Mul oli juhtum, kus Bookingu kaudu broneeritud hotell teatas e-maili teel, et kahjuks on minu broneering tühistatud ja raha kantakse 7-12 päeva jooksul tagasi. Põhjust ei teatatud ja ma ei küsinud ka, raha laekus kiiremini kui lubatud. Kui ma hiljem huvi pärast vaatasin, kas samale ajale uut broneeringut teha saab, siis ei olnud see võimalik. Broneerisin maikuus ja tühistamine toimus augustis, reis ise alles oktoobris. Nüüd vaatasin Bookingust, et põhjuseks oli lisatud "this booking was automatically cancelled using the Self-Service Relocations Mass Issue tool. The accommodation was closed."
Minu jaoks "lahenes" see asi niimoodi, et tegin pangale avalduse tehingu tühistamiseks ja pank vastas, et vastusega läheb kuni 3 kuud.
Kuna leidsin samaks ööks sobivamas kohas ja odavama hotelli, siis tegin uue broneeringu. Paraku ei maandunud lennuk halva ilma tõttu mitte samas linnas ega isegi mitte samas riigis, seega ei jõudnudki ma sel ööl lennujaamast kaugemale. Teise broneeringu raisku läinud raha kohta tegin kindlustusse avalduse, aga eriti ei usu, et vaatamata reisitõrke lisavalikule sealt midagi tagasi saab.
Edit 2 nädalat hiljem: Kindlustus siiski maksis raisku läinud teisena broneeritud hotelliöö kinni. Pangast ootan endiselt vastust.
Mul on paari nädala pärast Amoma kaudu majutus broneeritud ja makstud. Küsisin hotellist järele, nad ütlesid, et kehtib, kuid neile on raha maksmata ja maksku ma kohapeal. Ma pole mõistagi huvitatud topelt maksmisest. Tühistada nad broneeringut ei saavat, tehku ma seda läbi Amoma. Neil pole aga enam kodulehtegi. Pöördusin raha tagasi saamiseks panka, täideti vaidlustamise avaldus. Näis, mis sest saab.