isaac

Rändur, liitus Tripiga 13 aastat tagasi

166 meeldimist
7 postitust
802 kommentaari

12 külastatud riiki, 6% maailma 195st riigist

Viimased kommentaarid

Mul endal ei ole kunagi õnnestunud Scootile online check-in teha ja pardakaart saada. Kas on põhjuseks see, et broneeringus laps, või on sihtkoht selline kuhu on viisat vaja, mida kontrollitakse check in lauas, seda ma ei tea.

See 45 min. ilmselt ikka kehtib kui lennud on ühel piletil, eraldi lendudele vaevalt ükski kindlustus seda aktsepteerib. Scoot ise annab soovitatavaks ühendusajaks 2 tundi:  https://www.flyscoot.com/en/fly-scoot/at-the-airport/changi-airport Odavlennuga reisija peab Singapuris läbima kahe lennu vahel minuteada passi ja tollikontrolli.

Enda isiklikest kogemustest ütlen, asiaadid on suht residentsed igasugu gripi vastu. Neil on seal igal aastal erinev tüvi igast linnugrippe ja asju. Kui seal asi hulluks juba läks, siis siin midagi head oodata pole. Sellest ka need kõik garantiinid jms. kohe Itaalias.

Naabrid sulgesid piirid Iraaniga. Põhjus, mitmed haiged on tulnud teistesse riikidesse just sealt. https://www.france24.com/en/20200223-iran-neighbours-close-their-borders-as-coronavirus-toll-rises Järgmine riik mida ähvardab isolatisioon on Lõuna-Korea. Huvitav, kas sellist lehte ka on, kus oleks ülevaade kes kuhu reisida saavad ja ei saa.

Seda Karmen Jollari artiklit on hetkel Itaalia taustal ikka päris valus lugeda. Eesti juhtiv pereartst my ass.

Ilmselt need kellel mittemuudetavad lennupiletid edasi tagasi ja tühistamisvõimaluseta hotellid terveks reisiks ette ostetud oma reisi ära ei jäta. Ma ise kardaks kuhugi isolatsiooni jäämist kuskil kagu aasias isegi vist rohkem kui seda viirust. Leitakse sinuga ühest hotellist keegi nakatanu ja ongi kõik, Istud toas ja käid uksetaga ainult süüa võtmas.

No sööma peab kodus ka, seda vast reisikuludesse arvestama ei pea kuna söök pole seal kallim kui Eestis. Aga alla 3500.- ma sellist paarinädalast  4 inimese reisi ette ei kujuta detsembris.

Viimase, vähemalt aasta jagu pole enam hinnavahet olnud Tallinkil.

Teinekord on ka veel see konks, et laseb ainult selle regiooni krediitkaardiga maksta. Eesimesena tuleb  meelde  Air China ja hinnavahed võivad väga suured olla regiooniti. Norwegianiga tuleb meelde, et Singapurist kohalike  dollarite eest oli Stokholmi mitu korda odavam lennata, kui SEK-ide või EUR-ide eest.

Üsna levinud scam seal neis odavates salongides. Kehvasti, kui kohe ei märka kohapeal, et raha rahakotis ära on vahetatud.

Hiina uusasta oli 25 jaanuar, kui koolid suletud, siis pole  see selle pühaga  kuidagi seotud.

Phnom Penhis niiöelda supermarketites kus hinnad dollarites võeti tõesti 100 lisaks.

Kiwi lehel on mingi online chat mis toimib ja saab suht kiirelt teenindajaga ühendust. Vähemalt 3 kuud tagasi oli see veel nii.

Mul oli just äsja ka juhtum,  kindlustus oli Swed-i kuldkaardiga. Ei ühtegi halba sõna, kõik lahendati korrektselt, nii nagu lepingus kirjas.

Huvitav, et pole kuskil silma jäänud ühtegi majandusprognoosi, et millal võiks Hiinas tehased jälle tööd alustada ja mida võib kaasa tuua kui tootmist ei toimu 2 kuud, 4 kuud, või 6 kuud maailmamajandusele. Eelkirjutajale tahaks veelkord meelde tuletada, et sellele viirusele ravi veel pole, aga nendele hullematele on.

Wuhanis kust viirus alguse sai on suremus umbes 5%, kokku nakatanuist keskmiselt 2% mis peaks olema ikka kõrgem kui gripi oma.

https://wuhanviruslive.com

Kui kerida lehte veidi allapoole ja vaadata  Corona vs, SARS graafikut, siis paneb mõtlema küll kuhu need need numbrid  lõpuks välja jõuavad.

CA on ka mailidele tavaliselt suht kiiresti vastanud, mitte kauem kui 24H.

Huvitav, et te juba kahjukäsitlejaga Swedis suhelda saate.  Mulle ütlesid nad, eelmise  nädala algul, et juhtumeid palju, peab kuskil nädal ootama enne kui saan üldse mingeid dokumente saata. Vahe on muidugi ka selles, et meie oleme juba tagasi, aga teie veel reisil.

Jaanapr, ma eeldasin muidugi, et pilet oli Tallinn-Dubai, Dubai-Tai, Tai-Tallinn.  Open jaw Dubai-Tai-Tallinn on suhteliselt haruldane ja ilmselt ka kallis kuna erinevad regioonid.

Dubais 4 päeva eeldab vast ikka erinevaid pileteid mitte kõike ühe piletina.

Võib olla ei laskuks diskussiooni milline on tehnika ja mida tehakse  CDG lennujaamamas ja mida Kiievis Borispolis. Vahe Pekingi ja Hongkongi lennujaamade vahel on umbes sama. Pekingi lennujaamas on need väravad olnud tõesti juba aastaid, aga kedagi askeldamas pole seal kunagi näinud ja pole vist kunagi näinud ka , et need väravad  kunagi töötaksid.

Jah , aga seekord oli lausa inimene nende juures, mida tavaliselt pole.

Ma väga ei imestaks kui nende ostjateks olid haiglad, koolid, lasteaiad jms.sest  ka tavaline gripiviirus pole naljaasi.Olin ise viimati Hiinas ja lendasin Pekingi lennujaamast edasi kagu aasiasse  16.12.19.a. Pekingi lennujaamas olid ka juba siis  üleval termomeetrid. Täiesti juhuslikult oli mu pere aastavahetusel haige 38 kraadise palavikuga ja lahtise köhaga, kuna palavik üle 38 eriti ei läinud siis arstile ei läinud, kuna haigus taandus paari päevaga. Seal on sellised viirused sellisel aastaajal tavalised  ja kuna see polnud esimene kord,  siis erilist  tähelepanu ei pööranud. Me ei tea mis järgmiste nädalate jooksul juhtuda võib, kuulutatakse kuskil epideemia välja ja euroopasse lendudega on lõpp,