitlennuna Dohalt-Helsinkisse väljumisega 18.03 kell 01.45? Kas lennukisse ikka lastakse, kui soome piirid kinni. Samas kui öelda, et kasutame soomet transiidina ei tohiks vist probleemi olla.

Kirjuta siis siia ka mis välimin. vastas, meil stardib lend homme ja jõuab soome 06.55

Oleme Langkawil ja sama seis Lotiga. Väga kahevahel, kas osta uued piletid ja koju lennata, või oodata 29.03 ära, aga ega siis ju ka midagi kindlat ei ole, et see 29.03 lõplik on. Kui eesti enda piirid kinni paneb siis ju ei ole sellel 29.03 ka kasu nagu ma aru saan, siis ju ei saa jälle Varsavist Tallinnasse...

Kolm aastat tagasi Emirates-iga lennates palusime kaasaga Stockholmis check-ini tehes kõrvuti istmeid, meile öeldi "yes, no problem". Kui piletid kätte saime, siis selgus, et Dubaini oleme küll kõrvuti, aga Dubaist-Singapuri jumala erinevates lennuki otsades. Seega soovitan võimalusel istekohad eelnevalt broneerida. Ei ole just mõnus pikal lennureisil ennast üksiku hundina tunda...

Lõpp hea kõik hea... Raha kenasti arvel tagasi. Nüüd saab uusi seiklusi otsima hakata :)

Hetkel oleme sellises seisus, et UIA ei olnud nõus meid äriklassi lisama (olime paindlikud ka kuupäevade osas). Lõpuks vastati ka tickets.ee, et vedaja on nõus piletid tühistama ja raha tagastama. Täitsime vastava vormi nende kodukalt ja tuli otsus, et raha sellises summas kantakse meile tagasi 10-60 tööpäeva jooksul. Kas nüüd siis tähendab, et ootame rõõmsalt 3 kuud ja kui siis raha ei tagastata, siis vaidlustan krediitkaarditehingu... No ei ole hea variant, tahaks siiski kevadisi reisiplaane teha ja raha on selle all kinni...

Kas kellelgi mingit edasi (või tagasiminekut) on vahepeal toimunud. Meil on lood suht kehvad, UIA suunab tickets.ee poole ja sealt ei tule ühtegi asjalikku vastust, ainult "oodake, vastame Teile esimesel võimalusel" Selat vist ei ole lahendust oodata googeldamise põhjal. Checkmytripis näitab jätkuvalt cabin class "business". Kas järgmine samm on krediitkaardi tehingu tühistamine "toode ei vasta kirjeldusele"...?

To Tfr...Niii tore, et meile kaasa elad... Nii armas...

Ostetud tickets.ee, UIA-st suunati otse edasimüüja poole... Pangabronnis on näha Ukraine...TALLINN... Kahjuks endal ühtegi tuttavat reisibüroos toimetamas ei ole... kas keegi oskab aidata, kuidas edasi toimetada. Oleme korra lennanud sama lennu economys ja peale reisi jõudsime järeldusele "liiga ebanormaalne, kitsas jne..." ja "järgmine kord kasutame kindlasti teist lennufirmat". No ei ole ju aksepteeritav, et ostan "ferrari" ja saan "ziguli".... Mis õigused sellisel puhul laienevad, palun vastake kellel on kogemusi. Tänud ette.

Jätkuks eelnevale tuli UIA-st vastus, et meie piletid on economy klassi piletid. Soovime raha tagasi, eks näis mida vastavad... Checkmytripis näitab jätkuvalt "business"...

No tore. Mina saatsin UIA-le igal juhul kirja, küsimusega kas tegemist ikka on äriklassi piletitega. Palusin üle kontrollida ja rõhutasin üle, et soovime lennata UIA-ga ainult äriklassis, et muus klassis me lennata ei soovi... Annan teada, mis vastuseks tuleb...

To sigala.

Pileti kinnitusel näitab "business (J)"

Meil ka ostetud ja checkmytrip-is näitab business. Kus sa näed economy? Milliselt saidilt ostsid? Vaata checkmytripist, kui cabinile klikata siis näitab busines... Ära jama ainuke põhjus, miks need piletid ostsime, muidu poleks UIA-ga enam lennanud. Economy väga ebamugav ja kitsas...

Sama juhtus ka minuga... Broneerisin kokku 4 piletit ja ainult enda nimed läksid vahetusse. Kui hakata asju ametlikult ajama siis läheb nii kalliks, et mõttekam on uus pilet osta (lend ukrainlastega Riiast, helistasin UIA-st ja küsisin järele). Minul ka küsimus, kas pigem minna ilma pagasita ja teha onlines check-in ära, ehk on siis õhkõrn lootus, et ei märgata ... Või pigem minna läbi checkini laua? On kellegi kogemusi?

Peale 2013 aasta usa-kariibide reisis oli esimene asi, mis tegin, et vahetasime abikaasaga enda deebetkaardid välja, ühele võtsime visa teisele mastercardi. Olin ikka Swedbankis päris kuri, sest kaardimaksed maestroga lihtsalt ei toiminud. Nüüd ei teagi, mis saab, kui ühelt maalt aeguvad tuleb ka panka vahetada...