Viimased kommentaarid

Türgi väljaande Hürriet.com andmetel on eelnevas postituses toodud info nüüd ametlik. Alates 3. märtsist peaks kõik lennud toimuma uuelt lennuväljalt. 

Räägi plaanist naise, tüdruksõbra või emaga vähemalt 3 kuud varem. Umbes 1 tund enne reisi saad teada tegeliku arvamuse.

Ma mehena arvan, et küsimus pole mitte riigis, vaid reisikogemuses. Aasias reisib üksikuid naisi kümnetes tuhandetes ja kuidagi nad seal hakkama saavad. On lihtsalt asju, mida ei tasu teha ja on asju, mida oleks targem mitte teha - üldiselt kõik terve mõistuse järgi. Aga eelarvamustest üle saamiseks on alati parim viis reisile minna. Natuke tasub muidugi uudiseid jälgida ja igale poole ei reisiks ehk mehenagi.

@marti384 Lähima paari aasta jooksul saab Air Baltic nii 12 A220 lennukit aastas. Suht sümpaatne lennuk, kus teenindusest selgub, et eestlased on kohati päris kuumad.

Maailmas vist pole odavamat liini, kui KL-Penang. Ses mõttes, et alati leiab pileteid 10€ tuuris, kui vähegi ette otsida ja soodukaid kasutada. See siis edasi-tagasi hinna kohta.

Palju vahele paned, et  meid see suuremat ei puuduta :) Ma loodan, et eksin.

Veidi filosoofiliselt lähenedes: miks Trip.ee neid Qatari soodukaid ignoreerib?  (vihje: polnud ka eelmise aasta jaanuaris). 

Üsna nii see ongi. Arvestada, tasub, et upgrade on segmendipõhine, ehk lennates A-B-C, pakutakse kõigepealt A-B ja hiljem B-C. Kui see veel kehtib, siis eelmise aasta alguses oli TK standardtaks TLL-IST liinil upgrade'iks 149€. Tallinna Lennujaamaga sel teemal suhtlemine on mõttetu. Ja sõltub, kust piletid on ostetud.

Turkishil tasub upgrade mingil moel ära ainult pikkade liinide puhul (nagu HKG, SGN).

Lennupiletid Kuala Lumpurist Langkawile ei maksa suurt midagi.

Hagia Sophia puhul tasub arvestada, et sinna saab suvel (15. aprill- kuni 1. okt) ja talvel (okt-14apr) kuni 16:00.

Kas sellist varianti pole, et kui check in suletakse, on tegelik reisijate arv teada ja mõne mittesaabuja asemel saad peale? Tundub päris tüütu variant muidugi. 

sigala, miks sa jälle reostad? See info on idiootne. Tee oma nalju kusagil mujal või ole valmis, et su kõnetraat varsti katkeb. 

Vist jälle teemast mööda: Luang Prabangis tasub ära käia kindlasti. Esmakordsel külastamisel on feeling kahtlemata äge. Aga kui seda päikeseloojangut Mekongi kohal poleks, siis ei läheks sinna enam kunagi tagasi. Turismitööstus mitte oma parimal kujul.

Nairobis River Roadi kandis pole ühtegi korralikku hotelli. Välismaalased lähevad sinna kahel põhjusel - seal on (suhteliselt) odav ja seetõttu on need reisijuhtides esindatud. Kui tuba on tänava poole, siis erilist magamist seal loota pole. Kohalikku sagimist seal jagub. Ise vaataks odava koha otsingul pigem Javanjee Gardeni kanti (Downtown on lemmik, küsida tuba tänavast eemal)


Mis puudutab Nairobi turvalisust, siis kuidas reageeritakse küsimusele, kas Tallinn, Tartu, Pärnu või Jõhvi on naisterahvale liikumiseks turvaline koht. Täpselt sama vastus kehtib ka Nairobi kohta päevasel ajal. Arvate, et Kadril (aukonsul) on kogu aeg turvamees kaasas? Nairobi on samasugune linn, nagu iga teinegi linn maailmas päevasel ajal.

Kahju, et Uhuru parki ei läinud. Nairobi on täiesti turvaline ka pimedas, KUI ümberringi on inimesi. Seda ülemeelikust sai vist veidi valesti tõlgendatud.

Mis puudutab hotelle, siis isklik lemmik on Leon Villas Ngong Roadil. 

See, et kahvlit või lusikat ei anta, on vist arusaamatus. Keenias (erinevalt Indiast või mõnest muust paigast) ei söö mitte keegi sooja toitu kätega. Ka  kõige odavamas kohas. Ka mitte slummis. Ka mitte väga-väga maakolkas. Erandiks on mõned India söögikohad, aga kohalikud mitte kunagi. Välja arvatud muidugi ugali - selle söömiseks polegi mingit muud varianti peale sõrmede. Kehtib ka nyama choma (grillitud liha taoline vintske värk) kohta, kui see on eelnevalt lahti lõigatud.

Keenias rannikust eemal teravat toitu loota on küllalt optimistlik lootus, sest vürtsikas on kohalik toit ka siis, kui sisaldab soola või pipart. See on uskumatu absurd, sest Keenias on saadaval kõik vürtsid.

Safari hind sõltub pargist, stardikohast, pikkusest ja muust. Nairobist on Maasai Mara tavaline hind 310-340 USD.

Ja kui soovite head Keenia kogemust, siis sõitke alati matatuga. Seda, mis seal kõik juhtunud on, ei vahetaks vist väga millegi vastu. Iga sõit on elamus! (kui oskad nautida ja mõistad veidi suahiilit ja tead, et mbao tähendab Nairobi slängis 20 šillingit)

Sõltub, palju lennukeid sinu lennuga samaaegselt maandub. 

T 20:30 - 21:30 tuleb ilmselt odavamaks, kui N,L 14:30-15:30

Probleem on mõnes trollis. Aga selle mängumaaga ei tasu siin arvestada. Peatselt saab tehtud väike puhastus. 

Väga huvitav teema ja hea info!

Tahavad EasyJeti ja Balti õhuga hinnakaklust?

Reisijatel aeg plaane tegema hakata (mitte et väga odavaid hindu ka seni poleks olnud). Berliin ikka üle prahi koht endiselt. 
Easyt see ehk nii ei mõjuta, aga AirBalticu otselennud panevad nad küll surve alla. Muidugi, kui neil on inimlikku lennuplaani pakkuda. Ja kui Schõnefeldist edasi minevad lennud peaks ajaliselt klappima, siis väga hea uudis. 

Liida numbrid (sellised puht teoreetilised) matemaatiliselt kokku. Lennuki väravasse jõudmisest pagasi kättesaamiseni 30-45 min, check-inni jõudmine 10-15 min, check-in 20-30 min, turvakontroll 20 min, turvakontrollist lennukini 10 min. 

Saab ka lihtsama matemaatikaga - easyJeti check in suletakse 40 minutit enne väljalendu.
Käsipagasiga reisides seda varianti vast kaaluks. Äraantava pagasiga lihtsalt liiga rulett. Pole viitsinud lennujaama kaardiga tutvuda, aga korra sai väravast esimeste inimeste juurde mööda tühje koridore nii 10 minutit kedratud.

"A network problem". Võimalik, et saad raha tagasi, võimalik, et mitte. Vähemalt lubasid, aga pakuks, et kui raha isegi kunagi laekub, siis mitte ilma pinda käimata ja kunagi teadmata ajahetkel tulevikus. Fastjeti peale praegu küll ei loodaks. See jama enne paari kuud vaevalt et laheneb. Oleks pigem skeptiline.

Ilmselt Qatar Airwaysi eralennuki teenus Qatar Executive.

Hetkel kehtiva info põhjal peaks kõik lennud täies mahus toimuma Istanbuli uuelt lennuväljalt alates 3. märtsist 2019. Kolimine eeldatavasti siis 1.-2. märts. Kuigi kolimise all peetakse üldiselt silmas Turkish Airlinesi kolimist ühelt lennuväljalt teisele, puudutab see ka teisi lennufirmasid. Veel hiljuti olid uues lennujaamas kõik lennufirmade kontoriteks mõeldud pinnad täiesti tühjad, lounge'id ei tööta, reisijate saabumine, väljumine ja autode parkimine on segasevõitu.

Priit, lennud Aasiast Euroopasse on keskmiselt 1,7-1,9x kallimad, kui vastupidi. Hard fact.
Scoot Singapurist, Aerofloti, Turkishit ja Omani leiab.  Kui äriklassi vaadata, siis CGK ja CMB on stardiks head kohad.