British Airways katsetab "õnnetekke"
veigo
veigo
7. juuli 2014 18:18

"See on revolutsiooniline!", ei hoia British Airways tagasi vaimustust oma viimase imeleiutise kohta. Jutt käib British Airwaysi poolt hiljuti katsetatud kõrgtehnoloogilisest tekist, mis monitoorib lennureisijate ajulaineid ning muudab vastavalt meeleolu muutumisele oma värvi. Lennufirma eesmärgiks on sellise imeteki abiga saada tagasisidet, kuidas reisijad pikamaalendudel ennast tunnevad.

Jutuks olev eksperiment viidi läbi BA öisel lennul London Heathrow'st New Yorki, kus Dreamlineri pardal otsiti erinevates teenindusklassides reisivaid vabatahtlikke, kes oleks valmis uut tehnoloogiavidinat katsetama. Katsealustele pandi pähe neurosensoritega peakomplekt, mis edastas Bluetoothi abil reisija meeleolu tekile, mille sisse oli kootud fiiberoptika. Kui reisija on stressis või ei tunne ennast muidu hästi, värvub tekk punaseks, kui meeleolu on hea ja lõdvestunud, on tekk sinine. Idee kohaselt aitab teki värvus pardapersonalil teenindust parandada.

Uudist kajastanud väljaannete kommentaarid ja reisifoorumid British Airwaysi, ilmselt pigem selle turundusosakonna, vaimustust paraku eriti ei jaga. Näiteks Briti tabloidi Daily Mail kommentaarinurk on päris lõbus lugemisvara otsast lõpuni. Nii mõnegi inimese arvates ei ole British Airways ja õnnetunne ühes lauses eriti tuntud kooslus, teised küsivad, et miks siis istmevahesid suuremaks ei tehta, kui reisijate heaolu väidetakse nii oluline olevat. Ärireisijatele suunatud portaalis Business Traveller tuntakse aga huvi, kes oli British Airwaysis see idioot, kes otsustas mõnele õnnelikule konsultandile maksta paraja rahasumma asja eest, mis peaks inimesele lihtsalt peale vaadates niigi ilmselge olema.
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased