Viimased kommentaarid

Olen Aafrikas ja Aasias elades selle sääseteemaga suht kurssi saanud. Üldiselt on huvitav see, et asukoht 100 meetrit siia või sinna võib sääskede koha pealt muuta üllatavalt palju. Kus on pidev nuhtlus ja kus on sääski väga leebelt, 

Ise kasutan mugavusest aerosoole, mida Kagu-Aasias leiab paari dollari eest igas külapoes (600 ml, jätkub mitmeks kuuks), kui osata vaadata. Mõni töötab paremini, mõni halvemini, aga lased toa spreiga üle, ootad mingi 10 minutit väljas ja kõik elav on hukkunud. Võtab ka väiksema geko rajalt maha. Aasias on ka see värk, et sääsed ei pinise, vaid asuvad õkva verd imema. 
Euroopas sellist kraami vist ei müüda?

Info India e-viisa taotlemise, sisenemis- ja väljumispunktide kohta: indianvisaonline.gov.in/evisa/tvoa.html

Schengeni tsoonist tuleb minna mitte-Schengeni tsooni. Arlandas on rahvusvaheliste lendude puhul minimum connecting time 40 minutit.

Pakistan taasavas oma õhuruumi. Vaatan FR24-st, et Finnairi DEL-HEL paneb ikka ringiga.



Alar võttis väga hästi kokku, miks selliseid kohti külastada. Ja kõik need Saksa (Poola) koonduslaagrid osutuvad väga leebeks külastuseks, kui oled Rwanda pealinnas Kigalis genotsiidimuuseumis näinud, kuidas lapsi lihtsalt puruks raiutakse (kirjeldustega). Esimene kord elus, kus ma peaaegu hakkasin tülgastusest oksendama. See kõik pole kaugeltki meeldiv, aga vahest on meeldetuletus vajalik, et sellised asjad ealeski ei korduks. Me võime olla päris jubedad olendid.

Kuidas nüüd öelda, Sihanoukville'ist saab lennukiga varsti  vist kõikjale Hiinas, aga mitte väga mujale peale Phnom Penhi ja Siem Reapi. HCM on vast lähim koht. Sihanouville asub täna Hiinas, kuigi Kambodža territooriumil. Kohalikud on sealt välja küpsetatud.

Venelasi ikka kohtab täiesti x kohtades. Kunagi olime hbertiga (Trip.ee kasutajanimi) Rwandas Kongo DV piiri ääres Kivu järve juures mõtisklemas, mida täna edasi teha - ja näe - üks vene abielupaar jalutas vastu.

Vatse, British Africas on neid britte endastmöistetavalt küll ja veel. Küll aga jagan kogemust sloveenide kohta - neid on tõesti igal pool kohatud, nagu ka poolakaid.

@isaac on sul sellele seletust pakkuda (Euroopast naljalt välja ei minda)?

Aasias talvitumine pole kõige kaelamurdvam tegevus, sest 250 USD (221€) eest kuus saab soovi korral terve maja rentida. Tõsi, see ilmselt on mõned kilomeetrid ideaalsest asukohast eemal. Interneti eest keegi raha ei küsi ja telekas on alati hinna sees.  Mingit arvestatavat haridust selle raha eest siiski ei saa.


Ma nüüd Kuala Lumpuri elamiseks küll ei valiks. 

Meelis, see link. E-viisa sisenemiseks maad mööda:

  • Bagrationovsk
  • Gusev
  • Mamonovo (Gzhekhotki)
  • Mamonovo (Gronovo)
  • Morskoye
  • Pogranichnyy
  • Sovetsk
  • Chernyshevskoye

Meie omad võivad piirata viisavabadust palju tahavad. 

Vabandust, millest nüüd see trolliv jutt käib? Et Euroopa Liidul on teatav viisapoliitika?

Igaks juhuks mainin, et Stockholmist lennates on Moskvas veidi üle tunni kestev vahemaandumine.

Soovitan head reisiäppi "Räägi inimestega!". Suhtle saabujatega, kes otsivad transporti ja tavaliselt  ikka midagi leiab.  Sel kellaajal võivad inimesed siiski suhteliselt apaatsed olla.

Pole näinud, et probleeme oleks, kui trükid KLIA2-s pardakaardi automaadist välja. Sealt edasi on lihtne, sest enne turvakontrolli olevatel turvameestel on üsna ükskõik, kui sa just sellise 20 kilose käsipagasiga läbi ei ürita minna.

Üldiselt käsipagasit ei mõõdeta, küll aga võivad kaaluda, kui pardakaarti check in-ist taotleda.

Kuala Lumpuris Air Asia KLIA2.

Sisuliselt jääb Nordica puhtalt teistele lennuteenust osutama (ACMI - aircraft, crew, maintenance, insurance), Lihtsalt osad liinid algavad Tallinnast. Mitte et selles ärimudelis midagi halba oleks, aga see tähendab ühtlasi ka seda, et ära kaovad suvised liinid, pakkumisi ja reklaami enam ei tehta. 

Üldiselt ei saa kuidagi tähele panemata selle uudise avalikkusele teatamise hetke.  (Täpsustan: klassikaline halbade uudiste teatamise aeg on reede, nüüd langeb see kokku ka pikemate pühadega. Järgmise nädala keskel on juba uued teemad)

Milleks rikkuda enda kehtestatud reegleid? 

Lehel avaldatud materjal (tekst ja fotod) on autorikaitse
objekt, selle kasutamine kommertseesmärkidel on keelatud.  
#reklaam

Sõltub lennuaegadest. Kui ajaliselt vähegi klapib, paneks Malelt esimesel võimalusel ajama. Tagasi Malele minnes jätaks seal jah kindluse mõttes ühe päeva varuks, sest see praamiliiklus on selline "paindlik". Kuigi talvel peaks asi paremini toimima kui suvisel madalhooajal. Eks majutusest saab parima info, aga ega nemad ka tea reaalset seisu rohkem kui päeva või pool ette.

Maldiivide kõrghooaeg on novembrist aprillini. Maldiivid pole üldiselt Aasiaga võrreldav koht, et broneerid jooksvalt, sinna reisimist planeeritakse üldiselt piisavalt pikalt ette. Nad tahavad juba seda teada, kunas ja millega valitud saarele jõuda kavatsed. Neil tavaliselt on mingid variandid välja pakkuda, kuid praamidega on kaugelt odavam kui kiirpaatidega. Kuid loomulikult kaugematele saartele nendega ei sõida. Kui plaan on praamiga minna, siis alustaks sellest, kuhu vajalikul päeval praamiga saab ja öömaja broneerida vastavalt sellele. Males viibiks nii lühidalt, kui võimalik.

Veahind ≠ väga odav hind, vaid see on juhtunud kellegi vea tõttu ehk tahtmatult. Läheb hinda sisestades null kaduma, pannakse vale valuuta, konverteerimiseks vale kurss, unustatakse kütuse lisatasu või muud maksud panemata jne. Nüüd on lennufirma otsustada, kas viga aktsepteerida või mitte. Vahest otsustatakse seda kasutada turunduseks, vahest tühistatakse. Argumendiga, et mis te siis müüsite selle hinnaga, paraku kaugele ei jõua.

Huvitav, huvitav. Pole nagu väga vahet tundnud, mis aastal Hongkongi satud, Tsim Sha Tsui, Mong Kok, staaride avenüü ja  Victoria Peak on ikka sama koha peal, mis 2 aastat, 5 aastat või 10 aastat varem ja kogu info on laias laastus ikka sama. Samuti võiks ju väita, et paari aasta taguse New Yorgi infoga pole mitte midagi peale hakata, sest see kõik on "vananenud". Hotellidest paistis The Peninsula päris ok olema. 

Nii maha teha tripikate poolt jagatud kogemusi ka vast ei maksa (endale väga abiks olnud).