Viimased kommentaarid

Endiselt, e-viisa on 50 USD ja kätte sai mõne päevaga. https://evisa.moip.gov.mm/ Välja pead trükkima kindlasti, muidu läheb piiril lennukiga saates keeruliseks. Motikat ei soovitaks väga rentida, välja arvatud Baganis elektrirollu. Jube palju aega läheb muidu ise igasuguste kohtade leidmisega. Päevaks motikarent koos juhiga pole eriti kallis.

@norsu Tõepoolest, ma kannan 30+ ja 40+ kliimas reisides enamasti pikki pükse. Elu (mis muu) on õpetanud, et nii on lihtsalt kõige praktilisem. Esiteks ei tee päike liiga, teiseks on vähem probleeme tolmuga. Kohalikest tavadest rääkimata. Loomulikult pole need teksad, vaid mingi õhem materjal. Ma pole mingi konservatiiv, kuid minu arvates pole alla põlve püksid ka meesterahva puhul kusagil kõige parem lahendus. Mine shortsides kolmandas maailmas kohalikku õllekasse and you will get it. Or maybe not. See, kuidas sinusse jumal-teab-kus asuvas õllekas esimese 2 minuti jooksul suhtututakse, on riietuse puhul tavaliselt päris adekvaatne test. Ja ma ei soovita seda testi päris igaühele.

Misiganes baar Myanmaris, kus polnud teisel külastusel enam vaja midagi tellida. Lihtsalt toodi. Turiste sinna ei satu.

Vaata https://www.worldnomads.com/. Eesti kindlustusseltsid tasub antud juhul unustada.

Jah, see on summa, mille kaotad, kui teed taotluse pilet tühistada enne lendu. Seda ei võeta "lisaks".

See 10 tundi kahaneb sujuvalt tunduvalt vähemaks, kui lennuk peaks terminalist eemal maanduma. Ma ei tea, et kusagil mujal buss viiks lennukist terminali ligi pool tundi. Vaatad neid 777 ja 380 ja muudkui sõidad. Aga see oli vist väike erand.
Aega võtab ka terminalidevaheline liikumine ja avastad, et 2h on sujuvalt kuhugi kadunud.
Mul on justkui meelde jäänud, et Marhaba lounges on aeg piiratud 4 tunniga. Sellegipoolest soovitaks seda varianti. DXB on hea wi-fi leviga, aga pistikupesade leidmine on probleem. Neid justkui on, aga paljud neist lihtsalt ei tööta.
Kui niisama logeleda, siis terminalid 1 ja 2 on öösel tunduvalt rahulikumad, kui Emiratesi põhiline, 3 terminal. 1. leidus isegi vaikseid nurgakesi, kus silm looja lasta.

@Nile Delta
Egiptus=maailm. Aafrika=malaaria. Ise pole käinud=tean. Respect.

Linna jõuab lõtva minna, mingi 15-20 minutit taksosõitu. Aga ega peale vanalinna ja Islami muuseumi (mis jättis kaunis külmaks) seal selle ajaga väga tegemist pole.

Pikemalt peatudes pakuvad nad seda hop-on hop-off bussi, mis oli suhteliselt kallis siiski.

@6unauss - Piltide lisamine on hetkel ainult adminnide lõbu.

Selgus, et Myanmaris saab bussiga ka suisa tasuta sõita. Pole aimugi, miks mu käest 6-tunnise bussiõidu eest üldse raha ei tahetud. Võimalik, et politseinik, kes mind bussijaamas 200 meetrit motikaga õige bussi juurde sõidutas, midagi ütles. Paremat põhjendust ei suuda kuidagi välja mõelda.

Mis puudutab Kambodžat, siis see riik on veidi raskesti mõistetav. Ma olen näinud supermarketis 25 eurose kilohinnaga maasikaid, samas saab turult osta päris hulga puuvilju 1 dollari eest.

Vaadiõlle hind on stabiilselt 0,5 dollarit, kuigi osad kohad tahavad nüüd veidi rohkem. Ütlevad, et kõrghooajal kõrgemad hinnad. Väljas söömine on enamasti absurdselt kallis, aga vaata veidi kõrvale ja 1,5-2 dollari eest saab kõhu kenasti täis. Siem Reapis tasub tukimehel ennast õhtul sõidutada kohalikule Pub Streetile, kus õlu ja kõik muu on väga odav.

Majutus - kui võtta kuuks ajaks, siis 300 dollari eest võib heal juhul saada ka basseiniga koha, kuigi 400-500 dollarit annab tavaliselt veidi parema tulemuse.

Veidi täpsustaks seda hinnataset Myanmaris. Nagu kõikjal, saab ka Myanmaris, mida britid koloniaalharjumusest Birmaks kutsuvad, süüa, juua ja magada väga erineva hinnaga. Kui raha on rohkem kui mõistust, siis läheb reisimine kalliks küll, aga muidu on asi meie mõistes päris odav. Väga heal tasemel söök maksab 2000 kyati (umbes 1,3 eurot), vaadiõlu on stabiilselt 800 (veidi üle 50 sendi), korralik majutus (konditsioneer, vannituba jne) on vahemikus 10-15 dollarit (suhtle kohalikega ja küsi manageri).

See pilt katab ära osa kahe inimese lõunasöögist. Pärast tuli neid kausse muidugi veel kõvasti juurde. Maksis 2000 kyati (1,3 eurot) inimese kohta ja see tundub olema kohalike söögikohtade standardhind.

Taskukohane reisimine Maldiividel on täiesti võimalik. Panen selle kohta pikema postituse kunagi novembris, kui enda reisimine lõppenud. Vaata näiteks Huraa saarel olevat Ocean Vibes / Beach Heaven võõrastemaja. Väga tibens koht (puhas, konditsioneer jne), maksis augustis umbes 20 dollarit öö. See oli muidugi madalhooaeg. Üks omanikest, Nataša, on Sloveeniast ja teab, mis läänest tulnud inimene ootab. Kui tahad vee peal majutust, siis jah, alla 300€ öö pole suurt lootust. Huraa saar ise pole muidugi koht, kus mingit tegevust leiaks, kuid igasuguseid veega seotud ekskursioone on lademes. Nädalaga võivad ajud siiski kokku jooksta.

Phuket on muidugi teisest ooperist. Kallim, kui mujal Tais, aga siiski taskukohane. Tegevust leiab kindlasti rohkem ja ei pea piirduma Heinekeni maasikamaitselise alkoholivaba õllega. Samas, Phuketilt soovisin juba teisel päeval põgeneda, Huraal oleks kauemgi olnud ja ma olen üsna kaugel igasugusest rannapuhkusest.

@Nile Delta - räägi siis meile, kus Sahara-aluses Aafrikas sa pikemalt reisinud oled?

Kas vastab tõele, et Hongkongist minnes saab Shenzheni viisa piirilt ainult Luoho piiripunktis, aga mitte Futiani piiripunktis?

Tuleb need vanad asjad jälle meelde tuletada.

Kõigepealt - enne postitamist võiks postitaja endalt küsida, kas küsimuse vormistus üldse võimaldab sellele informatiivselt vastata? Vastust aitavad leida päris klassikalised nõuanded:

Enne küsimist tee ka ise tööd. Ilmne laiskus ise midagi otsida ei ole aktsepteeritav.

Kasuta foorumi otsimootorit. Kui ikka ei leia, kasuta ka Google'i või mõnda muud otsimootorit.

Tutvu olemasolevate postitustega. Valdek on sellest kunagi kirjutanud nii: Ei pea samast ja läbiarutatud teemast aina uusi ja uusi teemasi sünnitama, ainult sellepärast, et inimene tahab, et talle kõik kandikul ette tuuakse või ta pole harjunud ise vaeva nägema. Need, kes on asjadega kursis, on sellest ja palju rohkemastki juba kordi kirjutanud, miks nad peaksid seda uuesti tegema, kui info on nii lihtsalt leitav. Milline on küsimuse esitaja suhtumine ja esitatud küsimus, just samasuguse saab olema ka vastus.

Küsides kirjuta, mis on su põhilised huvid. Sõltuvalt huvidest saab ühele ja samale küsimusele vastata väga erinevalt.

Väldi üldiste küsimuste esitamist. Selliseid küsimusi tavaliselt kas ignoreeritakse või vastatakse samuti väga üldiselt.

Kui küsimuses on sõnad "odav", "mõistliku hinnaga" jms, siis anna vihjeid, mida need sõnad sinu jaoks tähendavad. Mis on sinu jaoks kallis, võib olla kellelgi odav ja vastupidi.

Kirjelda, mida oled teema kohta juba leidnud. See on oluline, et:

  • teised näeksid sinu pingutusi iseseisvalt vastuseid leida;
  • vältida tarbetut kordamist;
  • oleks kergem aidata.

Ja lõpetuseks - kui klaviatuuri ja tooli vahel puudub idee, et postituse pealkirja võiks alustada korrektselt suure tähega, siis on raske loota häid vastuseid. Muid vajakajäämisi pealkirjas ei kommenteeri.

Trip.ee on jätkuvalt koht, mis armastab korrektset emakeelt.

Hea pildimaterjal!
Ma küsiks nende pimsikaljude kohta - millega on tegemist?

50 minutit ümberistumiseks on pikemate lendude puhul närvesööv igal juhul, sest lend võib vabalt paarkümmend minutit hilineda ja maandumisest väravani jõudmine võtab samuti aega. Minimaalne ümberistumisaeg Dohas on 45 minutit. Kui pileteid müüakse ja lennud on ühel piletil, pannakse hilinemise korral mõne järgmise lennu peale. Dohast Bangkokki neid Qatar Airwaysil jagub.

Oled kindel, et vahe on 2x? Kambodžas on halb komme kuvada esmaseid hindu ilma maksudeta. Tavaliselt pakub https://www.cambodiaangkorair.com suvalistel kuupäevadel häid hindu.

Monarch lõpetas esmaspäeval tegevuse, juba teisipäeval toimus Manchesteri Radissoni hotellis pilootidele Aer Linguse värbamisüritus. Kiirelt liigutavad, midagi pole öelda.

Pakkusid liiga palju asju tasuta pluss mitme suure turu äralangemine (Egiptus, Türgi, Tuneesia). Euroopas oli neil juba raskem Ryanairidega konkureerida.

Aga vägev operatsioon tuleb. Briti lennundusamet on tellinud 30 lennukit, neist umbes 10 Qatar Airwaysilt, et 110 000 puhkajat koju tuua.

Ryanair pakub ühe suuna eest (lisaks kohustuslikule?) hüvitist 40€ ja edasi-tagasi lennu puhul 80€. (Vale! Nad pakuvad nende lendudele voucherit). Väidavad, et pakuvad asenduslende teiste lennufirmadega, aga praktika seda ei kinnita. Briti lennundusamet plaanib nendega ses osas kohtuteed, kuid selle tulemuslikkus on vähe kaheldav. Igal juhul Ryanairi puhul see lennureisjate õigusi puudutav EU direktiiv ei näi kehtivat.

@lillekke Ära nüüd pahanda, et ma su informatiivse postituse veidi loetavamaks tegin, eks!

Mul on õnnestunud ühel konverentsil Portos osaleda kohalike portveinide degusteerimisel ja võin öelda, et väga head veinid olid. Kaugelt (ja tõesti, väga kaugelt) parem, kui oleks osanud oodata. Kõigele vaatamata pole seni kindel, kas mind see teist korda huvitaks. Ma pigem võtaks hea lihtsa külma vinho verde koos krevettidega.

Sulle nüüd endale ei tundu, et asi veidi tasuta reklaamihõnguline on? Pole nagu märganud seda varasemat head sisendit Trip.ee kasutajale, mis võimaldaks kõikidele midagi pakkuda. Aga muidugi, katseta, kaugele võid minna.

Nende palmidega on nii ja naa. Kui nendega kaasnevad ahvid, kes kõike varastavad, hakkad neid palme juba 2 päeva pärast vihkama.

Aga üldiselt, alusta riikide viisarežiimi selgekstegemisest. See päris nii pole, et lähen ja olen. Paljudes "palmiriikides" saab töö eest väga vähe raha, kui sul just pole mingit kohapeal nõutud eriala ja palkajaks on välisfirma. Tavaliselt eeldatakse ka kohaliku keele oskust. Ses mõttes on Austraalias lihtsam.