Viimased kommentaarid

(Tasub muidugi kuupäeva vaadata)

Lufthansa juurutab Chancellor Club staatuse.

  • 100% executive bonus. This leaves the HONs and senators far behind.
  • Automatic upgrades. If there are still business class seats 30 minutes before departure, members of the Chancellor's Club are guaranteed to be upgraded to business class. If you are already traveling in Business Class, you will be upgraded to First Class.
  • If Chancellor's Club members travel in First Class, a flight attendant is parked alone for their service. This is intended to express the renewed appreciation. However, there is a restriction here: This service is not required for op upgrades, since an additional flight attendant must be used on the flights.
  • Guaranteed favorite champagne. Chancelor's Club members can choose their favorite champagne from a selection of over twenty champagnes. This is guaranteed to be brought on board for all long-haul flights from Frankfurt / Munich / Zurich and is only available to you. This eliminates the occasionally frustrating champagne roulette that many HONs know from first class. New members of the Chancellor's Club will initially receive a champagne tasting set delivered to their home.
  • Favorite places guaranteed. Chancellor's Club Members can define their favorite seats in every aircraft type of Lufthansa, Swiss and Austrian Airlines in their profile. Even with a short-term booking you get this seat, even if it is already occupied. This does not apply to the ad hoc upgrades mentioned above shortly before departure.

British Airways peatab kõik lennud Gatwickist. Gatwick on UK nr. 2 lennujaam.

See näeb juba vähemalt piltidelt juba natuke ka välja - kuigi ma ei näe klaasi Laurent-Perrieriga, või mis iganes šampanja seal on.

Samas, lennufirmadel on lennukid olemas (liisitud või enda omad) ja nendega tuleb midagi peale hakata, kui reisimine taastub. Selge see, et esimesena taastuvad kõige kasumlikumad liinid.

Aga teiseks on vaja ka ettevedamist, seega Finnair, Lufthansa, Aeroflot, LOT ja SAS meid vist päris kuivale ei jäta.

Iseküsimus on hindadega. Pakuks siiski, et lennufirmadel on soov rahvas taas "käima tõmmata" ja tuleb periood, kus hakkame nägema mingiks ajaks väga häid hindu. Elu näitab.

Jah, Qatar ja Emirates peavad rahva käima tõmbama, sest näiteks Dubai oli turistide külastatavuselt üks suuremaid suurlinnu enne kriisi algust. Ehk see pole puhtalt lendamise teema, vaid küsimus on majandusele taas elu sisse puhumises. Selle nimel võivad Emirates ja Qatar ohverdada, et muu majandus taastuks. Neil muidugi sedavõrra lihtsam, et mingid EL riigiabi reeglid neid ei piira ja vaadatakse veidi üldisemalt, et mis siis riigi tuludele lõppkokkuvõttes kasulikum on.

Turkish saab olema üks huvitav küsimus. Seni oli nende strateegia olla suurimate ühenduste arvuga lennufirma. Saab näha, kas ja kuidas seda jätkatakse. 

Ja saab näha, kuidas Euroopa odavlennufirmad (Ryan, Wizz, Easy) restardi teevad.

No ma vaatan, et hetkel aasta lõppu äriklassi hinnad ex-OSL ja mujaltki Aasiasse nii mõnelgi lennufirmal 1100-1200€. Vanasti oleks rabatud, nüüd vist veidi kaheldakse.

Mul oli Krügeris sarnane situatsioon. Safariauto läks katki, mingil hetkel saadi liikuma, aga tagasi laagrisse jõudsime pimeduses (peale öösafarite on liikumine siis keelatud). 

Väravad olid juba lahti tehtud ja olime valmis sisse sõitma, kui autotulede valguses jalutas vahetult auto eest kohe lahtiste väravate juurest läbi jahile suunduv lõvipraid. See oli vapustavalt ilus ja samas päris ohtlik - oleks nad väravast laagri suunas astunud...

Pildi tegemine oli sel hetkel muidugi üsna viimane mõte.

@apeks Sinu pilte vaadates tekib alati küsimus, kuidas küll mina nii ei oska. Aitäh jagamast!

Aga ma Aasias elades/liikudes panin tähele selget korrelatsiooni - kui pildimasinat pole, siis hakkab midagi juhtuma. On olnud hetki.

Kolmekordse hüüumärgi kasutamine on vist ka teatav reisitõrge, mida enamasti ei hüvitata.

Condor lendab Mombasast Frankfurti:

  • 27. März 2020, DE8779  Mombasa-Frankfurt

jaanp - huvi pärast, miks sõnade vahele tühikuid panna?

See võibki variant olla, sest sakslasi ja britte on igal pool veel päris palju laokil (sadades tuhandetes).

Ebapopulaarne info: see linn on Helsingi.

Oot, see paistab pildilt ju üksjagu nigelam, kui ntx QR või EK äriklass? Polegi mingit privaatsust? Sellega sõiduks ju raha väga ei tahakski kulutada. Jah, pilt ja reaalsus erinevad jne, aga siiski, kabiini teisest otsast kõigile nähtav olla on ikka veits liig.

Igati vajalik info, et Soome kaudu saaks, aga ei tea, kas see on ametlik poliitika või lihtsalt "seekord vedas"?

Jah, lugeda on, et kõike tehakse, et raha mitte tagastada. Aga lennufirmad peavad seda võimalust pakkuma. Lihtsalt see on tehtud mõne lennufirma poolt väga keeruliseks.

 * Araabia Ühendemiraadid keelavad alates 25. märtsist kogu lennuliikluse, s.h. transiidi. See tähendab, et Emirates, Flydubai, Etihad ja Air Arabia jäävad kaheks nädalaks maa peale. Emirates on teadupoolest maailma suurim Airbus A380 kasutaja, nende lennud Dubai ja Londoni vahel on üks tulusamatest liinidest maailmas.

*Filipiinid ja Myanmar keelasid välismaalastel riiki sisenemise.

* Lõuna-Ameerikas on enamik riike välismaalastele suletud (vähemalt Argentiina, Brasiilia, Kolumbia, Tšiili).

* Indias keelati lisaks rahvusvahelisele lennuliiklusele ka siseriiklikud lennud.

* Singapur ei lase välismaalasi riiki ega luba ka transiiti. Transiit on keelatud ka Hongkongi kaudu.

* Tšarterlennud Sansibari on keelatud ja hotellid suletud

* Lõuna-Aafrika Vabariik sulges piirid.

* Venemaal on ainsa lennufirmana lubatud rahvusvahelisi lende teha Aeroflotil. Või oleks seda õigem nimetada kohustuseks?

* Finnair paneb ka viimase allesjäänud kaugliini Tokyosse kuni 3. maini pausi peale.

Nõus, et võiks aidata. Aga ehk siis muutagi VM töö õhinapõhiseks, kus rahvas kogub ja jagab ise vajalikku infot? Kuskil on igal latil kõrgus, mille alt läbijooksmine nagu enam ei sobi.

Võimalik, et olen ülekohtune, aga paralleelselt on üks teine suhtlus ka ühe riigile kuuluva institutsiooniga, kus antakse oma parim, et ma jumala eest neid reisimist puudutavate küsimustega rahule jätaks. Sellel on isegi nimi olemas - tänapäeval kutsutakse seda nimelt kommunikatsiooniks.

Jah, sai eelnevalt VM lehte vaadatud ja seal oli SkyUp-i lendude kohta kõva null infot. Eeldan, et see null võib kehtida ka muudele lendudele. Näiteks vaatasin, et VM poolt väljareklaamitud lennule Malgast Tallinnasse päris soolase hinna eest kohti pole. Kui ma oleks praegu Malagas, siis tahaksin ilmselt ühte Urmast kõvasti koputada. Leian, et VM info on kõike muud, kui adekvaatne - ja seda tiražeerivad edasi ka teised väljaanded. Kui isegi kõige elementaarsemat infot ei suudeta valitsusasutustes jagada, siis mida meil üldse oodata on? 

 * Cathay Pacific ja Cathay Dragon jätavad alles vaid 4% oma tavapärasest lennuvõimsusest.

Cathay Pacific will operate three flights per week to 12 destinations: London (Heathrow), Los Angeles, Vancouver, Tokyo (Narita), Taipei, New Delhi, Bangkok, Jakarta, Manila, Ho Chi Minh City, Singapore and Sydney.
Cathay Dragon will operate three flights per week to 3 destinations: Beijing, Shanghai (Pudong), and Kuala Lumpur.

* Air India has stopped all international flights.

* Ka Emirates tõmbab väga koomale. Passenger flights operated by Boeing 777-300ER aircraft will continue to following countries: UK, Switzerland, Hong, Thailand, Malaysia, Philippines, Japan, Singapore, South Africa, South Korea, USA and Canada.

* Swiss: ei soovi tagasta piletiraha ja tõmbab koomale. 

From 23 March to 19 April the only long-haul destination served by SWISS will be Newark (EWR) from Zurich. Provisionally, there will be no further long-haul services from Geneva.

* EasyJet jätab alles 10% lendudest.

* Singapore Airlines ja SilkAir jätavad oma 147 lennukist maa peale 138 lennukit. SIA odavlennufirma Scoot jätab 49 lennukist lendama 2.

* Turkish Airlines jätab alles 15% lendudest. Rahvusvahelistest liinidest jäävad alles Addis Abeba, Hongkong, Moskva, New York ja Washington. Turkish lendas muidu 126 riiki. Väike boonus ka lisaks: the company will give a 15% bonus to those who postpone their tickets instead of returning, and 1,000 bonus miles will be given for every 10 euros ($10.76) of the ticket price,

* Etihad ja Qatar Airways pargivad oma A380-d.

* Selle aasta Farnbourogh lennushow jääb ära. Aga ära jäävad ilmselt ka Tokyo Olümpiamängud, mille toimumiseks on Jaapan kulutanud juba 28 miljardit eurot.

* Air Serbia, South African Airways. Copa Airlines (Panama), Air Mauritius ja Kenya Airways peatavad rahvusvahelised lennud.

* Indoneesias on suletud nii Borobudur kui Prambanan, esialgu 29. märtsini.

* Transiitreisid läbi Taiwani ei ole vähemalt kuni 7. aprillini lubatud.

* Itaalias tuvastati kahe koguduse 59 nunnal koroonaviirus.

Nonoh. Huvitav teada igatahes.

Et siis ravum on leitud: langetame alkoaktsiisi?