isaac

Rändur, liitus Tripiga 12 aastat tagasi
131 meeldimist
5 postitust / 668 kommentaari
12 (1.9%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Eelkirjutajaga täiesti nõus, tavaliselt lennujaamadesse on nendega hea sõita, aga pick-up on lennujaamades kuhugi nurga taha peidetud. Singapuris olen lennujaamast  kesklinna läinud enamus kordadel üldse bussiga.

Söök on pikkadel lendudel  minujaoks ok olnud, aga näiteks viie ja poole tunni pikkusel lennul Pekingist Phnom Penhi pole sööki üldse ette nähtud. Tehnika kasutamine võib täiesti ka meeskonnast oleneda, kes lubab, kes mitte.

 Valdav enamus Hiina lennufirmasid ei luba elektroonikat kasutada vist lendudel siiamaani, kuigi 2018 a. anti see lennufirmadele endale otsustada. Meelelahutusele ei maksa erilisi lootusi panna, sellel lennul võib isegi mitte individuaalseid ekraane olla.


Ma spekuleerin, et mõeldakse seda, et algul on Budgetairi enda bronnikood ja hiljem kui piletid välja kirjutatakse tuleb lennufirma poolt bronni number. Loomulikult näevad lennufirmad läbi millise agendi piletid on ostetud, seda saab ka ise näiteks Checkmytripis vaadata.

Et lisaks inimeste arvule sisetad ka pagasi arvu? Sellist pole kohanud. 

 Selline lahendus sobib ainult siis kui laadida on vaja ainult üht seadet. Ja ega tänapäeval on vist üsna vähe seadmeid millel akut lihtsalt vahetada saab.

Lennud ikka ühel piletil?

Poolteist tundi on täiesti asjakohane soovitus, tund Juglast kesklinna ja sealt pool tundi lennujaama. Brivibasel on sellisel kellaajal ummikud, ilmselt ongi õigem minna üle uue silla või Buldooza antud teedpidi.

Ega neid lisasid pole ju kohustuslik osta. Eks nende kodulehelt otse oleks kõige kindlam vast osta.

Air Chinal küll mingeid lisatasusid pole. Kohti saab tasuta valida, söök on hinnas, pagas ka. Antakse ka tasuta hotell kui pikem vahepeatus.

See $65 on ju service fee, viisa hind on ikka $80.

 Sõltub ka kellaaegadest, sellest 415.- võib kiiresti 600.- saada transpordi ja hotellidega.

Piiril kontrollitakse ka, umbes pooltel kordal on seda juhtunud minul isiklikult. Oleneb täitsa ametnikust.

Ma olen korra oodanud millal piirivalvuritel vahetus, õnneks olin ainult käsipagasiga.

Delhi lende mõjutab see küll, aga Phuket-Moskva lend küll mingit suuremat ringi sellepärast ei tohiks teha.

Seega ka saabumine pandi Phuketile tund hilisemaks?

Kuskil teistes teemades on ka lugeda olnud, et Swed plaaniliste lennuplaani muudatuste korral ei hüvita. Kas Phuketist väljalennu aega ka muudeti?

Või on segadus tekkinud  tänu suve ja talveajale?

Väravas peedistamisi olen viimasel ajal ikka näinud erinevate lennufirmade puhul. Aga ei maksa unustada, et 5.9 kg. läheb ka veel 5 kg. alla. Vähemalt siiamaani on nii olnud.

 Hinnad realides suhtkoht samad kui sai veidi üle kahe aasta tagasi seal käidud. Positiivne praegusel hetkel loomulikult see, et reali kurss on euro suhtes 20% languse teinud.

Kas Doha-Kathmandu lend ei hilinenudki?

Jah, automaaditasud on need mis minule suurima põntsu panevad. Kõige suuremad röövlid on veel sellised mis ainult dünaamilise kursiga vahetavad, on ka selliseid teele sattunud. Enda kaartidel pole küll märganud, et kodupank midagi veel peale 2.5% otsa paneks.

Kas Keenias saab tõesti  mitte kohaliku  kaardiga 1000.- korraga ATM-ist raha võtta? Isiklikud kogemused mujalt, et peab ikka paarisaja euro kaupa tirtsutama.

Kõikide eelduste kohaselt peaks homme hommikul kohal olema. 



Kui juba sõnum saadeti ju siis otsitakse uut hotelli. Lennu staatust kõige lihtsam on vast jälgida internetist.

Detsembri teises pooleks võiks ikka vast 600-700.- piletihindadega arvestada, kui ekstreemsusi ei otsi.