nipernaady

Reisisell, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
3 meeldimist
4 postitust / 25 kommentaari
1 (0.2%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Käisin ara, mägedes kah, vaga sõbralikud inimesed, kui keegi soovib minna ja kõhkleb, julgeksin küll soovitada. Ainukesed kelle hirm võiks põhjendatud olla, on vene ametivõimudes töötajad.

watermanile
Kas Koola-plaanid endised? Kui oled otsustanud, millal lahed, anna teada, kui voimalus on, tuleksin ka hea meelega kaasa.Korduvalt sealkandis kaidud, aga ilmselt iialgi ei tydine. Kahjuks on Venemaal jalle tosisemalt hakatud piiritsooni reegleid jargima ja tanu sellele on poolsaare pohjaosa tabu, jaab ainult kesk- ja lounaosa.. Ja kui kaarte pole veel leidnud, siis samuti anna teada, milliseid kaarte otsid, mul nii digitaalseid,ka Ozi-le, kui paberkandjal. Viimastel aastatel on avatud mitmeid uusi piiripunkte Soomega, tavaliselt pole neid isegi (vene)kaartidel, need ju lihtsalt vanemate kaartide uustrykid... Aga minna soovitaks justnimelt Soome kaudu ja tagasi tulla Narvast, sest naasmisel ei ole sellist piirijarjekorda kui minnes.

Istusin just autosse ja hakkan ka sinna kiidetud maa poole liikuma. Eks nais, kas kohale ka jouan… Kui koik onnestub, saab muljeid jagada.

Selleks et lennata Minski kaudu on tarvis transiitviisat, tavatu, aga tõsi.

Vene-Aseri ja Vene-Gruusia piir on suletud, vähemalt välismaalastele, üle viimase kohalikke elanikke ikka lastakse. Ise lähen homme lennukiga Aserisse ja sealt maad mööda Gruusiasse, kui see piiriületus huvi pakub võin mõne nädala pärast värsket infot anda. Aga Venest saab praamiga Türki, üsna Gruusia piiri lähedale Trabzoni ja sealt juba edasi lihtne ju..?

Soitsin sinna jaanuaris labi Tyrgi ja Iraani, aga lihtsam ilmselt on Tyrgist labi Gruusia. Jutud kaisid, et kohe-kohe avatakse ka Tyrgi-Armeenia piir, aga siiamaani minule teadaolevalt see veel toimunud ei ole. Kui ei ole plaanis autoga minna, saab ka shotsist voi Novorossiiskist Raketaga Gruusiasse ja sealt juba edasi.

Vähemalt jaanuaris 2010 selline liin toimis, samuti käis (kui ma ei eksi, siis korra nädalas) praam Batumist Novorossiiskisse, aga see ei sobinud minu ajakavaga.

Nii ongi. Viisa sain maismaapiiril, vaja läks ainult 30 usd..

Tegemist oli pikema ringreisiga, aga mis puudutab Gruusiat, siis sisenesin Armeeniast. Nipet-näpet bürokraatia, aga ei miskit erilist, auto nr kirjutati kah nö. igaks juhuks passi, et väljumisel oleks näha, et autoga tulid ja selle ka kenasti kaasa võtaksid.Teed olid igatahes (vähemalt need mida mina kasutasin) tunduvalt paremas korras kui Armeenias. Liikluspolitseid oli palju näha ja vilkurid töötasid neil ka kogu aeg, aga polnud kordagi näha, et nad kedagi kinni oleks pidanud, vaatamata pidevale kiiruseületamistele või pideva joone eiramisele otse nende silme all). Väljusin riigist Türki ja see protsess oli eriti lihtne, ei olnud vaja isegi autost välja tulla. Tagasi Eesti poole sai sõidetud Trabzonist praamiga Sotsi, aga see oli kaunis kallis lõbu, 480 usd lugu,auto+juht.Iseenesest on Türgi teed täitsa rahuldavad ja kui aega jagub, siis on sedakaudu samuti reaalne Gruusiasse sõita.Veel on variant, kui tahtmine autoga sõita aga mitte läbi Türgi-Euroopa, sõita Sotsi, sealt saab raketaga Batumi ja vist ka Poti, ühendus on kiire ja sage ja tunduvalt odavam kui see Türgi praam. Kuulda oli, et Vene-Gruusia piir avati Armeenia survel samuti hiljaaegu, aga eestlastele on sellest vähe rõõmu-läbi lastakse ainult SRÜ kodanikke..

Olen ka juba paris lahedal sinna joudmisele, Florese saarel Indoneesias, varsti peaksin varsket infot saama

Alates 26 jaan 2010 antakse viisa ainult 30 paevaks ja voibolla pikendatakse veel 30 paevaks. Viisal igatahes on kiri, et ei pikendata.

Olen hetkel autoga Gruusias, nii, et pole voimatut miskit, ka byrokraatiat pole ylearu, taiesti tehtav, ainult maa on pikk soita...

Rebaseonu info vastas toele, sain ilma selle carnetita Iraani, ainult, et aega laks praktiliselt terve paev ja teist korda selle peale enam valja ei laheks. Ja maksta tuli omajagu. Kui kedagi huvitab, kirjutan hiljem pikemalt.

Suured tänud; siit sai kiiresti selgeks, et selline dokument minu reisiplaanidega hetkel ei sobi)) Ei tea, kas renuvader sai Iraanis käidud? Ja rebaseonu info, et keegi olla ka ilma selle carnetita Iraani saanud, läheb lähiajal omal nahal kontrollimisele

Viisa saadeti postiga ja jõudis kohale järgmise nädala kolmapäeval! Kahjuks oli viisa ainult ükekordse sisenemisega, mis lööb väheke plaane sassi.

Eelmine reede viisin paberid Helsingis saatkonda, taotlesin kahekordse sisenemisega turistiviisat ja öeldi, et nemad ei näe põhjust, miks nädala aja pärast ei võiks viisale järgi tulla. Maksis 20 euroopa raha. Selles valguses ei näe sellel e-viisa taotlemisel küll mõtet. Elame-näeme.

Endiselt on aktuaalne, aga on tugeva surve all, kuna 50 % kahesest grupist tahab alt ära hüpata! Kui plaan tõsine, anna teada, kuidas Sinuga ühendust saab ja arutame asja

Kas keegi oskaks mingi täpsema kontakti ka anda, et Nepaalis india viisat taodelda ja kaua selline protsess ka aega võtab? Ette tänud!

Tõesti väga põnev. Tõotab väga huvitavat reisi. Jääb veel uurida kuidas Tiibetist Nepaali saab (ei tohiks olla probleemi, viisa piirilt) sest sama marsruuti tagasi loksuda ei viitsiks. Nepaalist aga peaks hankima India viisa. Huvitav kas see peaks õnnestuma??

Kas sinna Tiibeti rongile ei saa ainult nn. turismigrupi koosseisus? Endal käis ka mõte läbi seda marsruuti kasutada, aga pole veel uurida jõudnud

Ei ole veel ostetud.... 36 ja 41..

Minek orienteeruvalt detsembri keskpaiku, kauaks, see sõltub, konkreetseid tärmineid paika ei pane. Esimese peatuse teeks Ulanbaataris, edasi siis juba Hiinas, seal vast väheke soojem kah. Seal siis otsustaks, kustkaudu tagasi, kas samuti rongiga, seekord siis läbi Mandzhuuria (ilmselt ebatõenäoline, kuna rongist arvatavasti selleks ajaks juba isu täis:-)),lennukiga Pekingist, või liiguks veel edasi HK, Taiwani või Vietnami poole ja naaseks siis sealt lennukiga. Eelarvest niipalju, et suuri kulutusi ei plaani. Moskva-Peking ca 250 usd, lennuk tagasi ca 550 usd, ülejäänu sõltub endast.