Viimased kommentaarid

Eelnevates postitustes on kõik vajalik öeldud. Viisa vormistatakse lennujaamas täidetud viisataotluse alusel. Annad raha (USD-s), passi ja avalduse, viisaga passi saad kätte mõned meetrid eemal, kui hüütakse nimepidi. Kui passipilti endal kaasas pole, küsitakse 2 USD lisaks. Lennukis jaotatakse maale sisenemise ja väljumise formular (entry&departure card) pluss tollideklaratsioon, mis ei huvita mitte kedagi. 

See teema on hõõgunud mõnda aega.  Ryanair teatas vastuseks ametiühingutele, et Weezega on finito, kuigi lennud enamasti jätkusid. Polnud lihtsalt suurem lennubaas enam. Samas, see võib olla veidi seotud ka sellega, et Ryanair on FRA-s jala maha saanud. BRE on iselugu. Weeze toimis seni nagunii ainult tänu kohalikule toetusele, nagu Finnair Tartust.

Mis puudutab ametiühinguid, siis antud juhul olen nende poolel. Ryanairi suhtumine töötajatesse on loetu põhjal piinlikult halb. Olgu siis tulemuseks liinide sulgemine, aga mingi tsivilisatsioon võiks 21. sajandil ikka olla.
Mulle tundub, et Ryanair mängib veidi tulega, katsetades, kui kaugele Euroopa tarbijakaitse- või misiganes organisatsioonid lasevad neil minna. Nad üritavad ametiühingutega ja kõigiga sõdida, aga tundub, et võimalused jäävad aina ahtamaks.  Sakslased on oma turu (loe: LH) kaitsega eriti silma paistnud. Ryanairi järgmine streik poleks samuti suurem uudis.

Igas riigis on ju erinevad operaatorid ja levi katteala sõltub,  kus reisid. Mõnes riigis saab hakkama ühe operaatoriga, teisal (Indoneesias näiteks) võib kohati vaja minna kaht. Üdiselt võta lennujaamast  esimene ettejuhtuv variant (kuigi tuntuim operaator on enamasti parim) ja väga alt ei lähe. Ma olen seda varianti kõikjal SEA-s kasutanud. Pikema peatumise korral vast eri variandid.

Kuni uue aastani ei maandu Istanbuli uues lennujaamas ükski rahvusvaheline lend, välja arvatud Turkishi lennud Bakuust. See avamine oli pigem Erdogani egotripp, kus sai Kõrgõstani ja Albaania presidente võõrustada. Suhteliselt avalikult  räägitakse, et uue lennujaama valmimiseks on vaja veelgi rohkem aega. Türgi riigimeedias tõlgitakse väljend "asjad on veidi pees" inglise keelde kui "soft opening". Seni arvestage ikka vana lennujaamaga. 

Uue lennujaama ajutine kood on ISL. Kuni kolimiseni maanduvad lennud senisesse Atatürgi lennujaama ehk IST, mis saab kunagi tulevikus taas Istanbuli uue rahvusvahelise lennujaama koodiks.

TLL-ZRH eest üle 200 maksta pole vast mõtet. AirBalticul on juuliks lademes hindu mugavate ümberistumistega lendudele ~175€ eest. Õiget hetke oodates saaks selle nii 130-140 euro peale.

Ka LOT annab nii 200€ kanti hindu. 
Lufthansaga on see asi, et nad viskavad esialgu mingid ulmehinnad välja ja pärast hakkavad neid vaikselt korrigeerima, kuid viimase hetke soodukaid nad ei tee.

@Nile Delta Tuletan meelde, et sa pole mitte kusagil messangeris sõpradega lühisõnumeid vahetamas, vaid Trip.ee foorumis.

Palun kasuta otsingut ja saad vastused! https://trip.ee/foorum/uldfoorum/turkish-airlines-ja-tasuta-oeoebimine

Palun siia vastuseid mitte postitada, sest see küsimus kaob siit peatselt.

Ma senini mõistatan, miks Ida-Aafrikasse minnes eurosid dollariteks vahetatakse. Nagu ka seda, miks erinevate pankade kursse ei võrrelda. Kui see pole oluline, siis esimene pank või vähe korralikuma panga ATM ja raha tuleb.

Lamut ja Watamut on keeruline võrrelda. Ikka suht erinevad üksteisest. Watamu on populaarne Itaalia puhkusekoloonia (loomulikult on seal ka teisi rahvusi), Lamu on senini veel selline teatav klassikaline "suahiili rannik".


Ei tea ju, mis kriteeriumid on. Lamus on rohkem näha, tuleb õlle järele teatavatasse paikadesse minna, autotransporti pole, rannad on veidi eemal (Shela jm).

Kui lihtsalt mõnus puhkus, siis Watamu, kui sellise kohaliku iseloomuga, siis Lamu.

Watamu on suurepärane. Väiksem, vaiksem ja ilus . Malindi on ausalt öeldes üks paras urgas, kuigi seal võib džunglitrummiga väga laheda majutuse leida.

Idee poolest kehtib Keenia viisa 90 päeva ja Ida-Aafrikast tulles puhul on see kehtivusaja jooksul mitmekordseks sisenemiseks.  Aga räägin siin sellest passi kleebitava viisa kogemusest.  E-viisa koha pealt sõna ei võtaks. Üldiselt on selleks puhuks see Ida-Aafrika viisa, mis maksab 100 USD.

Muret võib alati tunda, aga kas selleks tingimata ka tarvidust on? Kui mingit infot ei ole laekunud, siis pole põhjust muretsemiseks. 3-4 päeva enne lendu võiks igaks juhuks vaada, kas lennuajad on veel paigas. Mytrip.com ei muuda lennuaegu, seda teeb (kui teeb) lennufirma. Jah, lennuaegade muutus on võimalik, kuid kauglendude puhul suurematest lennujaamadest on see üsna ebatõenäoline, sest lennufirmadel on oma ettenähtud slotid (kindlad maandumis- ja õhkutõusmisajad) .  Kui sul on aga ostetud näiteks Etioopia siselennud, siis paneks ennast pigem valmis, et lend väljakuulutatud ajal ei välju.

Kas me siin nüüd pisut liiga vaba käega ei üldista?

See on Tallinna Lennujaama omapära, et nad kohati ei tunnista Keenia VOA olemasolu ja ei taha lennukisse lasta. Aastaid juba. Meelerahu huvides võiks e-viisa enne teha. Viisa saamise kiirus piiril ei sõltu suurt sellest, kas sul on e-viisa või täidad taotluse kohapeal. See on kinni hetke järjekorra pikkusest. Üldjuhul käivad asjad väga kiiresti.

Jetstaril on reedel 12.10. alates 09:00 (Eesti aja järgi 04:00) soodusmüük 0$ pluss maksud 48-67 SGD/suund. Ehk leiab midagi.

Kui neljale, siis see hind on soodne. Singapurist ongi suht kallis lennata. Võid muidugi reedeti vaadata, mida Jetstar parasjagu pakub (nende soodukate päev), aga edasi-tagasi reisi puhul mingit suurt soodustust loota pole, eriti, kui kuupäevad enam-vähem paigas.  

@zolotoy Kõik reisijad ei pruugi olla "tavainimesed".

Esialgu paistab kõik jah väga lihtne ja automaatne, kuid ilmselt selguvad nüansid viisataotluse täitmise käigus. Ma arvan, et Sharekiga tasuks eelnevalt kontakteeruda ja pärida, kas on mingeid piiranguid. Teoreetiliselt saavad naised nüüd Saudi Araabiasse üksi reisida, kui nad on vähemalt 25 aastat vanad.  

Aprillis lubatud turismiviisa andmine pole endiselt käiku läinud. Uus ja hetkel ilmselt ainus võimalus on taotleda "spordiviisa".  Detsembris toimub SA-s vormel E etapp ja kui osta sinna pilet, on võimalik taotleda e-viisat aadressil www.sharek.sa/formulae.

Myra Residence on kesklinnast veidi eemal, aga väga mõistliku koha peal. Suhteliselt vaikne kõrvaltänav heas rajoonis. Kohe lähedal on Ngong Road, kust on palju busse kesklinna. Lähedal on Uchumi supermarket (mis on väheseid kohti Nairobis, kus müüakse normaalset Uganda õlut), pitsa ja veel üks kiirtoidu koht. Lähedal on ka teine kaubanduskeskus Prestige, kus on erinevaid söögikohti nii tükki 10. 

Ootaks kõigepealt ära. 

Kui vaadata põhja poole, siis TUIfly Nordic ilmselt lõpetab TUI Nordicu reiside teenidamise Helsingist, Kopenhaagenist ja Oslost. Plaan on lende sisse osta Taani charterlende teenindavalt firmalt Jet Time, Norras Norwegianilt. Näis, mis lennufirma lennuk Eestist istumise alla antakse. 

Lastega ei pingutaks liialt üle, aga visake korraks pilk Türgi siselendude hindadele. Ühest riigi otsast teise võib saada nii 25 euroga. Miks mitte tõesti avastama minna ja võtta lend sihtpunkti, millest te kunagi varem kuulnud  pole? Türgis on muidu päris korralik bussiliiklus, aga bussijaamad asuvad enamasti pärapõrgus.

Oktoobris on Vahemeri veel ka suhteliselt soe. Mingi aja tasub kuskil vee ääres olla.

Vihjaks Jensile, et sellist riiki nagu Taimaa Eesti keeleruumis tedaolevalt ei eksisteeri. Või tuleks öelda ka Leedumaa, Ukrainamaa, Hispaaniamaa, Itaaliamaa, Soomemaa, Maltamaa, Poolamaa, Vietnamimaa, Singapurimaa, Indoneesiamaa, Ameerika Ühendriikidemaa, Ugandamaa, Ühendkuningriikidemaa, Marokomaa, Tšiilimaa jne?