isaac

Rändur, liitus Tripiga 12 aastat tagasi
141 meeldimist
6 postitust / 716 kommentaari
12 (1.9%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kes ikka puid metsa viib, aga jah Aasia poole minnes peab kõik kaasas olema, sest kunagi ei tea kui kaua sealt ostetud ese vastu võib pidada.

See 100.- või veidi rohkem kiirete ümberistumiste eest rohkem maksta teeb 5 liikmelise perekonna puhul suht arvestatava summa kokku. Isiklikult eelistan samuti pikemate ümberistumiste korral mõne neist nii pikaks venitada, et jõuaks kuskil viisavabas riigis välja ennast magada.

Kui keha ja vaim on perel selliseks 35-40 tunniseks pea magamata olekuks valmis siis andke minna.  Isiklikult sellist lendu ei valiks, sest ka lennust täielikult taastumine võtab terve esimese puhkusepäeva.



Foto elektroonilise lennutabloo taustal, kus kellaaeg ja väljuvad lennud nähtaval.

Sisuliselt krediitkaardifirma ainuke võimalus ongi.

Kui on kuskilt imekohast ostetud piletid, tuleb lennunumbrite järgi ükshaaval hakata otsima millisesse lennujaama need lennud viivad. Või tahab teemaalgataja väita, et ka seda infot polnud piletil?

Ostsin läbi OTA piletid. Vastu sain CitizenPlane lingi nende PNR-iga. Tegu pole tsarteriga.

Mis Baltimaade kuulekus, ega need töötajad oma vabast tahtest ega ajast pagasit ei kontrolli.



Eks lihvitakse talvist graafikut ja muudatusi võib veel tulla ka teisel lennul.

Kui tõesti on kaks erinevat piletinumbrit siis teise lennu algus pole ju EU-st.

Selles pole ka mitte midagi imelikku, et erinevates kohtades erinevad tariifi klassi piletid müügil on. Tariif võib sõltuda ka näiteks  sellest kui pikalt pilet ette osta. Samuti võib mõnda tariifi lennufirma ainult ise enda kodulehelt müüa.

On ka sellist asja olnud kunagi. Lennujama töötaja saatel lähete võtate lindilt ära.

International  ja Phnom Penh.

See sõltub ikkagi vast lennufirmast. Siin on juba eelpool mainitud, et Hiina lennufirmadest võib oodata mida iganes.

Ei miks erinevad piletid? Osad kohad tahavad lihtsalt et pagas riiki saabuses lihtsalt välja võetaks ja uuesti ära antaks. Mul on seda juhtunud nii Pekingis kui Guangzhous.

Sama olen ka mina lugenud, enam 6-8 tunniste vahemaandumiste puhul maale ei pruugita lasta. Samuti hotellidega, kellel oli pikem kui 8h peatus, sai näiteks Air Chinaga lennates tasuta hotelli, nüüd saab vaid hotelli kui vahemaandumine satub öisele ajale. Varasemalt läbi Hiina lennates pagasit minuteada otse edasi saata ei saanud, võibolla on midagi muutunud, minu viimasest läbi Hiina lennust on mitmeid aastaid möödas.

Kuskil kell 12 polnud juba võimalik bookida nagu lugeda oli. Ja äraantavat pagasit polnud ka hinnas.

Juneyo on ju hoopis Star Alliances ja mitte täisliikmena vaid ettevedajana. On siis pilet välja kirjutatud Finnairi alt, et miile loodad saada?

Kuivade lennufirmade (Saudia, Kuwait) normaalse hinnaga  pakkumised selleks perioodiks on tavaliselt olnud algusega Genfist või mõnest teisest meile eksootiliseks olevaks Euroopa lennujaamast.

Niipalju kui mina tean, saab troopilist, kõrge palavikuga algavat haiguse põhjustajat  diagnoosida alles 2-3 päeva pärast peale palaviku teket. 

Eks igalpool ronivad vargad ja röövlid sinna kus turiste kui kergemat saaki leida võib. Vahe on ainult selles, et seal ikka tõmmatakse üldiselt kohe relv välja. Oluline on ka hotellide asukoha suhtes eeltööd teha, et ei satuks sinna kus need nolgid ööd ja päevad ringi patseerivad. 

Pagasikaal on umbes 20 cm. pikk ja 3 cm. lai. Sellise ruumi leiab igas lennujaamas.

Kvaliteetne Nikei peab vastu 3 vihma, Adibass tervelt 4. Pakide moemajast ostetud korralikust inglise kangast püksid muutuvad kukekaks nii peale teist pesu.

 Pole mingit kompensatsiooni sellisel puhul. Kui pakutud lend ei sobi maksavad raha tagasi ja kõik.