tripppp

Rändur, liitus Tripiga 11 aastat tagasi


12 meeldimist
2 postitust
160 kommentaari

 

18 külastatud riiki, 9% maailma 195st riigist

2 külastatud linna või piirkonda

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Vabandust, kuid mina tahan küsida neilt, kes väidavad, et on saanud auto nädalaks 57 euro eest...kas te olete ühe nulli ära unustanud või olete kergelt vines või mis teenuste eest nii odavalt antakse?

Award points - 9000, kehtivad kuni 31.01.2018
Soovite?

Nõustun ilmselgelt vihakõnet jõuga allasurunud Meelise arvamusega.
Immigratsioon Lähis-Idast on vägagi üle piiri juba.
arusaadavalt on see probleem pika ajaloolise taustaga, algas sellest ajast, kui eurooplased üritasid kogu maailma koloniseerida ja nüüd inimõiguste taustal üritavad selle eest oma moraalset võlga tasuda "sõjapõgenikke" vastu võttes.
Olen väga rõõmus, et nimetatud põgenikele Eesti kliima ja toetuste vähesus ei meeldi. Palun südamest - ärge muutke tingimusi paremaks!

Üks asi on soodushinnad mingil täitmist vajaval suunal, teine asi on mu poolt eelnevalt nimetatud fjuul damping.
Maakeeli võiks lühidalt seda kirjeldada nii:
suure ja madala(nullilähedase) kütuselisaga lendude paaritamine ühele piletile nii, et kõigile piletil olevatele lendudele rakendub madal(nullilähedane) kütuse lisatasu.
Internet on õpetusi täis, teoorias kõik lihtne, praktikas pole mul endal see õnnestunud, olen vaid mõne korra ostnud pileti tuginedes foorumitest leitud juhistele.
Omalt poolt lisan näite kahe aasta tagusest ajast, kus Finnairiga sai 160 euro eest lennata TLL-HEL-DXB-HEL-GOT, jättes viimase otsa lendamata, oli hind väga hea - Norwegian sel ajal veel HEL-DXB otselendu ei pakkunud.

Asja nimi on "fuel dumping" ja see on omaette teadus.

Sellele küsimusele täpselt vastust ei mäleta, kuid mäletan seda, et lenukisse astudes ja oma piletil märgitud kohti otsides olid need juba hõivatud. Pöördudes stjuardessi poole saime lahke naeratuse osaliseks ning paluti valida hetkel veel vabade kohtade hulgast.

Kas on keegi, kes on ka kindlustusjuhtumi puhul selle firmaga asju ajanud?
Raha oskab iga firma küsida, kuid kas kahju puhul see ka välja antakse?

Kiiretest pakkumistest kinnihaaramiseks on nii Estravelil, kui ka teistel reisibüroodel olemas telefoninumbrid, kuhu helistada. Estravelil on ka skaibiaadress, mille pealt suheldakse üpris kiirelt.
Esialgne broneering võetakse vastu telefoni teel ning kinnitatakse hiljem kahepoolselt kirjalikul teel.

Nimevahetus on vaja igal juhul teha, sest nimi on pileti peal - tegu pole 3-kroonise ühistranspordi piletiga, mille R-Kioskist ostad.

Rahavahetuskurss lennujaamas suht okei. Samas pole põrmugi kulukam võtta raha välja sularahaautomaadist.
Metrooga on Dubais väga hea liigelda, Marinast lennujaama või vanalinna jõudmine käib sujuvalt ja päevapileti hind täitsa mõistlik.

Ise läbi tehtud marsruut:
Finnair: Tallinn - Helsingi - Dubai
Flydubai: Dubai - Colombo - Mattala (uus ja vaikne lennujaam Sri Lanka lõunaosas)
Flydubai pilet maksis edasi-tagasi 190 €, seega on ainus võtmeküsimus, kuidas Tallinnast Dubaisse saada hea hinnaga. Eelmisel aasta sai pileti osta Finnairi veahinnaga 230 € eest...kuid seda ei juhtu iga päev.

Minult saab paari Karli eest.

Kui nüüd eelnev jutt korralikult läbi lugeda, siis võib muidugi öelda, et saab ju küll transiitviisa piirilt: väljud lennukist astud Marhaba boksi, annad neile oma passi, maksada raha viisa ja hotelli eest, ning peale 1-3 tunnist ootamist ongi olemas.
Kuid klassikalist transiitviisat eestlane ei saa.

Julgen väita, et kui vajad AÜE-s hotellimajutust niikuinii, siis on odavam võtta viisa koos hotelliga läbi mõne meie kohaliku büroo.
Elementaarne matemaatika :)

Dubai lennuvälja ja piirikontrolli kohta saan ainult kiitvaid sõnu öelda - kuna viisa oli ette valmistatud, läks alates lennuki maandumisest kuni hotelli jõudmiseni 55 minutit.

Rohkem ei targuta :)

Viisat nii transiit- kui turistiviisa) piirilt ilma igasuguse eelneva ettevalmistuseta, saavad 33 riigi kodanikud.
Citizens of the following countries are eligible for a free-of-charge visit visa at all UAE airports or other points of entry: Australia, Austria, Andorra, Belgium, Brunei, Denmark, France, Finland, Germany, Greece, Hong Kong, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Liechtenstein, Luxembourg, Malaysia, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Republic of Korea, San Marino, Singapore, Spain, Switzerland, Sweden, United States of America, United Kingdom with (Right of Abode in UK) and the Vatican. The visa is valid for 30 days, renewable once.

Kõikide muude riikide kodanikel peab AÜE-sse sisenemiseks olema "sponsor" - kas siis mõni vastuvõttev hotell, turismibüroo või AÜE lennufirma.
Transit visas for passengers arriving at Dubai and Abu Dhabi International Airports can be arranged by Emirates Airline and Etihad Airways for their passengers or by Marhaba Services for those travelling on other airlines. Marhaba Services.

Seega, kui lendad AÜE lennufirmaga sisse ja siis ka edasi, siis korraldavad nemad sulle sponsorina. Järgmine võimalus on võtta abiks Marhaba Services (mõned firmad on veel), kes küsib üpris korraliku kopika transiitviisa eest + lisaks pead neilt vähemalt üheks ööks hotellimajutuse ostma.

Kõik see kena jutt siin lingil.
http://www.uaeinteract.com/travel/visas.asp

Minul oli aega ette valmistuda Dubais läbilennul 70 tunni veetmiseks pool aastat ja ei leidnud mingit võimalust, kuidas saada eesti kodanikuna, Emiratesi või Etihadiga mitte lennates transiitviisat.
Marhaba teenusele eelistasin broneerida endale hotell ja lasta teha viisa Estraveli kaudu - tuli täitsa mõistlik summa.

Kui mahute 96 tunni sisse, siis on okei küll, kuid...kust sa transiitviisa saad? Piirilt eesti kodanik ei saa. Emirates ei tee kah, kuna sa ei lenda nendega edasi.
Seega soovitan ikka mõnel Eesti reisibürool lasta tavaline viisa ette teha.

Kui lend oli õhku tõusnud hommikul Helsingist, teatas stjuuardess: "Tervetuloa Aurinkomatkojen lomalennolle ..."
Aga no see hetkel pole teemaks muidugi :)

Finnair: Tallinn-Helsingi-Dubai, saab piisavalt kiirelt kohale.
On olemas nii öine lend, kui ka hommikune (see küll Aurinko tsarter, kuid Finnairi lehelt saab piletit osta).

Alkoholisõpradele veel lisaks, et Dubai lennujaama tax-freest saab väga meeldiva hinnaga napsu osta, seega pole tarvis kodust kaasa vedada.
Näiteks liitrine Bacardi - 17 USD. Paar nädalat tagasi oli veel pakkumine, et kui ostsid 2 x 1L Bacardit, said ühe poolese veel pealekauba.

Eesti kodanik piiril viisit teha ei saa, peab olema ette organiseeritud.
Kui lendad Emiratesiga, siis saad lasta Emiratesil viisa teha.
Aga teemat on käsitletud:
http://trip.ee/node/27763
http://trip.ee/node/47545

Juhin tähelepanu, et vinge diili hinnaga piletimüük algab 01.01.2014 kell 00:00.
Hetkel on broneeringut teha püüdes nähtaval tavahind.
Sama vinget diili pakub Turkish ka Maldiividele lennuks.

Teemaalgataja soovis minna saartele - seega on Manilasse või Clarki lendamine vaid pool teed - sealt peab veel edasi lendama.
Tõenäoliselt oleks Cebu suht hea koht, kuhu lennata. Cebu Pacificuga saab sinna nt. otse Hong Kongist. Sama firmaga saab ka Hong Kongist otse Kalibosse, mis on Boracayle minekuks täitsa õige lennujaam.

Kiireim ja mugavaim võimalus Tallinnast Filipiinidele saamiseks on siiski Finnairiga TLL-HKI-HKG (õhtul stardid, hommikul oled juba Hong Kongis) ja HKG-st edasi Filipiinidele. Finnairi pilet pole ka üleliia kallis - pikalt ette ostes edasi-tagasi 695 €.
Ilmselt saab erinevate lennufirmadega trikitades ca 100 € odavamalt, kuid aeg ja mugavus on ju ka midagi väärt, või mis?

Ma siiski parandaks küsimust vahepeal.
Küsimus pole mitte selles, palju Transit Visa On Arrival maksab, vaid selles, kas Eesti kodanik üldse saab transiitviisat piiril. Turistiviisa puhul peab asi olema eelorganiseeritud, kas nii on ka transiitviisa puhul?

Paet käis küll nädalake tagasi Araabia emiiridega suhtlemas viisavabaduse teemadel, kuid jumal teab, millal sel ka mingeid tulemusi näha on.