isaac

Rändur, liitus Tripiga 12 aastat tagasi
133 meeldimist
5 postitust / 679 kommentaari
12 (1.9%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid
Kogu see Plus Ultra trall käib siin muidugi hispaania keeles, aga äkki on kellelegi abiks:
https://www.facebook.com/groups/1246800532161087

Jaanusm, GoToGate kirjas oli ju selline rida: All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
Kahjuks mitte sõnagi sellest mis saab, kui Plus Ultra maksta ei suvatse.


Ma ei ostnud, aga nagu lugeda oli tühistas lennufirma need piletid suht ruttu.

Pole enam teemat jälginud, aga umbes nädal tagasi raha tagastama keegi ei kiirustanud. Ehk oleks aeg pöörduda oma kodupanka, sest teenust mille ostsid  ei saa sellisel kujul nagu ostuhetkel. Halba ei teeks omada Plus Ultalt ametlikku teavet, et piletid on tühistatud. Kui nad ei vasta päringule, siis nii pangale ütlegi.

Vaatavad enne piletit ka, või pannakse kohe kaaluma? Küsin sellepärast, kui näiteks codeshare pilet on.

Vaidlema mille üle? Lennuplaani muutmine ei käi vist isegi ka reisikindlustuse alla.

On see ikka veel nii?  15a. tagasi oli küll, aga 3 a. tagasi käies sain normaalse hinnaga Sao Paulo-Rio piletid edasi tagasi ostetud kuskilt imelikust Itaalia saidilt lol.travel vms.  Tõsi aega läks vist 3 päeva enne kui piletid välja kirjutati.

Loodetavasti ei teinud te lennule registreerimist lõpuni, enne kuni asi lahenduse saab. Kui pilet on ostetud vahendajalt võib LOT käsi laiutada ja suunata  nime parandama sinna kuskohast pilet ostetud. Schengeni sees jah halastatakse rohkem, aga ma pole kuulnud viimasel ajal, et nime piletil parandataks vaid  lisatakse bronni lihtalt märge õige nimega.

8.- vist edasi tagasi, 1 ots on 4,-. Mingi aeg nüüd kevadel Lux Express muutis oma hinnastust ja püsikliendiprogrammi ja hetkel küll mingit tasuta transfeeri pole. Ja vaevalt varemgi lennujaama tasuta sõit oli, lihtsalt tehti transfeerile proportsionaalselt piletiga allahindlust, mida enam pole.

Peaks lausa uurima, minuteada soodushinnaga piletid välismaalastele ei kehti, ehk 0.30€ pileti ostmisel üle 7 a. vanusele lapsele tuleb kontrollile ette näidata ka mõne Riia kooli õpilaspilet.


Jumal tänatud, et neil mingit appi pole ja saab walletist väga mugavalt neile väravas järjest pileteid näidata. Aga üldiselt kui kõik inimesed on ühel broneeringul ja check in kohe avamisel ära teha, on alati kohad siiamaani kõrvuti olnud. Seda siis ka muudel lennufirmadel, sh. Ryanair. See, et täiskasvanud peavad lapse kõrvale koha ostma, on neil jälle mingi uuem idiootsus.

Kui telefonis teha check-in ja pardakaarti sealt näidata ei tohiks ka probleeme olla ju.

Eelkirjutajaga täiesti nõus, tavaliselt lennujaamadesse on nendega hea sõita, aga pick-up on lennujaamades kuhugi nurga taha peidetud. Singapuris olen lennujaamast  kesklinna läinud enamus kordadel üldse bussiga.

Söök on pikkadel lendudel  minujaoks ok olnud, aga näiteks viie ja poole tunni pikkusel lennul Pekingist Phnom Penhi pole sööki üldse ette nähtud. Tehnika kasutamine võib täiesti ka meeskonnast oleneda, kes lubab, kes mitte.

 Valdav enamus Hiina lennufirmasid ei luba elektroonikat kasutada vist lendudel siiamaani, kuigi 2018 a. anti see lennufirmadele endale otsustada. Meelelahutusele ei maksa erilisi lootusi panna, sellel lennul võib isegi mitte individuaalseid ekraane olla.


Ma spekuleerin, et mõeldakse seda, et algul on Budgetairi enda bronnikood ja hiljem kui piletid välja kirjutatakse tuleb lennufirma poolt bronni number. Loomulikult näevad lennufirmad läbi millise agendi piletid on ostetud, seda saab ka ise näiteks Checkmytripis vaadata.

Et lisaks inimeste arvule sisetad ka pagasi arvu? Sellist pole kohanud. 

 Selline lahendus sobib ainult siis kui laadida on vaja ainult üht seadet. Ja ega tänapäeval on vist üsna vähe seadmeid millel akut lihtsalt vahetada saab.

Lennud ikka ühel piletil?

Poolteist tundi on täiesti asjakohane soovitus, tund Juglast kesklinna ja sealt pool tundi lennujaama. Brivibasel on sellisel kellaajal ummikud, ilmselt ongi õigem minna üle uue silla või Buldooza antud teedpidi.

Ega neid lisasid pole ju kohustuslik osta. Eks nende kodulehelt otse oleks kõige kindlam vast osta.

Air Chinal küll mingeid lisatasusid pole. Kohti saab tasuta valida, söök on hinnas, pagas ka. Antakse ka tasuta hotell kui pikem vahepeatus.

See $65 on ju service fee, viisa hind on ikka $80.

 Sõltub ka kellaaegadest, sellest 415.- võib kiiresti 600.- saada transpordi ja hotellidega.

Piiril kontrollitakse ka, umbes pooltel kordal on seda juhtunud minul isiklikult. Oleneb täitsa ametnikust.