India peamises rannapuhkuse piirkonnas Goas algas oktoobrist märtsini kestev turismihooaeg. Probleem on ainult selles, et kahest riigist, kust Goasse saabub tavapäraselt kõike rohkem turiste – Ühendkuningriik ja Venemaa – sel aastal turiste sisuliselt pole. Põhjused on kahe riigi puhul siiski üsna erinevad.
Venemaal on invasioon Ukrainasse ja hiljutine mobilisatsioon kogu turisminduse pea peale keeranud. Paljusid mehi kas ei lubata välismaale suunduvatele lennukitele või jagatakse neile lennujaamas mobilisatsioonikutseid. Kuna olukord on segane, tühistas Azur Airlines kõik oktoobriks Goasse planeeritud lennud. Novembris loodetakse lendudega siiski alustada, aga näis.
Britte takistab reisimast India viisabürokraatia. Kuna hindudele on UK viisa saamine väga aeganõudev protsess, arvas India Ühendkuningriigi demonstratiivselt välja nende nende 150 riigi seast, kelle kodanikud saavad taotleda India e-viisat. Praegu peab India viisa saamiseks dokumendid viisakeskusesse isiklikult esitama, seetõttu ei saa ka vahendusfirmasid kasutada. Kuna viisade taotlemise aegu napib, on reisiplaane keeruline teha, mis tähendab, et Indiasse sel talvel reisivate brittide arv väheneb drastiliselt. Ühendkuningriigi turistid moodustasid tavaliselt üle 50% Lääne-Euroopast Indiasse saabujatest, ainuüksi Goasse reisis aastas 40 000 kuni 50 000 Briti turisti. Näiteks novembris toimub nädalas Goasse ainult üks tšarterlend, kuigi huvi oleks kaugelt suurem.
Goa turismisektor ongi liialt sõltunud Suurbritannia ja Venemaa turistidest ning tšarterlendudest. Euroopast, s.h. Venemaalt Goasse saabuvad tšarterlennud moodustavad 92% Indiasse saabuvatest tšarteritest. Tšarterlennud on väga populaarsed Skandinaavia riikides, kust lennatakse talvisel ajal soojematesse kohtadesse. Kui aga kaks põhiturgu korraga ära kukub, mõjutab see Goa turismisektoris tegutsejaid päris oluliselt. Põhilootus on praegu India siseturismi peal, kuid kohalikud peatuvad Goas oluliselt lühemalt ja jätavad sinna ka vähem raha, kui Euroopast saabujad.
Lõuna-Goa hotelliomanikud on mures ka Goa uue Mopa lennujaama mõjude üle. Tavaliselt kehtib tšarterlendude puhul kirjutamata reegel, et tšarterlendudega saabuvad turistid peavad lennujaamast hotelli jõudma tunni aja jooksul. Põhja pool asuvast Mopa lennujaamast tunniga Lõuna-Goa hotellidesse jõuda pole väga reaalne. Seetõttu eelistavad reisikorraldajad ilmselt pigem Põhja-Goa hotelle. Esimesed ohvrid võivad olla Lõuna-Goas asuvad väiksemad hotellid. Alates uuest aastast viib esimesena lennud Dabolimi lennujaamast Mopasse Oman Air.