Viimased kommentaarid

Idee oleks kindlasti ka see, et teinekord võiks tutvuda lennufirmade pagasireeglitega. Selliseid asju nagu gps, mobiil ja sülearvuti ei kompenseerita, kui oled need pagasisse andnud ja nüüd ilma jäänud. Minu arvates isegi kindlustus ei tohiks sellisel juhul kompenseerida.

Tutkaonu, sa oled nüüd natuke valesti aru saanud, võimalik, et kõnekeskuse töötaja seletas ka liiga segaselt aga 2000 krooni on piletihind ikka tühja lennu puhul. Mida rohkem inimesi on pileti ostnud, seda kallimaks hind muutub, ehk siis täis lennuki puhul on tõesti võimalik 10.000 krooni maksta, eriti veel kui vabad kohad on nt ainult premium klassis. Ja Kiiev-Simferoopol lendu pole OV-l kunagi olnud. Kiievi lennud enamasti ongi väga täis, nii et siin aitab ainult see, kui pilet varakult ette ära osta.

Meil oli selline juhus, et kui lendasime Phnom Penhist Bangkoki siis oli meie lend niivõrd tühi, et see oli hoopis ära jäetud. Seega veetsime meeldivad 10 tundi Phnom Penhi lennujaamas järgmist lendu oodates, kuna odavlennufirmana nad sind ühegi teise firma lennu peale ka ei ole nõus panema. Aga noh, Air Asia on odav ja sel hetkel oli see ka põhiline.

Mina soovitaks ka kindlasti minna pigem mõnele saarele. Koh Sametile sõitis Bangkokist minu mäletamist mööda umbes 5 tundi, Koh Chang on mõnevõrra kaugemal aga selle kohta olen ka ainult kiidusõnu kuulnud. Pattayale ise ei läheks, kuna olen kuulnud, et seal rand ja meri on üpris räpased. Koh Samet oli väga mõnus ja puhas, kuigi seal oleks vist mõistlik mingi hotell ette broneerida. Kohalikud armastavad seal ise puhkamas käia ning seetõttu on eriti nädalavahetuseks üpris raske tuba saada. Koh Sameti hinnaklass oli tegelikult üpris odav, keskmiselt maksis konditsioneeri ja sooja veega majake 1000 bahti, luksuslikumad suured majad umbes 2000-3000, aga sinna mahuks juba kogu perekonnaga elama kui vaja. Hotellitoad olid ka kõige kallimad umbes 2000 bahti.

Teenus on olemas ainult tavalistel lennufirmadel, easyjetiga saab laps üksi lennata alates 14. eluaastast ja siis teda keegi saatma küll ei hakka.

Kes tunneb, et on väga elitaarne ja järjekorras seista ei jaksa, võib alati endale VIP paketi osta. Siis pole ise vaja üldse midagi teha enam lennujaamas.

Prahas on minimaalne ümberistumise aeg 30 minutit. Seega kui pole hilinemisi ja midagi muud hullu, siis peaks nagu jõudma küll. Lennujaamas tuleb lihtsalt kiirema sammuga käia. Ja kui ei jõua, ega siis ka piletiraha kaotsi ei lähe kui mõlemad lennupiletid on koos ostetud.

Mis lennufirmaga te sinna lendasite? Ise olen vaadanud, et kõige reaalsem on vist Air France.

Kambodžas on vihmaperioodil kindlasti päris raske reisida, asfalti seal maanteedel eriti ei eksisteeri ning igaüks võib endale ette kujutada mida vihm mullast teedega teeb. See aasta olevat seal niigi eriti külm ja vihmane olnud, ei oskagi öelda milline siis see vihmaperiood olla veel võib. Kindlasti on vihmaperioodi ajal maad mööda Kambodžast Taisse minek peaaegu võimatu või vähemalt vägagi ebameeldiv.

Helsingist viisa saamine võttis meil aega u. 2 nädalat. Kajuks aga avastasime, et 2 entry visa asemel oli meile passi kleebitud single entry visa. Ka nii võib siis juhtuda. Õnneks olid nad nõus meile ikka õiged viisad tegema ilma raha juurde küsimata.
Küsimus ka veel selline, et kui rangelt nad kontrollivad sularaha olemasolu siis, kui viisa juba olemas? Kohapeal tehes peab vist olema 10000 bahti, aga kas on ka mingi kindel summa päeva kohta mis peab olema? Ei tahaks väga sularaha kaasa võtta, kuna olen kuulnud, et ATM-id igal pool olemas.

Olge valmis ka ühe kilo eest maksma. See ongi odavlennufirmade poliitika, et kuigi pilet otseselt palju ei maksa, siis muude asjade eest saab rõõmsalt juurde maksta. Kui muud lennufirmad võivad veidi vastu tulla, juhul kui lend pole väga täis, siis easy jet tahab iga hinna eest oma lisaraha kätte saada.