Viimased kommentaarid

Antud juhul pole pakettreis, vaid lend ja sellele kindlustingimused hästi ei vaata. Kui keegi teab mõnda kindlustusfirmat, kes pakub kaitset pankroti puhul, oleks abiks (laisana ei viitsi ise otsida).

Püüa nüüd aru saada, et soovitud reisi maksumust ei määra ära ühe suuna lennupileti hind suvalisel kuupäeval suvalisest punktist x suvalisse punkti y.

Jah, selliseid ühe suuna hindasid on lademes. Mida soovitad meil selle infoga peale hakata?

Et mida arvata, kui Airbusi PR-tekstist tehakse uudis? Igasuguseid asju testitakse, iseasi, mis reaalselt toimima hakkab. Arvestades, et Airbus teab, et Euroopa õigusruumis päris igat asja ka jälgida ei tasu, võtaks väga rahulikult ehk uudist pole.   

Ja nii lähedki, et peatud asustatud punktides, mida ükski reisijuht ei maini. Soovitaks küll pigem Põhja-Vietnamit, kus hõimud ja rahvariided lihtsalt jäävad ette. Ja pigem just seal, kus ehk oodatagi ei oska. Tõsi, Põhja-Vietnam ei asu Saigoni külje all ja temperatuurid pole seal jaanuaris ka kuigi kõrged. 2 nädalast jääb mõnusaks nautimiseks veidi väheseks.



Kambodža piiril tuleb lihtsalt hoiduda igasugustest abilistest ja tuimalt ise ametniku juurde marssida. "Vabatahtlikel juhatajatel" on üldiselt oma agenda ajada.

Kaplinnas tasub vaadata Gardensi kanti.  Tegevust Kaplinnas peaks jaguma, alates Table Mountainist, mõned rannad, veiniistandused, Hea Lootuse neem, rahvuspargid (mis pole siiski päris Krügeri masti).

Igal pool on võimalik olla. See islam puudutab Malaisias ja Indoneesias teatud piirkondi, muidu on nagu ikka. Indoneesia tunduks neist kahest igas mõttes parem, aga internetiühendusega on seal kohati hõre.

Äkki on piletil midagi lennufirma kohta? Kui Phuketist Bangkokki teenindab Bangkok Airways või Thai Smile, on BKK, odavlennufirmad on DMK, aga nendega jätkulende vaevalt on. 

Muidu huvi pärast, kust sa tead, et pilet on just Phuket-Bangkok, mitte näiteks Phuket-Kuala Lumpur või Phuket-Kuressaare?

Jah, lennukuupäevade vahetus või raha tagasi. Teoreetiliselt peaks Ryanair pakkuma asenduslendu mõne teise lennufirmaga, kuid praktikas ei kipu see toimima. Kui on viitsimist tugevalt pinda käia, siis ehk.

Turu liin avati juulis, aga jah, tõesti vaid mõned kuud seda jagus. 

Airlineroute kirjutab, et Tallinn oli üks viiest liinist, mille Wizz Air vähemalt talveks Lutonist kokku pakkis.

Wizz Air UK in October 2019 is discontinuing 5 routes from London Luton for 2019/20, reflected in recent update on the airline’s website. Affected routes as follow.

London Luton – Bari Last flight 25OCT19
London Luton – Catania Last flight 26OCT19
London Luton – Ljubljana Last flight 25OCT19
London Luton – Tallinn Last flight 23OCT19
London Luton – Turku Last flight 01OCT19

There are no updates whether these routes will be resumed in summer 2020 season for the moment.

Kust sellise leidsid? (Nimi on küll a la "mina, koer ja kass")


Nii palju on aru saada:
CitizenPlane offers tour operators, charter brokers and small airlines an online platform to de-stock part of their unsold air inventory online instantly.

Siem Reapis paned 30 USD (või 32 USD, kui passipilti pole) valmis ja 10 minutiga on viisa käes, kui teisi lennukeid samal ajal pole. Raha ei pea olema täpne, annavad tagasi.


Vietnamisse saab e-viisaga. Katsetatud, toimib kenasti.

Wizzi puhul võib asi olla muidugi ka selles, et neil on lennukit mujale vaja. Nad on viimasel ajal välja kuulutanud hullult uusi liine.

Üldiselt ei riskiks Ryanairiga üheski lennujaamas alla 1,5 h kestva ümberistumisajaga. Ryanairi viimane statistika lendude täpsuse kohapealt on samuti alla käinud.

Ma pidin selili kukkuma, kui Mihkel (mihkels999) teatas, et on oma esimesel Keenia reisil Nairobis Dagoreti Cornerile sattunud. Mulle päris igapäevane asi tookord, aga no andke andeks, sinna niisama üks inimene lihtsalt ei satu. Ja siiski...

Ses plaanis jah õige märkus, et sõltub reisikaaslastest. Meil sattusid kokku kaks täielikku piisava reisikogemusega pohuisti. Me ei oodanud reisilt midagi ja tulemus polnud laita. Eks see kohati ikka päris kreisi oli.

Nojaa: Päris ilma plaanita lähen naisega ostlema, see on täiesti ettearvamatu. Kohe näha, et mehel on piisav elukogemus.

Ootaks igaljuhul muljeid. Hiina lennufirmad on muidu "väikse kiiksuga" ja isiklikult neid väldiks. Ma muidugi väga valiv ka. Sain China Southerniga lennates upgrade'i 13 tunnisel lennul äriklassi, aga nojah, nojah...

Kuna nad üldiselt Englishit ei räägi, siis nende taktika on sind lihtsalt ignoreerida. Facesaving vist.

Teatav võimalus eksisteerib, kui otsida kusagil novembris "kuivade" lennufirmadega. Saudia ja Kuwait kohati midagi päris soodsalt Aasiasse ja Aafrikasse pakuvad, aga siis tuleb mõnda Euroopa suuremasse lennujaama saada.

Muidu, jah, aasta kõige kallim aeg lendamiseks.

Lähete  kohale, uurite hindu ja pakutavat paarist reisibüroost ja võtate imestada, et asi on tunduvalt odavam, kui kusagilt internetist leitu.

Must-see kohta niipalju, et see kattub üsna paljuski sellega, mida reisijuhtides pole.

Kuidas oleks, kui kirjutaks lihtsalt peenutsemata rikša või tuk-tuk?