Viimased kommentaarid

Kagu-Saaremaal saab ööbida väikses ja lihtsas, kuid omapärases Cubuses, mille suurimaks väärtuseks on võrratult avar vaade, sealhulgas Väikesele väinale ja Muhu saarele. Kuna majutusvõimalust ei ole veel klientidele kasutamiseks välja pakutud ja nipet-näpet on tegelikult ka veel teha, pakun välja võimaluse workaway stiilis seal mõnda aega ka tasuta peatuda. Vastutasuks soovin saada tagasisidet ja ära ei ütleks ka abist mõningate kergete nokitsemistööde juures (välidush jne). Kes tahab eriti põnevas projektis kaasa lüüa, siis kokku panemist ootab ka Cubus Mobilus, mis hakkab paiknema ratastel alusel  merekaldast paarikümne meetri kaugusel. 

Olemas on jalgrattad ning kasutada saab ka paati, mootorit ja spinningut. Vajadusel olen kalapüügil giidiks. Ringi tiirutada saab ka lahtise Vene villisega.

DSC03095

DSC03841

69657983-357423841873344-939018728673116160-n1

13639948-1154899927903554-1116175970-o

Rohkem pilte: https://drive.google.com/drive/folders/1Ui5VIb0xU7UbRUhQdywPEOhr9q1CWbym?usp=sharing

Kellel huvi, kirjutage siinsesse postkasti.

1
0

Võimalik, et siinkohal on silmas peetud hoopis tavapärasemat "terminal fee" maksu. Erinevate allikate põhjal on antud summa juba piletihinnas sees, kuid see võib sõltuda ka pileti ostmise ajast. Seoses Manila lennujaamaga lugesin paar aastat tagasi, et terminal fee tasumisest pääsevad need, kellel oli pilet ostetud peale konkreetset kuupäeva. Sama võib olla ka Mactan-Cebuga, sest vastav muudatus viidi sisse alles 2019 aasta keskel.

0
0

Abednego mainitud suhtumises küll midagi väga üllatuslikku pole- teatud kategooria trip.ee inimesi ju peabki enda reisimisviisi ainuõigeks. Ei olda ka kitsid seljakoti- ja säästureisijate lähenemise suhtes küsitava tagamõttega repliikide tegemisel.

Vähem kitsarinnalisust ja avaramat ning mõistvamat maailmanägemust võiks siin näha küll, sest tegelikult on ju täielikult igaühe oma asi, kuidas ta reisist enda jaoks maksimumi saab. Viimane pole tõepoolest mitte kellegi kolmanda kommenteerida ja veel vähem halvustada.

11
1
CebupacificÜldfoorum

Antud juhul pole relevantne, et aasta või 2 tagasi on kellegi kogemus positiivne olnud. Praegu on aktuaalne, et juba pikema perioodi jooksul ei ole õnnestunud üle maailma väga paljudel veebi ega appi kaudu CP saidil otsingut teostada, pileteid osta või bookingut kontrollida/muuta/check-ini teha. 

Huvi pärast testisin TunnelBeari VPN-iga, mis valis automaatselt USA IP, ning üllataval kombel enam erroreid ette ei visanud. CP-l on käesoleval aastal lennukite mehitamise ja selleläbi graafikutest kinni pidamisega varasemast suuremaid probleeme olnud, ja kuigi ei tahaks väga uskuda, et need 2 asja on omavahel kuidagi seotud, siis kahtlemata on tegemist üsnagi kummalise olukorraga.

0
0
CebupacificÜldfoorum

CP leht ei toiminud ka paar nädalat tagasi korralikult, kui huvi pärast kindlatel päevadel kehtivaid promohindu vaadata tahtsin. Foorumitest lugesin äsja, et CP saidiga on probleeme paljudel ja juba mõnda aega. Kui jamad on ka promovälistel aegadel, mil saidil ülemäära palju trafficut ei tohiks olla, siis on asi juba veidi kummaline.

1
0

Kui ma ei eksi, hoiab Qatar Airways ka broneeringut 24 h.

0
0

Korduvalt Moskva kaudu lennanud ja ühe öö seal ka veetma pidanud. Päevasel ajal on Sheremetjevos aega isegi mõnusam sisustada, sest sealsete istmete peal nüüd magada küll väga ei saa. Ühes kaugemas nurgas on siiski ka mõned käetugedeta istumiskohad. Kunagi lükkasin 2 sellist pinki kokku ja unerohu abil isegi kuidagi magasin, aga lennujaamapolitseil oli muidugi vaja mind keset ööd üles äratada ja dokumente kontrollida :) Ütleme nii, et antud ööl saadud elamus ja järgmise hommiku enesetunne oli täpselt vastand, mida käesoleva aasta alguses Singapuri Changis täispuhutaval madratsil magades kogesin. 55 päeva väldanud reisi jooksul pole vist kusagil mujal nii hästi maganud kui selles tõeliselt koduses lennujaamas. Seal võib omajagu rolli mängida ka ideaalselt konditsioneeritud ja tasakaalustatud õhk. Nüüd läks teemast veidi kõrvale, aga jah, Moskvast väga häid öiseid elamusi loota ei tasu.

1
0

Arutelu on siin üsna põnevaks läinud. Tooks ka ühe vaatenurga välja, mille peale alles antud teemat lugedes mõtlema hakkasin. Maad mööda liigeldes on väga suur tõenäosus õnnetusse sattuda just mõne kolmanda liikleja ebakaine oleku või sõiduvea tõttu, mille järel sõidukid kokku põrkavad ja ka mitte midagi valesti teinud inimesed kannatavad. Tsiviilaviatsiooni ajaloost on samadel põhjustel toimunud õnnetusi ikka väga keeruline leida. Kolmas oluline faktor liikluses on ka üleväsimus, mille vältimiseks on lennukites 2 juhtimisvõimelist pilooti.Antud mõttes on nii tõde kui kübeke irooniat, mis kumbki teemaalgatajat hirmu ületamisel küll ilmselt väga ei aita, aga mõtteainest ehk siiski pakub.

1
0