veigo

Reisiguru ja toimetuse liige, liitus Tripiga 18 aastat tagasi
350 meeldimist
965 postitust / 928 kommentaari
25 (4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Märtsis algab vihmperiood. Teoreetiliselt, sest sel aastal on Tais kõvasti sadanud, aga mujal Kagu-Aasias mitte nii väga.

AndresR, millal viimati Keenias käisid? Reisi planeerides toetuks ma samuti Postimehe infole. Kaugelt adekvaatsem, kui Trip.ee reisijate otsene kogemus.

Vaata kaarti ja näed, et Keenia asub Aafrikas. Ära väga üle põe. Keenias on kõik väga suhteline. Tõenäosus, et keegi probleemi tekiteb, on nullilähedane. Ja kui tekib situatsioon, siis aja nad naerma. Eesti ja Keenia huumorimeel on päris sarnane, aga nad kohutavalt armastavad naerda ja unustavad hetkega kõik oma töökohustused. Mitte keegi ei kontrolli su pagasit.

Hakkab kogunema. Nüüd tundub juba, et 2 päeva jääb väheks.

Eurode vahetamine kohalikuks rahaks on alati soodsam, vahet pole, kus. Jääb ära pankade nöörimistasu. Jätame lennujaamad välja, kuigi kohati on sealgi hea kurss. Võtaks mingi osa sularaha ja ülejäänud siis automaadist. Turvalisusel on ka mingi hind.

Väga huvitav info. Polnud teadlikki sellisest võimalusest. Aitäh jagamast! Mis raha nad viisa jaoks soovivad?

Hea teada erinevaid kogemusi. Keenias ja Tansaanias on 3-päevase odava safari eelarve kokku umbes 350 USD pluss jootraha. See sisaldab majutust korralikes telkides (vannituba, WC ja soe vesi olemas), hommiku- ja lõunasööki, enamasti ka õhtusööki. Odava ja kallima safari ainuke vahe ongi majutuses. Väga suur vahe tekib sisse, kui majutus on pargis sees. See on väga kallis ja luksuslik, kuid sel juhul võid parimal juhul Animal Planetit 24 tundi live's vaadata.

Pole ise teinud, aga peaks toimima nii: Hat Lek piiripunkt -> Laem Sok, kust saab paadiga üle. Madalhooajal on liiklust vähem.

Võtame siis asja lahti:

Tickets.ee on osa sellisest moodustisest nagu TTN. Selle alla kuuluvad (andmed on pärit aadressilt avia.tickets.ua/en/content/about.html.

The company was founded in Ukraine in 2009 with the launch of an online travel agency Tickets.UA. Now, TTN offers travel services under brands – Tickets, KissAndFly, Mytickets, Travelfrom. Company's headquarters is in Vienna, Austria. TTN is represented in
Ukraine — Tickets.ua
Russia – Tickets.ru
Poland – Tickets.pl
Moldova – Tickets.md
Kazakhstan – Tickets.kz
Azerbaijan – Tickets.az
Estonia – Tickets.ee
Belarus – Tickets.by
Kyrgyzstan – Tickets.kg
Uzbekistan – Tickets.uz
Armenia – Tickets.am
Turkey – Tickets.com.tr
Romania – Kissandfly.ro
Germany – Kissandfly.de
Austria – Kissandfly.at
the U.S. – Kissandfly.com
Nigeria — Kissandfly.ng
Mexico – Kissandfly.mx
Italy – Kissandfly.it
Iran – Kissandfly.ir
the UAE – Mytickets.ae
Spain – Travelfrom.es

Minnes kissandfly.de lehele, pakutakse supporti järgmistel kontaktidel:
TTN GmbH, Tuchlauben 7A, 1010 Wien, Österreich.
TTN Eesti OU, 21 Pae St., Tallinn, Estland, 11415.
Panda Investments (UK) LTD, 5 Percy Street, Las Suite, London W1T 1DG, Vereinigtes Königreich.

Mis on TTN Eesti OÜ?
Esmakande kpv. 26.04.16
Põhikapital 2 500 EUR
Juhatuse liikmed Ihor Hrabovych, Andriy Inhulskyy

Arvamused kissandfly kohta tasuvad guugeldamist.

Võib tõesti olla, et Emirates on Stockholmi lennates odavaim variant. Stockholm on päris tihti kauglendude alustamiseks üks parimaid alguskohti. Aga veidi ootamatu, et rootslane Stockholmi suunduval lennul juba sedavõrd haruldane nähtus on. Positiivse poolena - EU passisabas oli vaid paar inimest ja mul oli parasjagu kiire.

See teema oli mõeldud vaba teema alla, aga tehnilistel põhjustel see päris hästi ei funka.
Ma siiski loodaks viisakuse piiridesse jäävaid arvamusi.

Minu käimisest on mõnda aega möödas, aga kahtlustan, et ega seal eriti midagi muutunud pole. Jah, Zimbabwe on cash-only riik ja dollareid võiks kaasas olla pigem rohkem, kui vähem. Väikseid kupüüre kulub mõnuga. ATM-e linnades leiab, aga nende praktiline väärtus meile on null. Tasub muidugi uurida, et äkki on Harares mõni pangakontor valmis krediitkaardiga sularaha andma.
Kui see rahajama välja arvata, siis Zimbabwe on igavesti lahe riik muidu.

Keskmisel khmeril puudub maailmapildis selline kontseptsioon nagu kvaliteet (v.a. riisi puhul). Nad lihtsalt ei tule selle pealegi, et asju võiks ka paremini teha või et see kellelegi korda läheb.

Kusagil on vaja värvida - pole vahet, et veidi mökerdame. Parandasime asfaldis augu ära - nädala pärast laguneb, kuigi see ei tohiks teoreetiliselt võimalik olla. Jalgrattal parandati lekkiv ventiil ära - hommikuks on kumm tühi. Pesu pestakse sulle odavaima saadaoleva pulbriga, mis tähendab, et riided tuleb kandmiseks üle pesta. Enamik riideid toodetakse kõige odavamast saadaolevast materjalist. Käsipesu puhul kestavad need ehk kauem, kuid masinpesu puhul võib pilt peale teist pesukorda päris nukker olla. H&M kvaliteet on tõepoolest juba kõva sõna.

Võimalik, et see tuleneb sellest, et Kambodžas kuulub kesklassi võrreldes Tai või Malaisiaga ikkagi suhteliselt väike seltskond. Kui on olemas arvestatava suurusega keskklass, tekivad kohe ka soovid parema kvaliteedi järgi. Kui pole kogemust paremate asjadega, ei oska ju tahtagi ja valdabki see "vahet pole" mõtlemine ja üksteisele rehepapi tegemine on sama rahvuslik harrastus nagu loteriid.

Sellise hinnaga leiab null ostusoovi. Miks peaks keegi ostma kellegi käest pileteid, kuhu lisandub veel nimemuutmistasu (tavaliselt see nii on), kui üsna sama hinnaga piletid on vabalt ka täitsa muidu saadaval.

Kui lasta hinda vähemalt 100€ alla, võiks huvi ju tekkida küll.

Ma polnud ka varem sellise lennufirmaga lennanud, aga paar nädalat tagasi sai neid kasutatud, kokku 4 lendu. Lendasin käsipagasiga, mis mahtus mõõtmetesse (kuid kahel korral mitte kaalu). Ainult Tallinnas sooviti kaaluda, kuid ülekaalu pärast ei kobisetud. Mõõtudega polnud kellelgi asja. Lennujaamad olid ARN, RIX, TLL.

Koos maksudega kujuneb Siem Reap - Shanoukville lennupileti hinnaks 27 USD üks suund ehk edasi-tagasi 54 USD. Vähemalt 2017. aasta jooksul on sellise hinnaga piletid kogu aeg saadaval olnud.

Kui on pikem kohapeal olek, siis on mõttekas korter või maja üürida. Lühemaks perioodiks on see veidi kallim, aga mitte ülemäära. Põhimõtteliselt on valida kahte sorti elamist - kas kohalikus stiilis või Lääne inimese vajadusi arvestades. Soovitaks seda viimast varianti koos tehnikaga. See tehnika varieerub, aga vähemalt pesumasin ja pliit peaks igal pool olema. Hindu pakutakse muidugi igasuguseid, kuid sellise ok elamise hinnad algavad 250-300 dollarist kuu. Ütleme, et 500 dollariga võiks juba päris mõnusa elamise saada, kuid näiteks Phnom Penhis leiab kaugelt kallimaid pakkumisi. Kui on basseinisoov, tuleb samuti juurde arvestada.

Soovitaks leida maakler, kes tegeleb välismaalastega ja teab nende ootusi. Kohalikule turule suunatud maaklerite peale pole mõtet sekunditki kulutada. Loomulikult leiab pakkumisi ka veebist, aga need on tavaliselt nii kolmandiku kuni poole võrra üle hinnatud. Palju infot liigub FB-s, aga sealgi on igasuguseid kullaotsijaid.

Ai, mulle meeldib, kuidas tõlgendustest sünnivad kuulujutud. Korduvalt maailma parimaks tunnistatud lennufirma Qatar Airways on ebasümpaatne ja on tekkinud kahtlus, et Katar sulges Katari riigi omanduses olevale lennufirmale oma õhuruumi. Palun lahkelt jätkata, saab jälle igatpidi targemaks.

Vietnamis on kaks suuremat rahvusvahelist lennujaama - Hanois ja Ho Chi Minh Citys. Kuna üks asub põhjas, teine lõunas, mõjutab juba valitud lennujaam reisi ülesehitust küllalt palju. Loomulikult on võimalik ka lend ühte, tagasilend teisest linnast, aga algatuseks võiks vaadata lennujaama sobivust plaanitud reisikava ja reisi toimumise ajaga (nt. põhja pool mägedes ei pruugi talvel väga soe olla).

Igasuguseid alternatiive võib ju välja pakkuda, aga kuna ajaline vabadus või piirangud pole teada, siis pole neid mõttet välja käia, et pärast teada saada, et, oi, aga tahaks selle ühe puhkusenädalaga kogu Vietnami ära näha ja lisaks ka Kambodžasse põigata.

Lennujaamast saab kesklinna mugavalt metrooga. Sõltuvalt soovitud peatusest üks kuni kaks ümberistumist.

Ostaks ära. Esiteks on AirAsia soodukad selleks perioodiks läbi (kuigi vähemalt üks tuleb ilmselt veel), teiseks ei pruugi sealt mingit hinnavõitu saada, kui kuupäevad enam-vähem paigas. Ainuke tasu, millest pole ilmselt pääsu pole, on deebit/krediitkaardi makse. Äraantav pagas, pardatoit ja muu on enda valida.

Maafushi on Maldiivide üks suurimaid ja ilmselt kõige populaarsem saar. Kuna öömaju ja muud turismi infrastruktuuri on Maldiivide kohta palju, siis on seal lihtne turistina hakkama saada. Aga romantikat ja privaatsust sealt väga ei leia ja randa on ka üsna vähe. Seetõttu viiakse turiste naabersaartele.

Sellel teemal on palju juttu olnud siin ja veel mitmetes postitustes. Palun tutvu kõige pealt nedega. Sinu küsimusele pole võimalik vastata, sest keegi ei tea, mis oli edasilükkamise põhjuseks. Põhimõtteliselt peaks lennufirma sulle ise kompensatsiooni pakkuma, kuid arusaadav, et seda ei tehta. Pöörduda tuleb lennufirma poole 2 aasta jooksul.

Piiril väljastatakse kahte tüüpi viisasid - tavaline turismiviisa (T), 30 USD ja nn business, ka ordinary visa (E), 35 USD. Mõlemad kehtivad 30 päeva, kuid business/ordinary visa (mis oma sisult on samuti turismiviisa) on pikendatav sisuliselt lõpmatult.
Mõlemad on ühekordseks sisenemiseks, multiple entry on võimalik ainult pikendatud business/ordinary visa olemasolul. Mis ilmselt pole hetkel teemaks. Seega, jah, Kambodžast väljudes ja tagasi tulles on vajalik 2 viisat, sest mitmekordset viisat lühikülastuse puhul ei eksisteeri.
Ja pole suurt mõtet e-viisaga jahmerdada.

Veidi allpool sama teema juba olemas.