havoc

Reisisell, liitus Tripiga 3 aastat tagasi

12 meeldimist
0 postitust
57 kommentaari

10 külastatud riiki, 5% maailma 195st riigist

Viimased kommentaarid

Reisipiirangud ei ole selleks, et inimesed just lennukis haigeks ei jääks, vaid selleks, et piirata inimeste reisimist, sest sellega kaasnev tegevus kiirendab haiguste levikut ja raskendab kontrolli.

Kas natuke imelik koht küsimiseks ei ole?

Sinu telefonioperaator ainuke kes vastata oskab.

Kui praegusel kujul jätkub, siis järgmise aasta septembriks on kõik seal pool lompi saavutanud immuunsuse loomulikul teel.

Ei ole vist väga reaalne, kui sissesõit USAsse isegi lubatakse, siis tagasi jõudmisega tekkib hunnik probleeme, kui siis läbi rootsi?!

USAs epideemia alles võtab oma tõelised mõõtmed, igal nädal on uusi haigeid rohkem kui eelmisel.

Seis endiselt sama, märtsi keskpaigal tühistatud lendude eest raha pole tagastatud. Mindit kirjalikult vastust ei tule. Telefoni teel räägitakse, et tuleb pöörduda lennufirma pole, et too mingit taotluse staatust muudaks. Lennufirma vastas ametlikult, et nemad ei saa raha tagastada, kuna ostetud läbi mytrip...

Lennufirma (United) sõnul pole mytrip nende poole minu juhtumi osas pöördunud.

Infotelefonilt sain teada, et  ümberistumine või transiit üle 15/100k riigis, automaatselt tähendab karantiinikohustust.

See 6in/100 tuhandele on naljanumber. Ukraina testib 6 korda vähem kui Eesti või 3 korda vähem kui Poola,

Kas keegi on uurinud, kuidas ümberistumistega ja karantiiniga lood?

Lendamine läbi Warssavi lennujaama tähendab automaatselt karantiini või loeb ainult riik kust tegelikult tuled?

Infoks, et 1,5 kuud tagasi võtsin ühendust mytrip'iga ja seoses sellega, et minu lend katkestati palusin kogu reis tühistada. Lubasit võtta ühendust lennufirmaga ja tagastada raha vastavalt nende poliitikale.

Eelmine nädal võtsin huvi pärast lennufirmaga ja sain kinnituse, et nemad tagastavad raha küll, kuid minu agent (mytrip) pole nende poole pöördunud.

Veel selgus, et mytrip ostis pileteid norra kroonide eest (?!) ja nüüdseks on see ca 15% euro suhtes kukkunud...

AirBaltic tagasta vähem kui nädala jooksul.

vatse,

mina sain air baltic refundi umbes 1.5 nädala pärast (pilet oli  ostetud nende kodulehe kaudu ja nad ise tühistasi lendu)

Küsimus laiale ringile, kas kellegil õnnestus mytrip'ist lubatud refundi kätte saada?

Ago7,

kas nad ikka said aru miks, su reis ära jäi?

Ei ole ju reisija soovist sõtuvalt, vaid lennu ära jäämise tõttu ja kuna enne pandeemiat, siis onju puhas reistõrge.

Andromeeda

Kui LH lennu tühistas, siis saab raha tagasi. Kindasti ei maksa nad sentigi Qatari piletite eest, miks peaks?

Mul on sama kogemus Qatar'iga, kuna hilines lend Katmandust Doha-sse ja Stokholmi lennule ei jõudnud. Vastasid, et kuna see lennujupp ei ole EU sisene, siis nemad maksa mingit kompensatsiooni. Paar lendajate õiguse eest võitlevat õigusfirmat (näiteks Lennuabi) kinnitasid minule, et Qataril on õigus. Kui oleks hiljaks jäänud DOH-ARN ots, siis läheks see EU õiguse alla.

Lufthansa lisapakkumine:

As of March 19 we have implemented our new rebooking options that offer even greater flexibility. Already booked tickets for still existing flights no longer expire and can be rebooked until August 31, 2020. In addition, Lufthansa is now offering a discount of 50 euro for each rebooked ticket. It is unfortunately not yet possible to offer this service online. As our service centers are still facing a high volume of incoming calls and due to the flexible rebooking options offered, we kindly ask you to only contact our service center if you have a flight within the next 72 hours.

udoka

Väga julge soovitus. Näiteks Swiss selgitas mulle, et kui üks keskmine segment on tühistatud aga esimene mitte, kui sa ise ühendust ei võta, siis "no show" ja mingit refundi ei saa.

elfride

Kas ei viitsi teema postitusi läbi lugeda?

Veel alternatiiv on Viber.

Küsi nõu tarbijakaitsest.

Inforks MyTrip kasutajatele.

Sain lõpuks nendega kontakti. Tühistati minu lend, aga lõplik otsus (raha tagastamise oses) sõltub lennufirmast, selleni läheb 4-5 päeva (nii lubati vähemalt).

Nii ja kõige tähtsam, kuidas nendega ühendust saada!

https://www.mytrip.com/misc/local-telephone-numbers

Kuna firma on kreeka oma siis proovisin seltkaudu, hakkas kutsuma, olin liinil 1tund 20 minutit.

päike12

Ettevõtte finantsseis oli ka varem keeruline. Aastaruannet nad pole avaldadnud, aga eelmise aasta kolme kvartali kasum oli 30% väiksem kui üleelmisel.

Nüüd:

- kriisi alguses müüsid suure koguse väga odavaid reise, sisuliselt nullilähedase juurdehindlusega

- praegu kogu müük ilmselt seisab, põhikuludsid vähendada ei õnnestu.

- Ära jäävaid reisse ei ole võimalik 0-hinnaga tühistada

Ma ei räägi, et nemad kindlasti pankrotti lähevad, kuid tõenäosus on olemas ja mitte väike. 

PS: Juulist 2018 kukkus nende aktsia börsil kukkunud ca 3 korda.

Mingit pandeemia lisakaitset on väga vähestel ja veel vähem võimude tegevuse vastu....

Raul, küsimus ka hinnas. 2h kõnes isegi skype kaudu juba 3 eur. Aga praegu probleem ikkagi ajas. 

PS: Skype blokeeris mu akkounti ära, kahtlane tegevus.

mytrip'i,

 pole vist mõtet helistada, ka teine kord peale probleemi kaardistamist  suunati mind "lennufirmadega tegelevate isikute juurde", siis 40 minutit vaikust torus ja kõne katkestati.

Kardan, et novatours läheb põhja. Nende seis oli varem päris halb ja nüüd veel see häda. Ehk kui on mingigi võimalus raha tagasi saada, tuleb seda eelistada.