Emirates on hädas sotsiaalmeedias levivate libareklaamidega
veigo
veigo
31. juuli 07:08

Emirates saatis 30. juulil oma püsikliendiprogrammi liikmetele kirja, kus hoiatatakse erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel levivatest libareklaamidest, mis suunavad inimesi ostma võltspileteid, jagama isikuandmeid või klõpsama õngitsuslinkidel. Libareklaamid on sageli visuaalselt väga sarnased Emiratesi ametlike reklaamidega ja lingid meenutavad Emiratesi omasid.

Kuni probleemi lahendamiseni peatas lennufirma ajutiselt reklaamimise kõikides sotsiaalmeediakanalites ning teeb koostööd platvormide omanikega libareklaamide eemaldamiseks.

Emiratesile pole see esimene kord, kui küberpetturid esinevad lennufirmana. Veebruaris ringles sotsiaalmeedias reklaam, kus pakuti 300$ suuruse aastatasu eest kümmet lendu esimeses klassis. "Suurepärane pakkumine" kujutas endas andmete õngitsusskeemi.

Tähelepanelik tuleb olla kõikide sotsiaalmeedia reklaamide puhul

Libareklaamid sotsiaalmeedias kipub olema aina suurem nuhtlus. Seekord kasutati Emiratesi visuaale, kuna üle maailma teatakse, et tegemist on väga hea lennufirmaga. Tegelikult võivad küberpätid esineda ükskõik mis lennufirmana.

Paranoiliseks pole mõtet muutuda, aga tavapärane küberhügieen kulub alati ära:

  • Kui pakkumine tundub liiga hea, et olla tõsi, siis ilmselt see tõsi polegi.
  • Kõik kiiret tegutsemist nõudvad reklaamid on ohumärk.
  • Igale poole ei tasu oma isikuandmeid sisestada.
  • Suunava lingi aadressile tasub tähelepanu pöörata. Vahe õige lingiga võib olla väike, kuid sellest piisab.
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased