Rene Vell

Reisisell, liitus Tripiga 1 aasta tagasi
4 meeldimist
0 postitust / 15 kommentaari
11 (1.7%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kui sul on jalanõud nr 50 suurusega, siis Aasiasse minnes võtan kindlasti kaasa varupaari, kui ikka midagi juhtud, oled kindlalt paljajalu. Samas Ameerikas seda probleemi pole.

Olen lennanud Indiasse Finnairi ja LOTiga, ausalt öeldes ei näinud mingit vahet. Finnairil oli vist söök parem, aga samas ei pööranud sellele nii palju tähelepanu, et teaks teistega hiljem võrrelda. Lennuk oli ka ok. Eriti lahe oli lennuki elektriliselt toonitav aken ja läbi selle paistev päikesetõus. Nägin seda esimest korda, algul tekitas tumepunane päike minus korralikku hämmeldust.
Ekraani osas arvamus puudub, kuna ei tarbi mõlema pakutud meelelahutust, vaid enda oma telefonist.

Mis iganes lennujaamast jutt, aga London - Stansted esimene buss  00.15 ja viimane 23.30, seega justkui ööpäevaringne. Lõpu otsa saab vist igal ajal taksoga

Kui sul on turvalised maksed lubatud, siis ei ole probleemi.

Ise ostsin Vodafone poest kõnekaardi, maksis vist mingi mõned eurod koos ohtra netimahuga. Töötaja pani kohe kaardi sisse, laadis kõneaja peale ja akriveeris ka ära.
Takso jaoks kasutasin Uklon äppi. Toimis suurepäraselt, kohe helistati tagasi kinnituseks ja hinnad olid naeruväärselt odavad.

Veebruari algul polnud samuti tagumist treppi, ju see pidev probleem. Sai ka päris pikalt lennukis passida.

Paddingtoni peatuses A6 bussijuht küll müüs pileteid, kaardiga ja sulas.

Mult ei võetud hotellis vastu soditud 2000 ruupiast sedelit vastu, öeldi et vaheta pangas ära. Siis ma mõtlesin küll, et nüüd tuleb suurem kammajaa, aga pangas suunati järjekorras ette, kontrolliti masinaga üle ja anti kohe uus vastu. Eriti kiirelt käis. Mul on pigem küsimus, et kas pangaautomaadist antakse ka rohkem välja, kui 2000rs korraga? Suht tüütu oli Swedbanki kaardiga jebida, pluss veel iga kord 1.79€ teenustasu. Mitu korda järjest sai küll piisavalt.
Ka viiesajastega oli pidevalt häda, et pole tagasi anda. Samas kui ma pakikandjale rongijaamas ütlesin, et mul rohkem peenikest pole, kui sajane, muud on 500rs, siis öeldi, et pole probleemi, mul on piisavalt vahetusraha.

Mina sain samas Delhis e-viisaga kohe leti äärde. Kõrval oli veel 2 letti tühjad, saabusin 5.30 lennukiga.

Käisin oktoobris Indias ja enne minekut mõtlesin, et sääskede vastased vahendid ostan saabudes kohalikust apteegist. Et nagu soodsamad ja tõhusamad. See tuli mulle alles siis meelde, kui viimasel päeval oli kohalikus telekanalis suured uudised , et just neis paaris suuremas linnas, kus ma paar päeva olin, oli suurem sääskede põhjustatud erinevad haiguspuhangud ja ka päris palju laipu. Siis mõtlesin küll, et nüüd joppas. Samas ise ei märganud kogu selle aja jooksul ühtegi sääske. Nii et ei või iial teada.

Eelmine laupäev oli Kreeka poole mineval tšarterlennu pagasi äraandmise järjekord küll päris pikk. Kaua see aega võttis, ei tea, ma vaatasin lihtsalt pealt, aga mingi tund enne väljumist oli järjekord kadunud

Mul oli sama probleem India hotelliga. Tühistasin siis bronni ja tegin uue teise hotelli. Ja need tahtsid ka panga ülekannet. Veider oli see, et saaja oli mõlemal hotellil täpselt sama isik. Saatsin kirja bookingule, neilt tuli suht ebamäärane vastus, et vaadake maksmise tingimusi jne.
Aga kas kellelgi on kogemusi ka maksmisega? Mis vahendajat on kõige soodsam kasutada? Nad tahavad saada väikest ettemaksu, aga Swedbanki teenustasu oli 25€.

Tegelikult oli see registreerimine väga lihtne, mul millegi pärast ei õnnestunud see tobe chapsta sisestamine. Tuli lasta arvutil ette lugeda, siis sobis.

Maksetingimused on ettemaksu pole vaja, maksa kohapeal. Muud ei suutnud kuskilt välja lugeda. Saatsin hotelli saadetud kirja bookingule, aga neilt ei saanud suurt midagi targemaks.

Broneerisin bookingus Indias Mussoories hotellis ilma ettemaksuta toa kolmeks ööks. Järgmine päev tuli hotellist kiri, et kanna nende arvele 5000 ruupiat ja ülejäänu maksa peatumise ajal. See tundus kuidagi kahtlane ja tühistasin hotelli. Siis broneerisin teise hotelli samadel tingimustel, tuli jälle sarnane kiri, nüüd taheti 1000 ruupiat ettemaksu. Millegipärast saaja oli sama nimi.
Bookingu.com klienditeeninduse vastus oli mittemidagi ütlev. Või peaks broneerima hotelli, mis võtab ise raha krediitkaardilt?