veigo

Reisiguru ja toimetuse liige, liitus Tripiga 18 aastat tagasi
340 meeldimist
925 postitust / 901 kommentaari
25 (4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Maafushi on Maldiivide üks suurimaid ja ilmselt kõige populaarsem saar. Kuna öömaju ja muud turismi infrastruktuuri on Maldiivide kohta palju, siis on seal lihtne turistina hakkama saada. Aga romantikat ja privaatsust sealt väga ei leia ja randa on ka üsna vähe. Seetõttu viiakse turiste naabersaartele.

Sellel teemal on palju juttu olnud siin ja veel mitmetes postitustes. Palun tutvu kõige pealt nedega. Sinu küsimusele pole võimalik vastata, sest keegi ei tea, mis oli edasilükkamise põhjuseks. Põhimõtteliselt peaks lennufirma sulle ise kompensatsiooni pakkuma, kuid arusaadav, et seda ei tehta. Pöörduda tuleb lennufirma poole 2 aasta jooksul.

Piiril väljastatakse kahte tüüpi viisasid - tavaline turismiviisa (T), 30 USD ja nn business, ka ordinary visa (E), 35 USD. Mõlemad kehtivad 30 päeva, kuid business/ordinary visa (mis oma sisult on samuti turismiviisa) on pikendatav sisuliselt lõpmatult.
Mõlemad on ühekordseks sisenemiseks, multiple entry on võimalik ainult pikendatud business/ordinary visa olemasolul. Mis ilmselt pole hetkel teemaks. Seega, jah, Kambodžast väljudes ja tagasi tulles on vajalik 2 viisat, sest mitmekordset viisat lühikülastuse puhul ei eksisteeri.
Ja pole suurt mõtet e-viisaga jahmerdada.

Veidi allpool sama teema juba olemas.

@kalur Raigol ja sul on täpselt samamoodi õigus. Kõik sõltub vaatenurgast. Sul on täiesti aktsepteeritavad argumendid niigi, milleks siis karjuda?

Viru Reiside jamasid puudutavaid teemasid on Trip.ee foorumis kümnetes ja varsti jõuame vist sadadeni. Nii palju võin aastatepikkusest kogemusest öelda, et mis iganes ka poleks juhtunud, tuleb teemasse alati Viru Reise kiitev postitus. Ka see pole 20 aasta jooksul põrmugi muutunud.

@neandertaal Mina olen alati valmis tunnistama, et esitan rumalaid küsimusi, aga samas ei tee nii autoriteetne ekspertarvamus, et ma lihtsalt loll olen, mind justkui kuidagi targemaks. Ma soovisin ilma igasuguse tagamõtteta lihtsalt teada, miks seda rännakut ette võetakse. Ja tore, kui seda lahti seletatakse. Ilmselt võivad erinevatel inimestel olla erinevad põhjused, aga kui selle kohta küsimine kellegi automaatselt lolliks teeb, siis täielikult aktsepteerin. Selles liigas on konkurents niigi tihe.

Kui autoga sõitmisest rääkida, siis on olemas mitu Itaaliat. Üks põhjas, teine seal lõuna pool. Kui Napolis suudad probleemideta liigelda, suudad seda igal pool Itaalias. Lõunas pole põhiline liikluseeskirjad, vaid anna märku, mida kavatsed teha, ja siis kindlasti ka tee seda (isegi, kui see tundub väga-väga hullumeelne), sest muidu on jama majas. Kõik ju ootasid, et sa teed selle kreisi manöövri. See muidugi rohkem Napoli värk, ega igal pool nii hull pole.

Kõik piisavalt hästi üle-eelmises postituses ära seletatud. Mida kauem mõtled, seda kallimaks sellistel tingimustel läheb. Mõnevõrra soodsam oli mitmeid kuid tagasi, aga mis sest teadmisest nüüd kasu. Eks see ole otsustamise küsimus, kas Aeroflot üsna paljudel päevadel 759€ ja LOT+UAI 483€ on hinda väärt või ei.

Kuulge, seletage, miks te seda teete või mis see elule juurde annab? Lihtsalt huvitab.

Viktori kommentaar läheb vist ajalukku. Parem kui Kivirähk, hingest tulnud ja väga õpetlik.

Ma siin ühineks ka selle seltskonnaga, kes algatuseks Roomat soovitavad. Mulle meeldib Napoli teatava nurga alt kaugelt rohkem, kui Rooma, aga esimeseks kogemuseks võtaks kindlasti Rooma. Sai seal kunagi pool kuud veedetud ja tulemuseks oli tunne, et ei näinudki midagi.

Arba Minch on Etioopia kontekstis täitsa mõnus linn. Aga vähegi tasemel tuurikorraldajad pesitsevad kõik pealinnas. Seega see Arba Minchi lendamine väga suurt mõtet ei oma.
Põhimõtteliselt on teil Omo ja Addise vahel valikus 2 teed. Üks on see otsetee, teine Bishoftu ja Adama kaudu. Selle Adama tee ehitasid nad paar aastat tagasi kiirteeks, ikka väga vinge värk, täielik autobahn miinus autod. Soovitaks peatuda Bishoftus. Kõikides reisijuhtides suht null-linn, aga lademes odavaid ja kvaliteetseid hotelle ja söögikohti. Pluss ümbritsevad kraatrijärved. Ziway on ka teatavas mõttes lahe koht. Kui sattuda sinna reedel või laupäeval, siis saab kena ülevaate Etioopia prostitutsiooniturust.
Ja veel soovitus: käige ära Hararis. Ning ma ei märganud, et reisiplaanis oleks Lalibela.

Mulle meeldis Berliinis üks odav püstijalabaar Alexanderplatzil (seljaga torni poole paremat kätt), kus õlu koos toiduga on väga mõistliku hinnaga (on see ikka veel olemas?). Teine koht, kus püüan Berliinis alati ära käia, on Tiergartenis asuv õlleaed. Söök on selline tavaline, aga seal on muidu väga mõnus tiksuda.

Interenet on karm värk. Midagi pole teha.
Raivo võttis üsna hästi kokku vana tõe: mida küsid, seda ka saad. Keegi siin ei ole pahatahtlik, aga postitus lihtsalt provotseeris ironiseerima. Korrektsemalt: arvamust avaldama.

Justkui veidi kallivõitu tundub see pakkumine. Kuna Phnom Penhist nagunii pääsu pole, läheks sinna pigem bussiga (Giant Ibis on ok) ja sealt siis edasi taksoga.
Kampong Chhangist sai korra läbi sõidetud, täiesti mittemidagiütlev linn, nagu neid Kagu-Aasias sadades leidub. Samas peaks seal olema võimalik rentida paat ja minna ujuvkülasid vaatama. Isiklikult jätsid need Kambodža ujuvkülad suhteliselt leigeks, aga kui näinud pole, siis miks mitte. 1,5 h peaks mingi tiiru tehtud saama.

Miks küll teha piletitest lahtisaamine endale nii keeruliseks?

  • Ausalt, kes see ikka viitsib sulle kirjutada? TLL-LED pole mingi defitsiitne liin.
  • Mis on "odav"? 50 eurot, 250 eurot? 3600 eurot? Miks peab nuputama? Kas hind on mingi saladus, mida ei taha avalikult välja öelda? Kui, siis tekib küsimus, miks? Kas udutamine suurendab potentsiaalsete ostjate pöördumise tõenäosust?
  • Missugused on nimevahetusega või muud ümbervormistamisega seotud võimalikud kulud?
  • Mis hinna sisse kuulub ja mis ei kuulu?

Jah, õige märkus, Visa on arrival seal ei kehti,

Sellele küsimusele on päris keeruline vastata. Olles Keenias elanud, pole ma ilmselt sama objektiivne, kui mõned päevad kohal viibinud inimesed,
Mis on vahe? Hinnatase on laias laastus sama. Turvalisus? Sama. Ära roni õhtul välja. Toit? Sama jama mõlemas riigis. Nende maitse(tus) on omaette värk. Rannad? Selle üle oleme seal Kadriga (meie aukonsul Keenias ja tõsiselt fantastiline infoallikas) puid ja maid jaganud. Aga võta Keenias Watamu, Lamu ja Diani. Tansaanias Sansibar.

Vabalt saab maapiiril. Zimbabwest minnes polnud küll probleeme.

Vau! See on Trip.ee läbi aegade kõige intellektuaalsem küsimustik. Vastamine võttis päris võhmale, sest mitmes kohas jäi erialastest teadmistest lihtsalt puudu. Kahtlustan, et ma ei pruugi olla ainus. Kui küsimustele vastamine on loterii, ei pruugi vastused päris tegelikkust kajastada.

  1. Vastamiseks tuleks teada, mis rahvusparki silmas peetakse. Sellest sõltub ka hind. Maasai Mara kohapealne tavahind on 110 € päev ja vahet pole, kust võtad. Netis on muidugi täiesti teised hinnad. Kui vaja, võin vahendada.
  2. Üldine hinnatase on varieeruv. Pudelivesi on minimaalselt 0,6€ /1,5 liitrit, mullivesi sellest kaugelt kallim ja saadaval põhiliselt vaid Nakumattis. Ühistransport on väga odav, kuid sõltub kellaajast. Üldiselt on Eesti odavam, aga sõltub väga palju, mida ja kus teha. Asju teades on Keenia lollakalt odav, kuid kohati tõesti absurdselt kallis. Näiteks vähegi korralikumas kohas ei häbeneta täiesti tavalise pasta eest vähemalt 10 eurot küsida.
  3. Ühistransport on täiesti ohutu. Kohati mingeid lolle leidub, aga see on pigem väga harv erand (kogesin 1x aastas).
  4. Selliseid mitteturistikaid randu leiad Lamu saarel näiteks Shela lähedal. Oled suht ihuüksi. Aga ära sinna Malindist pigem bussiga sõida. Veidi riskantne.


Sõltub, mis nurga alt küsida. Kas maksmiseks või automaadist raha võtmiseks? Ida-Aafrikas suurt vahet pole, maksta saab kaardiga põhiliselt ainult suurtes kaubanduskeskustes. Safari eest saab tavaliselt samuti kaardiga maksta, aga siis keevitatakse vähemalt 5% otsa. Automaadist raha võttes toimivad mõlemad. Ise kasutasin põhiliselt MasterCardi. Eelistatud sularahaautomaat on Barclays panga oma.