Lennukite areng on liikunud vääramatult suunas, et väiksemad, ühe vahekäiguga lennukid on suutelised lendama aina kaugemale ning lennuulatuse vahe suuremate, kahe vahekäiguga lennukitega pidevalt kahaneb. Reisijate veenmine väiksema lennuki headusest kauglendudel on siiski natuke teine asi. Perspektiiv lennata kuni 10 tundi A320-ga samastub paljudele üsna automaatselt Wizz Airi või easyJeti lennukogemusega ning tekitab juba lennu kestvusele mõeldes paraja tõrke.
Airbus üritab reisijakogemust pikematel lendudel parandada Airpace kontseptsiooniga, mida seni on rakendatud Airbusi suuremate lennukite salongides. Hiljuti tutvustas Airbus oma Airspace täiendatud ideeraamistikku Airbus A320neo lennukite kontekstis, kus mitmed elemendid on üle võetud A350 salongist.
Olulisemad muudatused on A320neo lennukites järgmised:
Tegemist on Airbusi poolt võimaluste tutvustamisega, reaalelus valivad lennufirmad loomulikult ikkagi endale sobivad lahendused. Näiteks pole väga tõenäoline, et lennufirmad sedavõrd avatud sisenemisala kasutusele võtavad. See jätab esimeses reas istuvad reisijad ilma igasugusest privaatsusest.
Praegu käivad A320neo Airspace viimased testid, esimesena näeb uut salongi USA lennufirma JetBlue pardal.
Kõik fotod: Airbus