Meeril

Reisisell, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

1 meeldimist
0 postitust
2 kommentaari

10 külastatud riiki, 5% maailma 195st riigist

Viimased kommentaarid

Vikerraadios oli päevi tagasi huvitav kommentaar kohalikku elu-olu rohkem teadvalt Hille Hansolt seoses Istanbuli uue lennujaamaga - kaootilisest üleminekust, lennujaamade vahetamisest (metrooühendus plaanitakse ehitada 2020. aastaks), lennuohutuse aspektidest. Järelkuulatav https://vikerraadio.err.ee/913661/uudis-arp-muller/931631 (lennujaama jutt algab 2.-3. minutist).

Lisan oma kogemuse tühistatud Polish LOT/Nordica/Bul Air lennu hüvitise taotlemisest. Sellest on omajagu aega möödas - lend toimus oktoobris 2017, kuid hüvitise nõudega tegelesin pea 1,5 a hiljem. Lend Amsterdam-Tallinn jäi ära tehnilise rikke tõttu (käivitamise ajal paiskus mootorist välja suurem leek, https://arileht.delfi.ee/news/uudised/mitmed-nordica-lennud-tuhistatud-suudi-tuld-purskav-lennukimootor?id=79833512) - reisijad olid juba lennukis istunud juba 3 tundi, kui teatati, et lend ikkagi tühistatakse ning paluti pöörduda lennujaama infolauda. Terve lennukitäie inimeste ümberbroneerimine uutele lendudele võttis 6-7 tundi aega. Osad reisijad said Tallinnasse tagasi sama päeva õhtul, suurem osa pidi jääma ööbima, mõnedele pakuti tagasilendu ülejärgmiseks päevaks. Ise sain ööbimise Haagis (kuhu pidin enne südaööd rongide-taksoga seiklema, lisaks teetööd raudteel, iseenesest on Hollandis rongiga kerge liikuda). Lennujaamas keegi söögi-vouchereid pakkuma ei tulnud (millele sellisel puhul oleks õigus). Infolaua juurde jõudes küsisin söögi-voucherit, mida kohe üldsegi meelsasti ei tahetud anda, kui ütlesin, et majutuskohta jõuna ilmselt siis, kui köök on juba kinni, siis üsnagi pika hambaga ikka anti, et saaksin lennujaamas ära einestada.

Ise varasemalt ei teadnud, et võiksin kompensatsiooni nõuda, kuid üks tuttav juhtis sellele tähelepanu. Endal jäi teema mõneks ajaks soiku ning alles selle aasta jaanuaris esitasin nõude. LOT/Nordica puhul jäi endal segaseks, et kelle poole siis pöörduda. Otsustasin alustada LOTi kodulehelt, kus eraldiseisvat lennuhüvitise vormi ei leidnud - see on üleüldise kaebuste esitamise alaüksuses. Esitasin LOTile vajaliku info ja dokumendid. Jäin ootama vastust, kuid seda mõistliku aja jooksul (30 p) ei tulnud. Kirjutasin neile uue meeldetuletava kirja, mille peale märtsis tuli juba eestikeelne Nordica vastus, et nõustuvad maksma kompensatsiooni (250 EUR + mu lisakulud transpordile). 
Otsesuhtlus lennufirmaga kandis vilja. Hüvitise nõudmist läbi erinevate lennuabifirmade ei kaalunud.