Viimased kommentaarid

Mida see uudis meile ei ütle, on see, kuidas seda juurutada plaanitakse. See võib olla lihtsalt uus valikuline lisavõimalus ja kaaluma ei hakata. Samas võib see olla ka Ryanairi stiilis potentsiaalne peedistamiskoht. Või loterii nende kahe vahel.

Esialgu võtaks lihtsalt teadmiseks ja vaataks, kas midagi ka reaalselt muutub või ei.

Keenias sõltub sularaha väljavõtu limiit pangast ja limiit kehtib ühe tehingu kohta, mis on 20000 ja 40000 KSH vahel (laias laastus 200-400$/180-360€). Kui soovid rohkem, tuleb kaart uuesti ATM-i panna ja uuesti võtta. Loomulikult jälle koos uute tasudega. Järgnevalt rakendub kohaliku panga sularaha väljavõtu päevalimiit või kodupanga limiit, kumb varem saabub. Mitme panga automaate kasutades sõltub limiit kodupangas kehtestatud välismaal sularaha väljavõtmise päevasest/kuisest piirsummast

Tulevastele otsijatele panen siia ka kokkuvõtva info Vietnami e-viisa kohta:  Vietnamisse saab nüüd ka e-viisaga.

Kas on mingi konkreetne põhjus, miks Tripi lennupiletite otsingut mitte kasutada? Või häirib Riiga saamise juures hind, mis on võrdväärne paari kohvi hinnaga kuskil kallis lennujaamas või lihtsalt sealt algavate otselendude soodne hind?  



Ja tegelikult saab veidi kallimalt ka Tallinnast lennata.

@Lumimumm Sellistel töödel võiks justkui juhendaja ka olla ja sageli tekib küsimus, et mis roll või mis pädevus neil õigupoolest on? Lihtsalt küsin, kuna ei saa aru.

Pangem nüüd ennast korraks küsija positsioonile ja ärme tõtta kohe maha tegema. Kuidagi peab noor inimene veidi akadeemilisemat sorti tulemuseni jõudma. Võtakski seda, kui teekonda hariduseni. Aitame võimalusel kaasa, mis sest, et kõik päris ei klapi.

Ma ei ütleks. Fookus on jah veidi reisifirmade poole, aga leidub üksjagu universaalseid küsimusi. Pigem on oht, et hinnafaktor on alahinnatud. Kui ikka selle Smartloksuga odavalt pakutakse või tekib veahind, ununevad hetkega kõik muud tegurid.  

Aerofloti tavapärane marsruut Bangkok-Moskva lennul läheb üle India, Pakistani, Afganistani ja Kesk-Aasia. Peale Pakistani õhuruumi sulgemist lennati alt Iraani kaudu, nüüd on huvitaval kombel ülemine marsruut üle Hiina ja Mongoolia kasutusele võetud. See on päris suur ring, aga kes teab, äkki on seal soodsad taganttuuled.

Viimane info:

  • Uude lennujaama (ISL) kolimine algab 5. aprillil kohaliku aja järgi kell 03:00 (00:00 UTC) ja kestab 45 tundi. Selle aja jooksul toimub piiratud arv lende Atatürgi lennuväljalt (IST), kuid ainult Türgi lennufirmade lennud. Teistele lennufirmadele on IST ja ISL 45 h vältel suletud.
  • 5. aprillil 03:00 kuni 21:00 toimuvad Atatürgi lennuväljale Turkish Airlinesi, Atlas Globali ja Onur Airi lennud, 05.04 kell 21:00 kuni 06.05 kell 03:00 toimuvad ainult Turkish Airlinesi lennud.
  • Uus lennuväli avatakse 7. aprilli südaööl kell 00:00 kohaliku aja järgi.
  • 7. aprillist kuni 21. aprillini toimub lennuliiklus piiratud mahus. Tunnis on lubatud 35 maandumist ja 35 õhkutõusmist.
  • Alates 7. aprillist Istanbuli Atatürgi lennuväljale (IST) regulaar- ja tšarterlende enam ei maandu.
  • Alates 7. aprillist lennujaamade IATA koodid vahetuvad. Istanbuli uue lennujaama koodiks saab ISL asemel IST, Atatürgi lennujaam muutub IST-st ISL-iks.
Kel lennud sel perioodil Istanbuli või Istanbuli kaudu, võiks lennuinfot jälgida. Üldiselt prognoositakse juba ette, et tuleb hilinemisi ja muid probleeme. See oli ka üks põhjustest, miks enne valimisi (31. märtsil) kolimist ette ei võetud. Kuigi järjekordne kolimiskuupäev on paigas, ei imestaks, kui seda taas edasi lükatakse. Seni lähtuks olemasolevast informatsioonist.

Allikas: kokpit.aero 


TUI-l on hoolitsuskohustus, vahet pole, kas paketiga või ilma. Adekvaatset infot saab ikkagi TUI-st. 

Vikipeedias on vahepeal tehtud täiendus. Kui see tõele vastab, siis algavad lennud Istanbuli uuelt lennuväljalt 5. aprillil. See puudutab ainult Turkish Airlinesi, teised lennufirmad lendavad esialgu edasi Atatürgi lennuväljale. 

Kõik lennukid ei tule Balti turule. Näiteks sel suvel läheb üks A220 Lufthansa käsutusse Münchenis. Tundub, et Air Balticu plaan on tugevamalt arendada väljaliisimise osa (ACMI ehk Aircraft, Crew, Maintenance and Insurance ehk wet lease).

Grupis võib olla vähereisinud inimesi, kes maksavadki, kui küsitakse. Kuid peab olema paras Kaspirovski, et terve grupp ära tinistada. Ja veel nii ära tinistada, et kõigil pudenevad rahakotist välja dollarid, kuigi Kreeka on eurotsoonis. 

Kui Keenias Mombasa vanalinna kindluse poolt minna, siis on seal seltskond tegelasi, kes kõik tahavad giidid olla. Kui küsida, miks giidi vaja on, siis vastavad kõik,  et muidu on väga ohtlik ja röövitakse.  Nii mõnigu mzungu ka usub neid ja võtab - sest kohalikud asja ju teavad! Reaalsuses pole mingeid röövimisi, see on järjekordne Aafrika muinasjutt valgele inimesele.

Samasse valdkonda kuuluvad safarikorraldajate legendid. Võrdluseks: see muuseum on täna kinni või see hotell on täis (aga ma tean, kus on vabu tube).

Kui sa Arushas maksad inimesele tänavalt, siis võib tõesti juhtuda, et järgmine päev firmat polegi. Üldiselt vormistatakse tehing ikkagi safarifirma kontoris.

Kõik see öeldud, on kõige tähtsam ikkagi see, et kui hind ja ettemaks tundub endale õiglane, siis tuleb ära võtta. 

Liiguvad jutud, et avamine lükatakse edasi aprilli. 

Kas paketireiside puhul poleks mõttekam minna sinna, kuhu reise pakutakse? 

Mida iganes, aga kunagi jättis Steigenrberger FRA igatahes väga hea mulje.

See ongi Aasia stiil. Aasias ei lähe inimene poodi lettide juurde tuhlama (et mida siis pakutakse?), vaid küsib vajalikku asja.

Kas hindadega ülibudget reisikorralduse puhul pehmelt öeldes utoopiasse pole mindud? Selge see, päris 10 korda odavamalt hakkama ei saa (kuigi sealt mitte liiga kaugel), aga 1600+ € jalgrattareisi hinnaks, kuhu maksad lisaks lennupileti ja rattalaenutuse?

Ma ei saa hästi aru.

"Seega on Teil nõuda reisikorraldajalt lepingu täitmist viisil, mil Te selles lepingus kokku olite leppinud" - see justkui viitaks, et reisikorraldaja peab kokkulepitud hinna ja tingimustega reisi ka pakkuma. 
"Lepingu tingimustes kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus ka ühepoolselt lepingust taganeda." - mis kuramuse täiendavat kokkulepet on siin veel vaja saavutada?
See, et sel korral lahenes asi raha tagasikandmisega, on üks asi. Põhimõtteliselt oleksid nad pidanud kokkulepitud tingimustel hotelli pakkuma. Lepingutingimused ei saa olla nagu Schrödingeri kass, kes samaaegselt on elus ja surnud.